"Anayo...to ty jsi potomek Anastasie" řekl Bill "ne vy si děláte ze mě legraci" uchechtla jsem se "takže to znamená" ,,že jsi její dcera" dokončil za mě Tom. Začalo mi bušit srdce jako o závod, těžko se mi dýchalo. Takže moji rodiče vlasti nejsou moji rodiče...proč mi to neřekli, proč mě Anastasia dala k nim nebo jak to vlastně bylo? Kdo je můj táta? Tolik mnoho otázek a tak málo odpovědí "my tě ochráníme" sevřel mě do objetí Bill "pojď sem drahá" zavolal mě Gabriel abych šla k němu "netrap se, Tom a Bill tě ochrání ... ale jsi ve velkém nebezpečí" sevřel mé ruce v tech jeho "tohle budeš pravidelně pít" podal mi malou lahvičku s průsvitnou tekutinou " děkujeme Gabrieli" poděkoval Bill a šli s Tomem venku "Anayo přeji vám to s Tomem" poškrábala jsem se na zátylku "já s ním ne-" podívala jsem se na židli ale byl pryč.
Vyšla jsem ven z chrámu "tak co v pohodě?" zeptal se Bill "celkem jo" pohladil mě po zádech "co myslel Gabriel tím že jsem ve velkém nebezpečí" podívala jsem se na oba "to tě trápit nemusí, my to vyřešíme" usmál se Bill a objal mě kolem ramen.
⭒☆━━━✰━━━☆⭒.
Domů mě zase bral Tom na rukou. Jakmile jsme přišli domů, kluci si dali krev a já jsem si napustila do sklenice vodu a vybrala lahvičku co mi dal Gabriel. Nevím co to bylo ale je to nechutné. Kluci říkali že se to jmenuje železník a že mě to ochrání před ostatními upíry.
Seděli jsme v obýváku a já jsem si četla knihu kterou mi dal Bill. Nedalo se mi soustředit protože se mi vynořily vzpomínky na mé rodiče pokud je tak vůbec můžu nazvat, na Jennu a Aarona.
"Pustíte mě někdy domů" zeptala jsem se jich "Anayo víš-" ,,ne" skočil mu do toho Tom "proč?" odložila jsem knihu vedle sebe "protože by si sebe i nás ohrozila" odpověděl Bill "já se dokážu o sebe postarat i ochránit" Tom se uchechtl a podíval se na mě "tak to bych chtěl vidět" zamračila jsem se na něj "já tady nezůstanu " překřížila jsem si ruce na prsou "to si piš že jo" postavil se "to si piš že ne" zaťal pěsti, ale hned je uvolnil.
"Hele klid vy dva" pronesl Bill a taky se postavil "když jste Aaronovi a Jenně něco udělali" přiblížila jsem se k Tomovi a strčila mu ukazováček do hrudi "tak co" posměšně se zeptal "tak vás oba probodnu kolíkem" on se jen uchechtl a řekl "když si budeš takhle dovolovat, tak je zabiju, vysám z nich veškerou krev, vytrhnu jim srdce a dám si je na výstavu jak mám ostatní"
Tom
V jejích očích jsem viděl vztek, nenávist a zároveň touhu mě zabít "nenávidím tě" řekla přes zaťaté zuby a přitom se mi dívala do očí. Otočila se a nasranou chůzí odešla nahoru. Ani neví jak je přitom roztomilá když se snaží být tvrdá. Treskla dveřmi a slyšel jsem že i zamkla.
"Je roztomilá" řekl Bill a postavil se vedle mě. Vzrušuje mě když mi vyhrožuje že mě zabije. Hlavně když se na mě dívá těma jejími tmavýma očima. Její krásné růžové plné rty, mě nutí ji dravě líbat a už nikdy nepřestat.Ta holka mě něco v sobě, co mě nutí abych z ní nevysál krev. Je jiná než ostatní normální dívky z její školy, a hlavně je jiná než Anastasia a to mě docela přitahuje.
Je mi líto že je to dneska dost krátká část, ale fakt mě nic nenapadalo. Teď si trochu dávám pauzu od psaní ale nebojte se ne nadlouho!! Asi jen tak do pátku.
ČTEŠ
your fault-Tom Kaulitz
VampireUdělala jsem to pro něj protože jsem ho milovala a nedokázala jsem se dívat jak trpí, tak jsem to musela udělat i když to nechtěl.