Ali, Merve ve Can, laboratuvarda buldukları bilgilerle evin gizemlerini çözmeye çalışıyorlardı. Merve, "Geçitlerin Sırları" kitabını dikkatle inceliyor ve evin lanetinin kökenini anlamaya çalışıyordu. Kitap, geçitlerin ve bu geçitlerin nasıl kontrol edilebileceğinin yanı sıra, lanetin gücünü azaltmanın yollarını da anlatıyordu.
Ali, Merve'nin elindeki kitaptaki semboller ve formüllerle duvardaki simgeleri karşılaştırıyordu. "Bu simgeler, evin etrafında gördüğümüz garip sembollerle benziyor," dedi. Can, "Eğer ritüelleri doğru şekilde uygularsak, belki de laneti kırabiliriz," diye ekledi.
Kitapta anlatılanlara göre, evin altındaki geçitlerin enerjiyi nasıl manipüle ettiği ve evin içindeki karanlık varlıkların bu geçitlerden nasıl etkilendiği detaylandırılıyordu. Merve, "Bu geçitleri kontrol etmek için bir ritüel yapmamız gerekecek. Ancak yanlış bir şey yaparsak, laneti daha da güçlendirebiliriz," diye uyardı.
Grup, geçitlerin sırlarını çözmek için hazırlıklara başladı. Kitaptaki talimatları dikkatlice takip ederek, geçitlerin etrafındaki sembolleri yeniden oluşturmaya başladılar. Her bir sembol yerine oturduğunda, odanın içindeki atmosfer değişmeye başladı. Bir an için, odanın içinden garip bir ışık geçti ve duvarlardaki gölgeler dans etmeye başladı.
Aniden, odanın bir köşesindeki bir raf çöktü ve içinden yıllarca saklanmış bir antik kitap daha düştü. Kitabın sayfaları açıldığında, evin lanetiyle ilgili daha fazla bilgiye ulaşıldı. Ancak ritüel devam ediyordu ve grup, odanın merkezinde bir araya gelerek son sembolü tamamladı.
Son sembol yerine oturduğunda, odadaki enerji titremeye başladı. Birkaç dakika boyunca, evin içinde bir fısıltı duyuldu ve zemin hafifçe sarsıldı. Ritüel tamamlandığında, geçitlerin enerjisi sakinleşti ve odadaki karanlık varlıkların varlığı azaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Evin Laneti
HorrorGizemli Evin Laneti Köyün dışındaki eski, terkedilmiş ev... Yıllarca sessizliğin ve karanlığın hüküm sürdüğü bu yer, Ali, Merve ve Can'ın hayatını sonsuza dek değiştirecek sırlar saklıyordu. Esrarengiz bir mektup, köyde kaybolan çocuklar ve korkutuc...