Viděla jsem Billa a Toma jako stojí při mrtvém ženském těle a na tváři mají krev "A-Anayo to není tak, jak to vypadá" Bill byl rozrušený a koktal "kdo to je" zeptala jsem se chladně a šla dolů ze schodů "nikdo, Anayo já ti to vysvě-" přibližoval se ke mně, ale já jsem ho odstrčila "drž hubu Bille,a řekněte mi konečně kdo to je a co jste jí udělali" byla jsem u těla a dívala se na něj.
"Anayo jdi spát" Tom mě chytil za ramena "nedotýkej se mě" dala jsem jeho ruce pryč ze mě,a šla ještě blíže k tělu "kdo jste kurva" v krku měla kousance,na místě srdce měla díru,na nohou měla další kousance "my jsme ji tak našli "řekl Bill "dobře když to neřekne Bill tak já" viděla jsem jen jak Bill kroutí hlavou na náznak že ne "jsme upíři" postavila jsem se a otočila se k nim protože jsem byla k nim zády "t-takže jste u-upíři..." strašně jsem se bála, ale snažila jsem se to nedat na jevo "neboj se my ti neublížíme" přibližoval se ke mně Bill "n-nepřibližuj se" couvala jsem do zadu "Anayo pozor!" vykřikl, a to je jediné co jsem slyšela ... do něčeho jsem hlavou narazila a viděla jsem jen tmu...
Tom
"Supr Bille,zabil jsi ji" rychle k ní běžel "zavři klapačku a pojď mi pomoct" já jsem ji vzal za ruce a Bill za nohy "v mém pokoji je bordel, hlavně na posteli takže jde k tobě" přikývl jsem a dali jsme ji do mé postele,kde jsem ji přikryl a odešel."Co budeme dělat" panikařil Bill "to fakt nevím,ale vím že jí nemůžeme pustit domů,hlavne ne teď,když o nás ví" přikývl "v tom máš pravdu bratře, konečně jsi řekl něco moudré" nato jsem se jen uchechtl a odešel do kuchyně "hele chceš krev" slyšel jsem jak jde do kuchyně "jo dám si" vybral jsem dva sáčky a jedu dal jemu "a jinak dnes máme tu schůzi na hřbitově" já jsem nato úplně zapomněl "já půjdu a ty tady zůstaneš s Anayou a pohlídáš ji, ale když se ji pokusíš zabít, tak tě probodnu kolíkem" haha zase tak hloupý nejsem, ale zase nebudu lhát, chtěl by jsem vědět jak chutná
"Tome ja vím naco mysliš,jsme dvojčata a plus k tomu upíři,takže to ani neskoušej" kurva.Nenávidím když mi čte myšlenky, hlavně když myslím že někoho zabiju "dobře" Bill se na mě podíval "i tak vím že to zkusíš" je dál až divné že mě až tak zná "no jo nepopírám, že to nezkusím" mrkl jsem na něj a šel do obývacího pokoje dopít krev "tak já se jdu připravit" kývl jsem a věnoval se televizi "tak podívejme se, jestli je ve zprávách něco zajímavého".
Z útulku pro psy vás zdraví Jessica Diaz. Dnes naši ochranáři zvířat zachránili 50 opuštěných pejsků, a přivezli je do útulku.
Ne.
Vypnul jsem to,a akorát přišel Bill už celý hotový "jak vypadám" opřel jsem se o zeď "hnusně" pousmál se "takže skvěle děkuji" podíval jsem se na hodiny "vždyť je jen 18:34,a schůze začíná až ve 21 :00"
"Přesunuli to na jiný hřbitov který je odsud asi 2 hodiny, tak chci jít dřív" ještě si poupravoval vlasy a šel "měj se dobře, ale hlavě nezabij Anayau ... ČAU" zabouchl dveře. Konečně klid.
Anaya
Probudila jsem se v někoho posteli, když jsem se porozhlédla tak jsem byla v nějakém pokoji "kde to kurva jsem" chytila jsem se dozadu za hlavu protože mě strašně bolela. Na posteli vedle mě ležely šaty is nějakým malým papírkemNa omluvu ti chci darovat tyto šaty. Doufám že se ti budou líbit, a ještě jednou se ti chci omluvit že jsme tě tak vystrašili že sis ublížila ... je nám to líto.
Bill♡
Šaty byly v nějakém nepřihledném sáčku, takže jsem ani nividěla v jaké barvě jsou, ale tuším že budou černé nebo tmavě červené. Otevřela jsem sáček, a uviděla černé šaty které byly dlouhé až po zem, ale tak akorát k mé výšce.
Oblékla jsem si je a podívala jsem se do zrkadla které bylo u stěny "hezké" řekla jsem si. V těchto šatech mi vydno moji štíhlou postavu, hlavně zadek. Jsem sice 155 centimetrový trpaslík, ale prdel mám větší jak Jessica. Kozy nic moc, ale nejsem zas úplně plochá.Před nehodou jsem vážila 58 kilo, ale z depresi jsem odmítala jíst, tak jsem zhubla 13 kilo. nic nepřibírám (dream too).
Otrvořila jsem dveře a vidala se dolů do obýváku, a pak do kuchyně si pro vodu.
Byla jsem dolů v kuchyni a hledala sklenice. Našla jsem je a jednu si vzala, a napustila si vodu. Dopila jsem a sklenici poližila do deřezu, a chtěla jsem odejít ale ocitli se na mých bocích ruce, a někdo mi pošeptal "vypadáš v tom horzně sexy ... kotě" proběhl mi mráz po zádech.
Taaak další část je tady,a jsem hrozně ráda že jse některým tenhle příbeh líbi😭🤍.Tomášek jsem nám trochu rozjíždi,tak uvidíme co Anaya udělá.
ČTEŠ
your fault-Tom Kaulitz
VampireUdělala jsem to pro něj protože jsem ho milovala a nedokázala jsem se dívat jak trpí, tak jsem to musela udělat i když to nechtěl.