Anawin POV
Vím že knihu chci dopsat, tak jsem zasedl k počítači a snažil se zjistit více informací o bývalém autorovi. Bohužel jsem našel jen jeho jméno a zajímavosti o jeho rodině, jeho bývala manželka má stejné jméno jako má matka. S mou matkou nejsem v kontaktu už čtyři roky, ale vždy mi tvrdila že otec zemřel když mi byl jeden rok. Hledal jsem dál a našel jeden rozhovor, kde potvrdil že má syna. Čím víc informací jsem našel, tím víc věřil že můj otec byl celou dobu naživu a autor slavné knihy Damon a Finn. Proto kniha přišla ke mě..zdědil jsem ji. Další důvod proč musím knihu dopsat, pro mého otce. Co nejrychleji potřebuji napsat první kapitolu a vydat ji, abych nebyl v kontaktu s Damonem. Chci jeho postavu udělat šílenou jak si fanoušci přejí, ale abych pravdu řekl bojím se že mi nějak ublíží.
První kapitola mi trvala sedm a půl hodiny, dopsal jsem poslední slovo a kapitolu zveřejnil na internet. Neuběhla ani minuta a nová kapitola měla už přes tisíce zobrazení, to mi potvrdilo že se nesmím zastavit a hned psát další kapitolu.
Pět dní, každý den jsem zveřejnil jednu kapitolu. Damon byl šílený jak si fanoušci přáli a do knihy jsem přidal i nějaké své sny co se mi zdáli. Nejsem vůbec pyšný co jsem z Damona udělal, ale lidé to milují.
Damon se stal nejznámějším vrahem, který své oběti dává do bílých pytlů s provazy okolo těla, na hlavy pokládá květinové věnce a na obličeje kreslí černou barvou smutné obličeje. Dokázal jsem už vydat plno kapitol a lidé to milují, zároveň je hrozně zajímá kdo je nový autor. Moji identitu, ale zatím nechci dávat na veřejnost.