Birden bağırdı Rojda hala ,
"Sen ne dersin kardeşim , nasıl torununu pazarlarsın !""Başka çarem yoktu !"
"Vardı , oğlun adar zaten esir . Onu öldürecekler! torununu hiçmi düşünmüyorsun?"
" Adar oğlum, bana ceylinimin hatırası,
Elimde ona dair sadece 1 çocuğumuz var!"°
°
°15 yıl sonra...
Bir sabah kahvaltısında herkez mutsuzluklar içinde yemek yerken kocaman demir kapılar çaldı .
Annem sesizce yerinden kalkıp kapıyı açtığında
Gülay aniden bağırdı , karşısına çıkan kişinin dağınık kirli sakalları , dağınık kyafetleri ile gözü yaşlı bir şekilde içeri adımını attı
"Gülayım" dedi ve Gülay yanağından yaş dökülürken adama sarıldı "adarımm"Onlar sarılırken Ardil ağa ayağı kalktı ve ağlayarak "oğlum" dedi . Rojda hala'nın elinden bardak düştü ve adara doğru ilerlediler.
Ardil ağa oğluna yaklaşınca elini çok yavaş ve nazik bir şekilde oğlunun yanağına dokundurdu ve derin bir nefes alıp "ahh" diyerek o uzunca aldığı nefesi yavaşça bıraktı .
Babam anneme baktı ve beni göstererek bana baktı .
"Bu mu" dedi ağlayarak titreyen eliyle...
Annem başını sesizce mutluluk göz yaşları içinde salladı .Babam bana doğru koştu... ben uzun zamandır görmediğim bir adama "baba" diyerek koşamazdım . Babam bana sarılıp bir ah çekti . Saçlarımı okşayıp kokladı .
Sonra annemle odaya çıktılar . Annem beni çağırdı odaya , babama bir bardak su getirdim .
Babam üstündeki tiyşörtü çıkardığında belinde Bir sürü iz vardı. bunlar neyin iziydi :bıçak mı, kırbaçmı , yoksa demir veya şiş izimi ?
Neydi , babam bunca sene neyin acısını çekti , kimin bedelini ödedi ?İç düşüncem :
*Ahh babam , kim bilir bu ailenin tüm günahını o zayıf kalbinde taşıdın, kim için hayatta kaldın ? Annem için mi , benim için mi yoksa 15 yıl önce kaçırılan abimi bulmak içinmi ?
Ne için ...
Yazardan!!;
Arkadaşlar okuduğunuz için teşekkür ederim...
Eğer beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınnnn❤️❤️Bu arada karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz ???
Unutmayın bu berdel normal bir berdel değil ,
Bu berdel *kanlı berdel * ...🍷🍷🍷🍷
Hikayemizde daha birçok sır var , hiç bir şey görüldüğü ginibi gitmiyor .
İyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI BERDEL
General FictionArdil ağa gülerek "kardeşim "dedi . Ama Bawer ağa konuşmaya devam etti Elini Ardil Ağa'nın omuzuna atarak güldü . "Maden gelinin hamile , eğer kız olursa benim torunumla evlenecek , eğer erkek olursa benim yanımda iş görecek!" 3. Kişi : Günlüğü ald...