Nişan yüzükleri takıldı .
Ama düğün şimdi olmayacaktı , bunu isteyen babamdı . Daha çocuk olduğumuz için hemen evlenmemiz ona yanlış geliyordu.Bencede çok doğru düşünüyordu.
Eğer azadla şimdi evlenirsem torun isteyeceklerdi . Ben daha çocuk Ken bir çocuk bakamazdım .°
°
°24 yıl sonra:
(***** Telefon çalıyor)
Hemen koşarak odamda şarjda olan telefonu elime aldım .
Arayan azad dı . Telefonu açtım-alo aşkım
-gülüm , dışarı çık seni bir yere götüreceğim.-nereye ?
-gülüm adı üstünde sürpriz !
-ama nasıl giyinmeliyim bari ip ucu ver😶🌫️-bebeğim sen her halinle güzelsin , ama pantolon gibi şeyler giysem güzel olur.
- tamam 5 dk bekle
- 5 dk olduğuna emin misin?
-azad!
-tamam hadi hadi
(***** Telefon kapanır)Aşağı indiğimde , azad arabadan inip
Anlımdan öptü. Elindeki beyaz şal ile gözlerimi hafifçe bağladı.
Ellerimden tutup arabaya bindirdi .
O esnada aklımdaki o soruyu sordum.
-azad , nereye gidecez , neden gözlerimi bağladın?
-süptiz sevgilim , sürpriz!❤️
❤️
❤️
Süprize vardığımızda azad arabada gözlerimi açtı , ben heyecanla camdan dışarı baktığımda dışarıda birsürü at vardı .
-azad bunlar at!
-bebeğim sen bana atları küçüklükten beri sevdiğini söyleyince bende amcamın at çiftliği ne getirdim senğ , dilediğin kadar at sür , koş eğlen 1 hafta sonra düğünümüz var.
Pınar , azad'a sevgi dolu göz yaşları ile sarıldı sımsıkı bir yandan kokusunu içine çekti .
-azadım iyiki varsın , sen olmasaydın ne yapardım . Rabbim seni başımızdan eksik etmesin.
-rabbim senide benim başımdan eksik etmesin gülüm .hadi koş atlar seni bekliyor...
Pınar koarak atlara sarılırken Azat , bembeyaz bir at ve gece gibi kara bir at eyerletti . Beraber saatlerce at sürüp yarış yaptılar.
Dönüş vaktinde Azat pınara arabada sordu
-gülüm 1 hafta sonra düğünümüz var, bir eksiğin varmı ?
-yok azadım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI BERDEL
General FictionArdil ağa gülerek "kardeşim "dedi . Ama Bawer ağa konuşmaya devam etti Elini Ardil Ağa'nın omuzuna atarak güldü . "Maden gelinin hamile , eğer kız olursa benim torunumla evlenecek , eğer erkek olursa benim yanımda iş görecek!" 3. Kişi : Günlüğü ald...