."Ey,mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü,
"Kız kardeşimin gelinliği,şehidimin son örtüsü!"
"Işık ışık,dalga dalga bayrağım".
"Senin destanını okudum,senin destanını yazacağım".
Heval hele gelesin başkan seni çağrir.
Normalde olsa yüzünün tam ortasına bir tane vururdum ama görev icabı yapamıyorum.
*Yazardan*
Şimdi bu kim diyor olabilirsiniz ancak hikayemiz daha yeni başlıyor.
Genç kadın yüzünü önündeki terörist görmese bile buruşturdu ve geleceğini söyleyerek onu yolladı.Yavaş adımlarla telsizini çıkardığı yerden aldı ve karargahın sinyaline ayarladı.
Alev Konuşuyor duyuyormusunuz?
Genç kadın bu lakabı saçlarının alev gibi kızıl olmasından almıştı.Albay genç kadına cevap verdi ve haberi alıp kapattı kadının görevini yarın bu kapmı patlatarak sona erdirmesini istedi.Genç kadın için hava hoştu bir an önce 1.5 yıldır bulunduğu bu it yuvasından çıkmak istiyordu.Yüzüne az önce indirdiği puşisini geri taktı genç kadın telsizi aldığı yere geri saklayarak çadırdan çıktı.Başkanın çadırına girdi ve gerekenleri öğrendi.Çadına geri dönerek yatağa girdi ve yarın için yaptığı planlarla uyudu sırada bu planları uygulamak vardı.
*Alevden*
Sabah erkenden kalktım çadırdan çıkarak elime aldığım bombaları döşemeye başladım.İşim bittikten sonra yapabileceğim tek şey geceyi beklemekti.Gece olunca planı uygulamak adına başkanın çadırına doğru yürümeye başladım.Bir tim başkanı almak üzere yoldaydı onlara kimliğimi açık etme şansım yoktu belgeleri aldıktan sonra kendim ve başkanı yakalatacaktım tek çarem buydu.Başkanın çadırına usulca girdim ve yatağına oturdum.Başkan hele naptın işler nasıldır?
İşlerimiz çok iyidir Rojda sağolasın.
Zamanı geldikten sonra başkanı bacağımdan çıkarttığım beylik tabancamın arkasıyla ensesine sertçe vurarak bayılttım onu yere bıraktım ve gerekli herşeyi aldım.Silah sesleri gelmeye başlamıştı tim gelmiş olmalıydı başkanı sertçe sarsarak uyandırdım ve sesimi korkmuş gibi çıkararak ona baktım.Başkan hele uyan eskerler geldi kaçmamız gerektir.
Başkan şaşkın yüzüyle bana baktı ve konuştu.Hele kaçak Rojda yoksa yakalanacaz.Başkanla dışarı çıkıp ilerideki bir kayanın arkasına saklanmak için hareket ettik.Bacağımda derin bir sızı hissetmemle duraksadım başkanın korktuğuma inanması için seslice inledim.Kendimizi zar zor kayanın arkasına atmıştık.Ne kadar normalde sesim çıkmaz olsada gerçekten bacağımdaki kurşun derine saplanmış olmalıydı çok kan kaybediyordum.Askerlere sıkıyormuş gibi yapıp terörislere sıkıyordum itler fark etmiyorlardı bile.Teröristler bitince bir asker yakınımıza gelip başkan itini aldı.
Komutanım burda ölmüyen biri daha var onuda alalımmı?Komutan olduğunu öğrendiğim adam başını salladı belki bir işe yarar demişti kampı patlatamamıştım ancak tim elimdeki kumandayı görmüştü zaten ne kumandası olduğu belliydi kampta sonrasında patlamıştı.Daha demin konuşan asker yarama bilerek baskı olsun diye bacağımın üzerine bastırtarak beni kaldırdı çok kan kaybetmiştim gözüm kararıyordu kurşun derinde ve hala içerideydi.Askerler beni yere fırlata fırlata sonunda helikopterede atmıştı.Başkan korkmuş yüzüyle bize bakıyordu biz ise ifadesizdik askerler bu yaraya rağmen nasıl ses çıkarmadığımı tahminimce merak etselerde sormuyorlardı.Helikopter iniş yapınca askerlerden biri beni ve iti yere doğru attı bugün beni ne kadar fazla fırlatıyorlardı öyle.Ben dik bir şekilde duruyordum ama it yere yapışmıştı adeta.
Albay geldiğinde ister istemez yerimde dikleştim ancak bacağım pek dik durmama izin vermiyordu mecburen biraz yamuk duruyordum.Derin derin nefesler alıyordum umarım beni bir yarım saat daha idare ederdi.
İnfilak timi aferin!.
Sağol!
Asker tekmil ver ve timdekiler sırasıyla tekmil vermeye başladı.
Yüzbaşı Yılmaz Akdoğan/Trabzon Emredin komutanım!
Teğmen Ali Kerem Alıcı/Adana Emredin komutanım!
Teğmen Barın Deniz/Mardin Emredin komutanım!
Astsubay Kıdemli Üstçavuş Ferhat Doğucu/Samsun Emredin komutanım!
Astsubay Başçavuş Erkan Korucu/Şanlıurfa Emredin komutanım!
Astsubay Cavuş Görkem Karaca/Denizli Emredin komutanım!
Albay yavaşça bana döndü ve konuştu.Tekmil ver Asker!
Kıdemli Üsteğmen Ayla Balın Korkmaz/Rize Emredin Komutanım!
Tekrardan aferin asker şimdi gidin, dinlenin ve Yeni üyenizle tanışın Ayla sende önce revire.
Emredersiniz komutanım.
Timin şaşkın bakışları eşliğinde revire adımladım bugün baya yorucu geçmişti.Revirden sonrada albaya dosyaları teslim edecek raporumuda verdikten sonra günü kapatacaktım.Yeni bir asker kurgusuyla geldim umarım beğenirsiniz Keyifli okumalar dilerim.Az önce bir karışıklık düzelttim Ayla Rizeli yanlış olmuş yeni fark ettim özür dilerim sizlerdennnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerin Kızıl Süsü
Teen Fiction"Ey,mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü," "Kız kardeşimin gelinliği,şehidimin son örtüsü!" "Işık ışık,dalga dalga bayrağım". "Senin destanını okudum,senin destanını yazacağım". O terörislere korku salan etrafı kalbindeki kor alevlerle yakan kimsesiz...