Anaya
S Tomem sme šli po schodech na druhé patro.Na stěnách visely podivné malby s upíry nebo mrtvými zvířaty.Na chvíli jsme se zastavili u obrazu, který zobrazoval upíra držícího vlčí hlavu, ale na vlka byla příliš velká.
"Co to je za obraz" zeptala jsem se a koukla na Toma jak na něj upřeně kouká "nooo...hmmm....my s Billem-" najednou se za nami objevil Bill, jako by se sem teleportoval "Tom a já milujeme filmy o upírech...tak proto jsme ho koupili..." Tom jen nato kývl, a šli sme dál,dokonce šel i Bill " tak tady mám ložnicy já" vstoupili jsme do celkem pěkného pokoje "pěkný" porozhlížela jsem se "tak to jsi ještě neviděla můj pokoj" podotkl Tom a opíral jse o zárubni "tak to teda chci" řekla jsem s úsměvem a odešel do svého pokoje: "Hmm... Nic moc," řekla jsem provokativně, "vsadím se, že mám rozhodně lepší pokoj než ty, spíš zajímavější" ukázal očima na obrázky, které měl na stěně, "neeee, fuj!" zakryla jsem si oči. Na zdi měl obrázky nahých žen, ale také obrázky páru který šuká.
⭒☆━━━✰━━━☆⭒.
Kluci mi ukázali svůj dům. Teď sedíme na gauči v obýváku, "na tobě bych to vůbec neříkal" zasmál se Bill a Tom taky.Začala jsem se smát s nimi, "a jakmile jsem-" dostala jsem zprávu od Jenny
Chat
J:Zlatíčko,dnes musíš přespat u Jessici,protože já nejsem doma a Aaron je u kamaráda,takže si to užíjte ♡
A:Dobře
"Kdo ti píše" zeptal se Bill "teta,že musím přespat u Jessici,protože není doma"odpovědela jsem "a bratr?" Aaron není u kamaráda,jem si jistá, že se někde zhulí a ráno se vráti domů "on je feťák,takže doma určitě nebude" on jen přikývl "a ona neví že se s Jessicou nebavím" viděla jsem, jak je Tom zaskočený "proč? holka ma dobrý kozy i prdel,tak jsi myslím že každý by se s ní chtěl bavit" vole on je takej úchylák (Tomane Tomane...ty seš ale prase🙄) "ona je kurva vole co cpe své kozy do každého ksichtu každej den,vole kdyby jsem se jí dotkla tváře,tak by z ním odpadla celá její omýtka" Jessica je možno hezká ani to ne,ale hloupá jak poleno je hodně.
"Tak u nás můžeš zůstat když chceš" řekl Bill s nádejí že řeknu jo "ne ne,najdu si nějaký hotel" nechci spát u cidzích lidech "Anayo zůstaň pro-" Bill nedořekl protože Tom ho zastavil "zústaváš tady,a neptal jsem se takže Bille jdi ji pro peřiny.Budeš spát u mě v pokoji rozumněla?" Trochu se ho bojím, takže nemůžu říct ne "dobře,moc ďěkuji".
Bill mi dal peřiny,a já si je ustlala.Jako nejsem moc happy že musím spát u Toma,ale co nadělám.
"Dám ti nějaké oblečení na spaní?" zeptal se Bill "prosím jo protože nechci spát v tomhle" mám na sobě džíný a over size mikinu.Za ani ne minutu přišel Bill i so šortkami "promiíň mám jenom tohle,protože trička mám v pračce, tak jdi za Tomem" jen sem kývla a šla za Tomem (btw ona stála na chodbě) "Tomeee!! Tomíkuuu! Tomáškuuu!" v pokoji nebil tak jsem začala křičet jeho jméno "kdo mě tak hezky volá" vycházel z koupelny bez trička jen v ručníku kolem pasu,a mě nedalo a musela jsem se podívat na jeho namakané tělo "kotě oči jsou tady" řekl a uchechtl se "hmm...promiň,já jen že potřebuji triko na spaní" usmála jsem se,a on taky.
"Na" podal mi černé triko ktoré mi bylo po kolena "vypadáš směšně" zas se uchechtl a leh si do postele "tak jako sorry že mám vole 155 cm,a ty tak dva metri" rozháněla jsem rukama "dobře prcku už drž hubu a pojď spát" řekl mi a ja poslechla "neříkej mi prcku" zabručela jsem "dobře prcku dobrou" povzdechla jsem si a slyšela jak se zasmál "dobrou žirafo.." nato nic neřekl jen se zas zasmál.
Zlatíčko vstávame máš narozeniny! Probudila mě mamka "jooo" vykřikla jsem "tak pojď Aaron a táta už čekají dole" usmála se a pomohla mi se obléct.
"Hodně štěstí zdraví,hodně štěstí zdraví,hodně štěstí milá Anaya,hodně štěstí zdraví!" dospívali a všichni mě objali "naše Anaya má už 7 let!" usmívala jsem se a těšila se na dárky "jsi připravena na dárky?" zeptal se mě taťka "jooooo!" vykřikla jsem radostí "zakry si oči" zakryla jsem si oči a čekala až mi neřeknou kdy je můžu otevřít.
Čekala jsem a čekala ale nikdo se neozýval "mami tati?" zeptala jsem se ale nikdo nic "mohu už otevřít oči?" zase jsem se zeptala ale marně, nikdo neodpověděl.
Otevřela jsem oči a uviděla mámu a tátu jako jsou v autě které je otočené naopak a jede z něj kouř "mami tati!!" křičela jsem,plakala ale nebylo už pomoci,pro ně ne..
Probudil mě zvuk který šel dole z obýváku,a všimla jsem si že Tom tu není.Vstala jsem z postele a mala namířeno do obýváku.Výšla jsem z pokoje a všimla si že Bill ma otevřené dveře ale není tam.Šla jsem po chodbě a slyšela další zvuky,ale tento krát mnoho hlasitější.Pomalinku jsem scházela ze schodů,aby si mě nevšimli.
Když jsem byla na předposledním schodě,uviděla jsem to co jsem nikdy nechtěla vidět...
ČTEŠ
your fault-Tom Kaulitz
VampireUdělala jsem to pro něj protože jsem ho milovala a nedokázala jsem se dívat jak trpí, tak jsem to musela udělat i když to nechtěl.