3.Bölüm

18 5 5
                                    

Sabah yine aynı rutini gerçekleştirdim bu akşam suikastçım ile konuşacaktım bu yüzden biraz heyecanlıydım saatin beş olmasına bir saat kalmıştı bu sırada bende kendime yemek için pratik bir şeyler hazırladım ve saat beşe geliyordu sorun çıkmaması için öncesinde Alp ile iletişime geçtim ve tam zamanında suikastçımın beni arayacağını söyledi ve saat 17.00 da telefonum çalmaya başladı yemeğimi masaya bırakıp telefonu açtım.
"Alo"
"Efendim, neden konuşmak istedin"
soğuk sesi ve senli benli konuşması beni rahatsız etmesi gerekirken  gülümsetti
"Suikastçımı tanımak istedim ama sanırım bundan hoşlanmadın"
"Suikastçım iyiymiş, ayrıca hoşlanmadığımı söylemedim"
"Soğuk sesinden bu anlaşılabiliyor"
"Sana özel değil ben hep böyleyimdir  şimdi konuya dönelim neden beni tercih ettin"
"İlgimi çektin dosyanda fotoğraf yoktu ayrıca aralarında en genç olduğun gibi en iyileriydin bu da beni etkilemek için yeterli bir sebep"
"Yani benden etkilendin"
sesi güldüğünü belli ediyordu  bu yüzden benle dalga geçiyormuş gibi hissettim bu durumdan hoşlanmamamış ve bunu yalandan kahkaha atarak belli ettmiştim
"Çok komikti, senden değil işinden etkilendim"
"Öyle olsun, ee hadi soru sor"dedi eğlendiğini belli eden sesle, bu her zaman patronlarına karşı böylemiydi yada benmi sertliğimden taviz veriyordum  bu düşüncelerden sıyrılıp konuşmaya devam ettim
"İşini temiz yapacağını biliyorum ama suikast nasıl ilerleyecek bunu bana anlat bir de ben de o gün orada olacağım ya seni görürsem"
"Herkes gibi giyinip geleceğim daha sonra adamın köşede beynine sıkacağım seninde hacker olduğunu duydum sende kamera kayıtlarını sileceksin beni görmene gelirsek bende seni görürüm deşifre olursam deşifre olursun ama beni göreceğini düşünmüyorum bu güne kadar kimse görmedi sende göremezsin"
"Peki, tamam o zaman görüşmek üzere "
diyerek telefonu kapattım gözlerimi duvara dikip öylece durdum ve konuştuklarımızı aklımdan geçirdim sesinde beni etkileyen birşeyler vardı daha fazla düşünmemeye karar verdim odama geçip bu sefer uzunca bir duş aldım duştan sonra tüm bakımlarımı yapıp yatağıma yattım bir film açıp izlemeye başladım gece saat birde uykum geldiği için uyumak üzere gözlerimi kapattım sonrası benim için bir karanlıktan ibaret.

Suikastçı dan :
Telefonu kapattıktan sonra koltuk da yatış pozisyonuna geçtim o sırada yüzümdeki salakça olan gülümsemeyi fark edip hemen yüzümden sildim ilk defa iş yaptığım biriyle birebir telefonda konuşmuştum kızın sesi beni gülümsetmeye yetmişti bunu fark etmiştim bu durumun beni rahatsız etmesi gerekiyordu fakat buna rağmen çok rahat hissediyordum bunu daha fazla düşünmemek için bir sigara yaktım sonrada kısa bir duşa girip yatağa uzandım bir süre sonra da uykuya daldım.

⭐ Lütfen yıldıza basın bu bana fazlasıyla yardımcı olur şimdiden hatam varsa özür diliyorum ⭐

GÖRÜNMEYEN TARAF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin