✦2✦

85 6 16
                                    

Billa i s jeho bratrem jak ke mně běží.Běhal spíše Bill a jeho bratr šel pomalu.

"A-ahoj promiň nemůžu d-dýchat" dýchal jako kdyby uběhl 10 kilometrů.Kým se vydýchal jeho bratr i přišel "vidím že tady stojíš sama,tak nás napadlo" bratr mu do toho skočil "Billa to napadlo" řekl a usmál se na mě "dobře tak mě napadlo že bychom tě mohli odvézt" usmál se na mě. On a Tony? Toby? Nevím ale to je jedno, mají krásně stejné úsměvy.

"Doma nikoho nemám a nemám klíče,takže ani nemusíte" řekla jsem a jemně se na ně usmála "tak potom kde půjdeš" zeptal se Bill "tak to ne-" nenechal mě dopovědět "tak pojď k nám" řekl s mírnou radostí "ne v pohodě teta přijde tak o 4 hodiny,tolik počkám" zamračilal se "ne ne půjdeš pěkně krásně s námi,a nebudeš 4 HODINY čekat na tetu" teď to už řekl dost vážně "dobře.." překrutila jsem očima "fajn" a teď už to řekl s radostí a úsměvem.

"Tome jdi po auto" aha takže on se jmenuje Tom.Bože já hloupá jsi tak lehké jméno nevím zapamatovat.Tom přijel dost s pěkným autem pro nás "tak nasedat krasavice" otevřel mi dveře od auta "děkuji" usmála jsem se a nasedla. Bill si šel sednout ke mně do zadu, ale někdo mu volal.Ne on mě tu nechal s jeho divným bratrem..

Chvíli tu bylo trápné ticho, ale Tom ho přerušil "takže ty se jmenuješ Anaya jo?" zeptal se a upřeně na mě díval přes zpětné zrcadlo "jo..." nechtěla jsem se na něj dívat,tak jsem se snažila poohlížet kolem sebe "klid nemusíš se bát" jak to říkal jeho oči se zbarvovaly do černé barvy,a dole pod očima se mu vytvářely malé černé žilky. Začala jsem panikařit "Bille! Bille!" třískala jsem o sklo okna. On rychle přiběhl "co se děje" zeptal se se strachem. V tu chvíli jsem jakoby ztratila hlas. Třásl se mnou ale já nic "Anayo prosím pověc, co se stalo" řekl klidně. Jedině co ze mě vyšlo "Tom" on se rychle rozjel k autu. Já jsem stála na místě a přihlížela jako Bill něco říká Tomovi, a jak se Tom jen usmívá.

Tom

Jo přiznávám, chtěl jsem ji vystrašit a možná i zabít, kdyby ta hloupá Anaya neudělala scény "TOME TEBE ÚPLNĚ ŠIBE?!" začal na mě křičet "jsem hladový Bille už 6 hodin jsem nejedl" šklebil jsem se mu do ksichtu "Tome prosím ji nech na pokoji, a její rodinu taky" vole proč je tak měkký. Šel jsem si zpátky sednout do auta ale Bill mě zastavil "slib mi to" podíval na mě psíma očima a on ví že na jeho oči mám slabost "dobře..".

Bill šel po tu dívku, a nastoupili. Vím že mi nedovolí jí dát lék na zapomínání, tak ještě něco vymyslím, protože když ne tak by mě Bill vlastně ručně probodl dřevěným kolíkem.

A jo my s Billem jsme upíři. Žijeme asi tak už 200 let a myslím že i víc, a popravdě mě i docela baví tento život mezi lidmi který se nás nesnaží zabít. Nechtěli byste žít v 18 století kde by vás chtěl každý zabít.

Bill ji chrání proto, že mu připomíná jednu ženu, kterou jsme kdysi milovali, ale to je minulost. Já jsem na ni zapomněl, a doufám, že Bill brzy taky. To totiž ona z nás udělala upíry.

⭒☆━━━✰━━━☆⭒.

Anaya

Bill mi řekl že jsem asi zle viděla,ale ja vím že jsem dost dobře viděla jeho oči.

Dorazili jsme před jejich dům.Vypadá hezky ale zároveň tak temně.

Vypadá hezky ale zároveň tak temně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vešli jsme přes bránu. Já jsem šla první a oni dva za mnou. Zahradnu mají velmi pěknou, v takovém temném stylu.

Bill otevřel vchodové dveře a vstoupil jako první, pak já a Tom. Zase jsem se porozhlížela po celé chodbě "pěkné co" řekl Tom a zastavil při mně "jo..." podívala jsem do země "je mi líto že jsem tě z nějakého důvodu vystrašil, ale určitě jsem to nechtěl" nečekala jsem že se mi omlouví "v pohodě.. jen to bylo trochu nepříjemné" bylo vidět že mu to je líto nebo to jen hrál?

Tom

Jasně že mi to je úplne u prdele,ale musím si jí nějak namotat a potom víte...zabít.

Ale musím fakt přiznat že se na Anastazii podobá, a to dost. Nenávidím ji z mnoha důvodů. Zničila život mně i Billovi, ale pokud mnoho dalším lidem.

"Tome jdi Anayi poukazovat dům" zakřičel na mě z kuchyně " tak pojď" dal jsem jí ruku na záda a vedl ji na první patro.

Další část je tady!!

your fault-Tom KaulitzKde žijí příběhy. Začni objevovat