Tom přiběhl ke mně a v ruce držel další víno, ale já jsem byla úplně mimo z té postavy...kdo to mohl být? Chtěl mi ublížit? Z mého přemýšlení mě vyrušil Tomův hlas "halo Anayo vnímáš" sedal jsi na deku a mával mi rukou před tváří "hm...jo jo jsem v pohodě...co jsi říkal" ,,je ti dobře vypadáš jako bys viděla ducha nebo co" zeptal se "já vlastně-jo jsem v pohodě" falešně jsem se usmála "ale kdyby tě něco-",, ano chápu řeknu ti to Tome" vzala jsem si horzno "je tu pěkně, kolik dívek si tu už zabil" podívala jsem se na něj "tady chodím sám" bylo mi trochu trapné že jsem se ho to zeptala "chodím si tady vyčistit hlavu ... ty jsi první kterou jsem tu vzal a asi i poslední" svalil mě na záda a sedl si na mě obkročmo "teď zažiješ moji moc" začal mě lechtat a já jsem se začala smát "T-Tome dost" on nepřestal a stále pokračoval "tvůj smích bych uměl poslouchat hodiny" řekl trochu potichu ale já jsem to slyšela.Jak mě pořád lechtal, z bundy mu vypadla fotka na moji hruď. Vzala jsem ji do ruky a podívala se...já nevěřím mým očím.
Na fotce jsem byla já s Tomem?
Ne to je hloupost však jsem ho poznala nedávno "kudy máš tu fotku" zůstal tiše a slezl ze mě "mluv" dívala jsem na něj a čekala na odpověď.
Bohužel sem jí nedostala.Sebral všechny věci a šli jsme zpátky "Bill ti všechno řekne" řekl po cestě. Zajímá mě jestli jsem to já na té fotce s Tomem.
⭒☆━━━✰━━━☆⭒.
Došli jsme domů a Bill byl doma tak jsem hned zaním přišla s tou fotkou "ahoj kde jste by-" když uviděl tu fotku přestal mluvit a myslím že i dýchat "je čas abys věděla pravdu" s Billem jsme zůstali v kuchyni a Tom šel do obývacího pokoje "na té fotce nejsi ty ale tvoje dvojnice...jmenuje se Anastasia Pierce ale každý ji zná pod jménem Anastazja Katerina Petrova. Říká se že Anastazie má potomka.Anayo je dost možné že ten potomek jsi ty...a jsi ve velkém nebezpečí pokud to je pravda.Znám jednoho upíra který by to vědel zistit zda to je pravda" já a potomek nějaké upírky? To je divné určitě to je nějaká chyba "Bille určitě to je jen nějaká náhoda že se tak strašně podobáme" chytil mě za ruce "Anayo neboj se my s Tomem tě ochráníme když to bude pravda, ale nejprve to musíme jít zjistit dobře?" přikývla jsem.Bill
Řekl jsem Anayi aby se šla připravit a jasné že musela mít kecy "to jako teď v noci?" a další podobné které jsem už ignoroval "máš 15 minut" řekl jsem a přetočila očima.Šel jsem oznámit Tomovi že jdeme za Gabrielem, a jak jsem vstoupil do obývacího pokoje naskytl se mi pohled na zamyšleného Toma "jsi v pořádku" neozval se "halo Tome slyšíš mě!" teprve tehdy když jsem zvýšil hlas se na mě podíval "co ti je od tehdy co jsi přišel domů si nic neřekl" sedl jsem si k němu "zde fotku jsem našel pod postelí když jsem něco hledal ... vždy když vidím její tvář vzpomenu si na všechny věci a nedokážu ji dostat z hlavy Bille...a hlavně když tady je Anaya která je přesně jako její klon, je to pro mě ještě těžší" nechci mu zhoršit náladu ještě víc,ale i on musí slyšet pravdu "Tome těžko se mi to říká ale...je dost možné že Anaya je potomek Anastazje a-" ,,to vím" trochu jsem se zamračil "nech mě domluvit,pokud se dokáže že Anaya je potomek Anastazje,znamená to" ,,že Anaya je jí dcera" dokončil mou větu a vztáhl se jako pravítko.Tom
Doufám že Anaya nebude mít s tou potvorou nic společného "jsem hotová!" slyšel jsem jak seběhla rychle schody a stála u dveří. S Billem jsme se na ni upřeně dívali "co tak čumíte, jdeme či ne?" Bill se rychle vzpamatoval a postavil se "jo jo jdeme" postavil jsem se i já a šel za nimi.Anaya
Tom se mi zdá strašně divný od toho momentu s tou fotkou. Vůbec nemluví ani na vteřinu se nepohnul když seděl na gauči. "Pěšky určitě nepůjdu" založila jsem si ruce na prsou "dobře tak Tom bereš Anayu na ruce a jde se" tak to vůbec já nejsem malé děcko že ho bude někdo nosit na rukou "tak pojď sem prcku" zvedl mě a mně nic jiného nezbývalo jen si obmonat nohy kolem jeho pasu a ruce kolem krku "nejsem mimino aby mě někdo nesl na rukou" podotkla jsem a se zamračeným výrazem jsem se na něj dívala "teď momentálně jsi" uchechtl se "tak jdeme" prohlásil Bill a rozutíkal se tak rychle že jsem ho do vteřiny už neviděla. Můj pohled na les přerušila Tomova ruka která mě pomalu chytala za zadek "na to ani nemysli" podívala jsem se na něj "kotě ty mi nebudeš říkat co nesmím dělat" dobře už je to starý úchylný Tom.Rychle se rozběhl a muslea sem se ho chytiť silneji okolo krku jinak bych asi spadla.
Za ani ne 15 minut jsme dorazili pred nějaký chrám který stál uprostřed lesa.
Prohlížela jsem si celý les „už můžeš ze mě slést kotě" rychle jsem z něho slezla.Uchechtl se a šel k Billovi a já hned za ním "myslíš že tady ještě je" poslouchala jsem jejich rozhovor "více než 300 let nevylezl takže určitě tady bude" odpověděl Bill. Zaklepal a dveře se otevřely a já jsem na ně udiveně dívala "prcku pojď" otočil se za mnou Tom "jdu" přetočila jsem oči a šla před něj. V chrámu to bylo neuvěřitelné, statisíce knih poukládaných podle barvy, stěny byly ozdobeny zlatými vzory, úplně nahoře na stropě byl namalován satan "Gabrieli příteli dlouho jsem tě neviděl" Bill začala mluvit na stařičkého pána který seděl za obrovským stolem "Bille jsi to ty?" nasadil si brýle aby ho pořádně viděl "ano jsem to já Gabrieli" dědek se usmál "je tady i Tom?" zeptal se a hledal ho po místnosti ,,tady jsem Gabrieli" ještě více se mu úsměv rozšířil když ho viděl "co potřebujete kluci" nevím ale mně starí lidé přijdou hrozně roztomilý "přišli jsme si něco ověřit" dědek se trochu zarazil "co konkrétně" Billovi spadla hlava dolů "Anayo?" když jsem přistoupila k Tomovi Gabriel skoro spadl ze židle "vypadni! Tome Bille tady máte kolík, zabíte ji!"
"Klid Gabrieli to není Anastazja" Bill ho posadil zpátky na židli "kluci jsem sice starý, ale hloupý nejsem, tohle je Anastazja!" odporně se na mě díval "proto jsme tady abychom zjistili proč jak Anastazja vypadá" řekl mu Tom. Nejprve vypadal že mě brzy probodne tím kolíkem ale pak souhlasil. nahoru na Gabriela "i kdyby je upír přežil by to" řekl "tak tady to máte" podal mi velkou knihu "nalistuj stranu 3567" začala jsem listovat a našla tu stranu 3567 "tady" ukázala jsem dole kde bylo něco napsáno ale já jsem tomu nerozuměla. Bill otočil stránku a byl tam obrázek...obrázek Anastazje a malé hnědovlasé holčičky "Tome koukej" naznačil rukou aby přišel k němu "měla jsi někdy hnědé vlasy?" přikývla jsem "přebarvila jsem si je tak před rokem" pod obrázkem byl zase nějaký text ale zase jsem nic nerozuměla jen jsem si tam všimla mé jméno...to je špatné.
"Anayo..." koukl na mě Bill i Tom "co je" nadvihla jsem obočí.
Ještě chci poděkovat SMfansgirl že mě podporuje a je prostě skvěla🫶🏻.Má hodně zaujímavé príběhy,tak kdyby náhodou momentálne nemáte co číst,určitě si přečtěte její příbehy.
ČTEŠ
your fault-Tom Kaulitz
VampireUdělala jsem to pro něj protože jsem ho milovala a nedokázala jsem se dívat jak trpí, tak jsem to musela udělat i když to nechtěl.