One.

6 1 0
                                    

Anawin POV
,,Damonův nůž se zastavil těsně u krku detektiva Finna, najednou jako kdyby..." přestal číst můj kamarád Non ,,Kdyby co?" Vstal jsem z postele ,,Konec, nedokončili to" odpověděl mi ,,To není možný!" Došel jsem k němu a přes jeho rameno se snažil najít další kapitolu knihy.
Dva dny uběhli jako voda a má hlava byla plná té stupidní knihy, proč by jen tak někdo přestal psát tak slavnou knihu?
Vylezl jsem ze sprchy a převlékl se do pyžama. S ručníkem okolo krku se vydal k lednici pro pití ,,Dnes ve dvanáct odpoledne se našlo mrtvé tělo u prostřed skladu". Sedl si k televizi a poslouchal zprávy dál ,,Tělo nejspíše patřilo autorovi slavné knihy Damon a Finn" nehl jsem se z místa. Vše mi najednou dávalo smysl proč nevyšla další kapitola, ale co mi nadávalo smysl proč by to někdo udělal? A hlavně kdo?
Místností se najednou ozvalo ťukaní, v chodbě byla tma, teda než pro blikla žárovka na chodbě a ukázal se stín osoby. Poštovní schránkou mi spadla obálka na zem a osoba zmizela. Přišel jsem k obálce, byla oranžová a uprostřed se nacházel černou barvou kruh. Sedl si na gauč a očima sledoval obálku co ležela přede mnou, tak moc jsem váhal zda-li ji mám otevřít. Pomalu si ji vzal do ruky a otevřel, nejdříve jsem vytáhl plno papíru s nákresy.
Byly to nákresy očí, stínových postav a různých symbolů. Přesunul jsem se na zem a postupně vyskládal nákresy okolo sebe. Je dost složité zjisti jejich význam, vytáhl jsem poslední věc co se nacházela v obálce. Vypadalo to jako scénář, bylo to několik papíru sešitých k sobě a hned na titulní stránce byl název: Damon a Finn. Každý z těch papírů byl prázdný.

Co to má znamenat? Proč zrovna já? Proč mi někdo dal prázdný scénář té nejznámější knihy? Co s tím mám dělat? Kladl si tolik otázek a tak jsem udělal hned první věc co mi prolétla hlavou.

Happy Ending Kde žijí příběhy. Začni objevovat