Opět krátké ticho ,,Takhle měla kniha skončit, ale teď jsi autor ty..můžeš si dělat co chceš" podíval se na naše spojené ruce. Pomalu jsem naše ruce rozpojil ,,Nejdřív musím promyslet děj, pak až konec" čekal jsem na jeho odpověď. Damon se pouze malinko usmál a opět zmizel.
Sakra proč chtěl autor aby moje postava skončila s vrahem? Jak to mám udělat, když já a Damon nemáme nic společného a ani k sobě nic necítíme?Musím uznat vůbec se mi nelíbí co se semnou děje, vynechávám denní světlo už týdny, ve škole jsem nebyl pomalu měsíc, mého nejlepšího kamaráda Non už nevydám. Žiju pouze tou debilní knihou, nemám tušení co mám dělat. Jestli ji dokončit a nebo ne, co se stane když ji nedokončím? Co se stane když ji dokončím? Budu takhle žít napořád? Vrátím se někdy do normálního života? Musím příběh dopsat.
Je to pár dní co se mi i o knize zdá, zvláštní na tom je že děj není vůbec v knize a převážně se v nich nachází detektiv Finn. Napadlo mě že bych ty moje sny mohl nějak zakomponovat do pokračování knihy. Taky jsem si přečetl komentáře u poslední kapitoly, plno lidí čekají na další kapitolu a zjistil jsem že si přejí aby Damon byl více šílenější.Detektiv Finn POV
Už jsou to týdny co se svět zastavil, čas přestal ubíhat a lidé jsou jako z kamene. Nějakým záhadným způsobem pouze já a doktorka Joanna jsme v pořádku. Co se svět zastavil se mi nepodařilo dát do kontaktu s Damonem, mám pocit že to je jeho zásluha. Jako správný detektiv, který umístil kamery na jeho častá místa, se vydal po jeho stopě. Díky kamerovému systému jsem zjistil, že Damon našel jakýsi portál. Momentálně s doktorskou Joannou pracuji na informací ohledně daného portálu.