2.7

197 23 2
                                    


Parla'nın Anlatımıyla ;

Liseye geçtiğim ilk günden beri Pars'a deliler gibi aşıktım.

Aramızda Nehir engelini bile bile, imkansızı istedim hep. Onlara bir zararım olmadı hiçbir zaman fakat kendime bir yararım olduğu da söylenemezdi. Yaptığım şey düpedüz kendimi heba etmekti fakat gönüldü bu, ferman dinlemiyordu.

3 yıl boyunca bir ihtimal Pars'ın beni görmesini diledim. Ona farkına olmadan o kadar çok bağlanmıştım ki, habersizce yaptığı küçücük şeyler bile yüreğimi pır pır etmeye yetiyordu.

3 yıl boyunca dilediğim dilek kabul olmuştu fakat ters giden bir şeyler vardı. İçimde büyük bir heyecan yerine anlamsız, huzursuz bir his vardı. Bunun sebebini aslında içten içe çok iyi biliyordum. Evet, Pars sonunda benden hoşlanmıştı fakat bu benim ona hissettiğim büyük aşkın yanında hiçbir şeydi.

Pars'ın hoşlantısının gelip geçici olmasından korkuyordum aslında. Bunu belki kendime bile ilk itiraf edişimdi. Çünkü Pars uzun bir ilişkiden çıkmıştı ve ondan kolay kolay kopması imkansızdı.

Nerden bildiğimi sormasındı, kendimden biliyordum.

Aşık olduğun zaman karşındaki insan sana çok kötü şeyler dahi yapsa onu affedecek ufacık bir sebep bulmak isterdin. Pars da bunu çok denemisti emindim fakat ihanetin asla affı olmazdı. Nehir'e karşı hislerinin bittiğini biliyordum fakat bana olan hisleri yeni baş göstermeye başlamıştı.

Bu hislerden emin olana dek onunla olmayacaktım.

Soğuk Nevale | texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin