bölüm 2: karanlıkta kalanlar

9 4 2
                                    

Bodrum, eski şişeler ve örümcek ağlarıyla doluydu. Tavan, neredeyse çökmek üzereydi ve hava nemliydi. Bir köşede eski bir sandık vardı. Merve, heyecanla sandığı açtığında, içinden sararmış bir günlük çıktı. Günlük, yıllar önce burada yaşamış bir adamın notlarını içeriyordu. İlk sayfalarda, mutlu aile anıları yazarken, son sayfalar giderek karanlıklaşıyor ve korkutucu bir hale bürünüyordu.

“Bu adam, buranın lanetli olduğunu ve ruhların burada sıkışıp kaldığını yazmış,” dedi Merve. Ali, ışığını bodrumun karanlık köşelerine doğrulttuğunda, duvarda aynı garip simgelerden birini gördü. “Bu simge, her yerde!” diye bağırdı.

Aniden, bodrumun köşesinden boğuk bir inilti duyuldu. Grup korkuyla birbirine sarıldı. Ses, sanki köşede birisi ağlıyormuş gibi yankılandı. Ali, ışığını sese doğru tuttuğunda, kimseyi göremedi. Ancak, sandığın arkasındaki duvarın bir kısmı garip bir şekilde çatlamıştı. Can, titreyen elleriyle duvara dokunduğunda, duvarın arkasında gizli bir geçit açıldı.

Geçidin ötesinden soğuk bir hava esiyordu. Merve, “Orada ne var?” diye fısıldadı. Ali, “Sanırım bulmamız gereken her şey bu geçidin arkasında,” dedi. Can, kamerayı geçide doğrultarak ilerlemeye başladığında, duvarın ardında ne bulacaklarına dair karanlık bir his içlerini kapladı.

Gizemli Evin LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin