4.8

66 7 3
                                    


Kapı zilini duyar duymaz oturduğum yerden ışık hızıyla ayaklandım. Gelen kişi Parla olmalıydı, dün buluşmak için benim evde sözleşmiştik. Hazırladığım masaya son kez bakarak gülümsedim ve kapıya koşturdum.

Kapı aralandı ve nihayet yüz yüze geldik. Bana bakıp gülümseyerek, "Selam." dedi. Gülüşüne karşılık verip ona uzaktan selam vermek yerine kendime doğru çektim ve kollarımı sıkıca doladım bedenine.

"Hoşgeldin."

"Pars insanlar görecek napıyorsun?" derken sesi tedirgin çıkmıştı. "Bari kapıyı kapatsaydın."

"N'olucak kızım sarılıyoruz?" derken söylediği şeyi de ihmal etmeyip kapıyı kapattım.

"Olsun evde teksin insanlar yanlış anlar." diye mırıldandı yüzüme bakıp. "Ben alışkın değilim böyle şeylere."

Dudaklarımda yamuk bir gülümseme belirdi. "Nasıl şeylere?" diye sordum kaş göz yaparak onu kapı ve kendim arasına alıp.

"B-böyle şeyl-" Cümlesinin sonunu getiremeden kekelemeye başlayıp bir hıçkırık yağmuruna tutuldu. "B-ben..."

Sağlam bir kahkaha atıp gülmeye başladım seslice. "Heyecan yapma, öpmem seni."

Kaşlarını catarak omzuma vurdu ve kolumun altından sıyrıldı. "Ne heyecan yapacağım be?" diye homurdanırken tekrar hıçkırdı. Önden yürümeye başlayıp içeriye geçtiğinde ise az önceki tavrından eser kalmamış, yumuşak bir tınıyla "Pars!" diye seslenmişti.

İçeri yanına gittiğimde masanın üzerine koyduğum gülleri eline almış kokluyordu. "Bana mı aldın bunu?" diye sordu gülümseyerek.

"Yok," dedim alayla. "Başka bir sevgilim daha var, ona aldım."

Koltuğun üzerindeki yastıklardan birini alıp kafama attı. "Zaten Nehir sorununu yeni ortadan kaldırdık, kaşınma istersen."

"Nehir'i düşünmeyi bırak artık, hayatımızdan tamamen çıktı." derken yanına yanaştım ve kollarımı beline dolayıp başımı omzuna koydum. "Bundan sonra sadece sen ve ben varız."

"Ne izleteceksin bana, sürprizin ne?" diye sordu, kafasını kafama yaslayıp.

"0 km."

"Ay gerçekten mi?" Heyecanla başını kaldırıp yüzüme baktı. "Uzun zamandır çıksın diye bekliyordum! Bu filmi hep seninle izlemeyi hayal ediyordum."

"Biliyorum," dedim gülümseyerek. "O yüzden ufak bir araştırma yaptım ve bunu izlemekte karar kıldım. Senin için gidip önce ilk filmi izledim, hâkim olabilmek için."

Kollarını boynuma dolayıp yanağıma kuvvetli bir öpücük kondurduktan sonra "Çok tatlısın." dedi hevesle.

Burnuna bir fiske atıp gülümsedim. "Senin kadar değil."


.

Ay kaderde bunlari böyle yazmak da varmış hsjsjsksdkd

hazır 0 km vizyona girmişken ben de izledikleri film bu olsun istedim, benim için de anlamı çok derin kitabın.. serinin ilk filmine sevdiceğimle gitmiştik şimdi uzak olduğumuz için ikincisine gitmedim, yastayım🥲siz gittiniz mi, nasıldı?

Soğuk Nevale | texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin