bölüm 7: lanetin sonu

6 4 2
                                    

Ritüel tamamlandığında, evin içindeki atmosfer bir kez daha değişti. Grup, biraz rahatlamış olsa da, işleri bitmemişti. Merve, "Ritüel geçitlerin enerjisini dengeledi ama lanet tam olarak sona ermedi," dedi. Ali, "Belki de bu geçitlerin dışında başka bir şey yapmamız gerekiyor," diye düşündü.

Kitaptaki son sayfalarda, evin lanetini tamamen kırmak için gereken son bir ritüel daha olduğunu öğrendiler. Bu ritüel, evin merkezi noktasında, evin ruhunu dengelemek ve kalan karanlık güçleri tamamen yok etmek için yapılması gerekiyordu.

Grup, kararlı bir şekilde evin çatısına çıktı. Gecenin sessizliği ve yıldızlar altında, evin merkezi noktasında toplandılar. Merve, kitaptaki talimatları dikkatle okuyarak, son ritüeli başlattı. Sembollerle çizilmiş bir daire oluşturarak, ritüelin enerjisini etrafa yaydılar.

Ritüel sırasında, evin içinden gelen garip bir ışık huzmesi yükseldi ve gökyüzüne doğru yükseldi. Evin etrafında bir dizi parlak ışık belirdi ve bir an için evin etrafı aydınlandı. Sonunda, enerji bir anda patladı ve evin üzerinde büyük bir ışık halkası oluştu.

Grup, evin içindeki değişimi hissetti. Soğuk rüzgarlar durdu, gölgeler kayboldu ve evin içindeki enerji yeniden dengelendi. Ali, Merve ve Can, birbirlerine bakarak gülümsediler. "Sanırım başardık," dedi Can, dikkatle etrafa bakarken.

Ancak, evin önünde durduklarında, bir şeyin eksik olduğunu hissettiler. Merve, kitabı yeniden gözden geçirirken, "Son ritüel, evin ruhunu dengelememizi sağladı ama hala bir şeyler eksik," dedi. Ali, "Bir sonraki adım ne olmalı?" diye sordu.

Bu sırada, evin eski sahibine ait bir mektup daha buldular. Mektup, evin sırlarını ve korunması gereken bilgileri anlatıyordu. "Evin enerjisi, sadece onu anlayanlar tarafından korunmalı," diye yazıyordu. Grup, evin geçmişi ve geleceği hakkında daha fazla bilgiye sahip oldukları için birbirlerine bakıp gülümsediler.

Gizemli Evin LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin