Ali, Merve, ve Can, ellerindeki anahtarla gizemli kapının önünde duruyorlardı. Anahtarın hangi kapıya ait olduğunu bulmak için evin her köşesini aramışlardı, ancak hiçbir kapı anahtarla uyumlu değildi. Sonunda, salondaki eski, ağır bir kitaplığın arkasında bir boşluk fark ettiler.
Ali ve Can, birlikte kitaplığı kenara çekti. Tozlu duvarın arkasında, neredeyse görünmez bir kapak ortaya çıktı. Merve, elindeki anahtarı dikkatlice kapağa soktu. Anahtar mükemmel bir şekilde uydu ve kapak ağır bir inlemeyle açıldı.
Kapak açıldığında, dar bir koridorun başlangıcında buldular kendilerini. Koridorun sonundaki kapı, metalik ve eskiydi. Ali, kapıyı açtığında, karşılarında bir zamanlar terkedilmiş gibi görünen, geniş ve loş bir oda belirdi.
Odaya girdiklerinde, garip bir koku burunlarına çarptı. Oda, paslanmış laboratuvar ekipmanları, devrilmiş raflar ve sararmış kağıtlarla doluydu. Masaların üstünde, cam dolaplarda ve duvarlarda yer alan eski cihazlar, burada bir zamanlar bilimsel veya okült deneyler yapıldığını gösteriyordu.
Merve, masalardan birine yaklaştı ve üzerindeki notları inceledi. “Bu adam burada deneyler yapmış,” dedi. “Simya ve okültizmle ilgilenmiş. Evin lanetini kontrol etmek için çılgınca şeyler denemiş.” Notlar, kimyasal formüller, garip semboller ve laneti kontrol etmeye çalıştığı yazılarla doluydu.
Can, odanın köşesinde bir sandık fark etti. Sandığın kapağını kaldırdığında, içinden büyük bir deri ciltli kitap çıktı. Kitap, "Geçitlerin Sırları" başlığını taşıyordu. Merve, kitabı dikkatle açtı ve sayfaları çevirdi. Kitap, evin altındaki geçitlerin ve onları kontrol etmenin yollarını anlatan karanlık hikayeler ve ritüellerle doluydu.
Ali, dolabın birindeki raflardan birini açarken, içinden eski bir portre ve bir zarf çıktı. Portrede, evde yaşamış bir aile tasvir ediliyordu. Merve, “Bu aile, evin laneti hakkında daha fazla bilgiye sahip olabilir,” dedi. Ali, zarfı açarak içindeki mektubu okudu. Mektup, lanetin kökenini ve onu nasıl kırabileceklerini anlatan ipuçları içeriyordu.
Tam o anda, odanın içindeki hava aniden soğudu. Ali, portreyi yerine koyarken, duvarlarda gölgeler hareket etmeye başladı. Odanın köşesinden bir inilti geldi ve grup, karanlığın içinden bir figürün onlara doğru yaklaştığını gördü.
Merve, “Burası güvenli değil. Bir an önce çıkmalıyız,” dedi. Grup, aceleyle odadan çıkıp koridoru takip ederek tekrar kitaplığa döndü. Ancak bu sefer, kapıdan çıkmadan önce, duvarlardan inleme sesleri ve fısıltılar duymaya başladılar.
Odaya geri dönüp daha fazla bilgi toplamaya karar verdiklerinde, kapı arkasından kapanmıştı. Anahtar hala Merve'nin elindeydi ama kapıyı tekrar açmak istemiyorlardı. “Bu yer, daha önce fark etmediğimiz bir karanlık sır taşıyor,” dedi Can. “Daha fazla araştırma yapmalıyız ama dikkatli olmalıyız.”
Grup, yeniden eve dönerek laboratuvardaki bilgileri çözmeye ve laneti tamamen anlamaya karar verdi. Evin sırlarını keşfederken, karşılarına çıkacak yeni tehlikelere karşı hazırlıklı olmaları gerektiğini anladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Evin Laneti
TerrorGizemli Evin Laneti Köyün dışındaki eski, terkedilmiş ev... Yıllarca sessizliğin ve karanlığın hüküm sürdüğü bu yer, Ali, Merve ve Can'ın hayatını sonsuza dek değiştirecek sırlar saklıyordu. Esrarengiz bir mektup, köyde kaybolan çocuklar ve korkutuc...