Bu gün lise bire başladım . Çok heyecanlıyım,sırama geçip oturdum.
Ama tam yan sırada oturan bir çocuk sürekli bana bakıyor . Açıkcası biraz rahatsız oldum ama sırf bana bakıyor diye ona bağıramazdım . Sustum. İlk gün olduğu için fazla kimse yoktu . Hatta öğretmen bile gelmemişti . Canım çok sıkılıyor, aniden yüzüme doğru bir nefes hissettim . Dönüp baktığımda bana bakan çocuk tam dibimdeydi .Elini uzatmış beni baştan aşağı süzüyordu .
🥵 Merhaba ben mert , tanışalımmı .
Aslında çocuğun zararsız olduğunu düşündüm . Bende
❤️tabi, ben pınar ya sen
🥵 Bende mert .
Mert'in eli havada kalmasın diye elini sıktım lakin elimi geri çekmek isteyince bir soru daha surdu .
🥵Kızmasan sana bişey sorucam.
❤️ Tabi.
🥵 Bu güzelliğin sırrı ne ?
❤️Ah teşekür ederim mert, çok naziksin .
Derken sınıfın kapısı açıldı ve içeri siyah saçlı , beyaz tenli , zeytin gözlü bir çocuk girdi (ahhhh nerde bizde o şans)...
O en arka masalardan birine geçip oturdu .(Soru kısmı)
Ben böyle söyleyince mert cesaret almış olucak ki mert bi anda tutuğu elimden çekip dudaklarıma yapıştı.
Ama ben kendimi geri çekip Merte tokat attım mert bana baktı
🥵Ne oldu sende istemedi mi ?
Ben yüzümü eşkiyerek ;❤️ Hayır tabikide ben seni arkadaşım olarak gördüm.
Mert belime sarılıp dudaklarımı öpmeye çalıştı , ben onu ittikçe geliyordu .
🥵Gel kız şöyle***Aniden bi güç ile Mert'in eli belimden çekildi , birde ne göreyim. Sınıfa sonradan gelen çocuk Merte yumruk atarak bağırıyor
👑Eğer bırdaha daha bu kıza dokunacak ,yaklaşacak olursan seni öldürürüm.
.Mert'in burnu kanamıştı , mert burnunu üstü ile silerek
🥵Sen karışma !
Dedi . Ama o çocuk Mert'in kulağına eğildi ve👑******* (Birşeyler söyledi)
Ve kolumdan tutup sınıfın kapısına doğru ilerledik . Benim aklımdaki düşüncelerim ;eğer öğretmen gelirde nerede olduğumu sorarsa ve benim bir erkekle dışarda. Olduğumu ailem öğrenirlerse
O zaman ne okul a gide bilirim nede evden çıka bilirim beni evlendirirler.❤️ Hayır dur , nereye gidiyoruz .
👑 Merak etme İlk günden hiç bir öğretmen derse girmez . Kimse bilmez nereye gittiğimizi.❤️ Bu daha kötü ,Bana kötü şeyler yapa bilirsin.
👑 Saçmalama , sen istemediğin sürece kimse sana bunları yapamaz . Ben sadece o p*ç le yanlız kalma diye seni o sınıftan çıkarttım.
Epey zaman geçti azad la zaman geçirdik . Çooooook güzel geçti hayatımda hiç bu kadar güzel vakit geçirmemiştim . Azadın küçük bir dağ evi vardı orada biraz filim izleyip oyunlar oynadık . Birazda sohbet ettik .
Ama saat geç olmadan konağa dönmeliydim . Azad beni arabası ile konağın biraz yukarısında bıraktı bende ordan koşarak konağa girdim .
1saat sonra saat 17.30 :
Yatağıma uzandım ve bu gün azadlaa geçirdiğimiz güzel zamanları düşündüm . Okadar güzeldi ki .
Aradan 3 ay geçmesine rağmen hala azadı düşünüyorum. Ona aşık oldum .
Onu çok seviyorum.Bir gün azad tenefüste yanıma geldi,
Beni sevdiğini söyledi. Bende ona hislerimi itiraf edince . Dayanamadık okuldan kaçtık .yine aynı saate azad beni evin az ötesinde bıraktı . Aynı döngü 1 sene boyunca sürdüTaki okulların kapanmasına 2 gün kala , azad yanıma gelip
👑Sana bir sürprizim var gülüm 🌹❤️Yaa neymiş ?
👑 Akşam yola çık seni alıp götürücem.
❤️ Nereye?
👑 Benim dağ evine , süpriz orada ...
❤️Ama akşam babam ve dedem evde .
👑Çıkamazmısın?,❤️Denerim
°
°
°Akşam olunca babamdan izin aldım
❤️Baba bu gece gamzelerde kala bilirmiyim ?
💪🏻Nerden çıktı şimdi kızım (tatlı ses tonu ile )
❤️Baba arkadaşım çok istedi bende kıramadım
💪🏻 İyi tamam ama geç uyumak yok . Erken uyu ki hep böyle güzel kal 🪄 sözmü
❤️ Sen babaların en tatlısısın , söz babacımmmm!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI BERDEL
General FictionArdil ağa gülerek "kardeşim "dedi . Ama Bawer ağa konuşmaya devam etti Elini Ardil Ağa'nın omuzuna atarak güldü . "Maden gelinin hamile , eğer kız olursa benim torunumla evlenecek , eğer erkek olursa benim yanımda iş görecek!" 3. Kişi : Günlüğü ald...