2.Bölüm(İnfilak Timi)

30 3 0
                                    

"Oysa Ne Çok Ağladım Ben Bir Damla Yaş
Dökmeden..."
~Özdemir Asaf.

Uzun süredir girmediğim bana ayrılan odaya girdim hala eskisi gibiydi düzenli ve sade.Hemen üzerime şimdilik birşeyler giydim revire gitmeliydim bacağımdan hala kan akıyordu ve başım dönüyordu.Odamdan çıkarak revire gittim devirdeki kadın doktor bacağımdaki kurşunu halletmişti ama hastaneye gitmem gerektiğini söylemişti şimdilik idare edip sonradan pansuman gibi şeyleri hallederdim dayanıklıydım aileme fark ettirmesem yeterdi sadece azıcık sızlıyordu aslında baya sızlıyordu ama sonra halledecektim.Hızlıca odama döndüm.

Üzerimdekilerden kurtulup yarama dikkat ederek hemen kısa bir duş aldım ve işlerimi hallettim.Uzun zamandır giyemediğim üniformamı giyip bordo beremide taktıktan sonra hazırdım.Hemen saçımı kuruttum ve saçımı masadan aldığım kalemle sabitledim sonrasında çabucak 1.5 yıllık görevin raporunu yazmaya başladım 2 saat sonra rapor bitmişti altına imzamı attım ve odadan çıktım bacağım gerçektende kötü olmalıydı yürüyordum ama acımın fark edilmemesi için ekstra çaba sarfediyordum.Albayın odasına girerken saçımdaki kalemi alıp üniformamın cebine sıkıştırdım ve saçımı ördüm kızıl saçlarım örgünün arasından çıkmaya gayret göstersede izin vermedim ve sıkıca ördüm.Albayın postası yanına geldiğimde tekmil verdi.

Er Kenan İnanç Manisa/Emredin Komutanım

Albay müsaitmi Asker?

Müsait komutanım sizi bekliyor.

Tamam aslanım.

Kapıyı tıklattım ve gelen gir komutuyla içeri girip tekmil verdim.

Kıdemli Üsteğmen Ayla Balın Korkmaz Rize/Emredin komutanım.

Rahat otur Üsteğmenim bu bir emirdir.Emir demiri keser hemen oturdum dosyayı usulca albaya uzattım.Albay dosyaya biraz göz gezdirdi ve bana döndü.Görev raporunun anlatım şeklini dönünce yaparsın şimdi git ve timinle tanış sonra 1 hafta izinlisin normalde 1 ay olmalı ama deli kız sen istemessin diye 1 hafta veriyorum.Bacağın kötü gibi hastaneye git.Tanışın dedim ama saat geç oldu timle sabah tanışırsınız.

Sağolun Albayım izninizle.Albay başıyla beni onayladı asker selamı verip odadan çıktım.Odama geçip hemen yattım sabah yine dolu dolu bir gün olacaktı.Sabah kalkıp işlerimi hallettim ve odamdan çıktım.Bir tane er durdurdum ve Er'den infilak timinin odasını öğrenip odaya girdim Yüzbaşı beni başıyla onayladı ve hemen yanındaki tekli koltuğu işaret etti.Yüzbaşına döndüm ve konuştum kıdemli Üsteğmen Ayla Balın Korkmaz memnun oldum komutanım.

Günaydın Üsteğmenim zaten bizi tanıyorsun dedi yüzbaşı yani Yılmaz siyah saçları ve saçlarıyla uyumlu kömür karası gözleri vardı.Asker olduğunu belli edermişcesine kalıplı vücüdu ile oturduğu koltukta resmen iki kişilik yer kaplıyordu.

Hemen yanındaki sarı saçlı kişi teğmen Ali olmalıydı görevde yüzlerini maskelerden dolayı çok görmemiştim.Onun vücudu diğer kişilere göre daha az kaslıydı ama iyi bir fiziği var gibiydi.Yeşil gözlerini bana odaklamış gülümsüyordu.Hemen yanında oturan en yakın arkadaşı gibiydi birbirlerine kollarını sarmış oturuyorlardı.Teğmen Barın hoşgeldiniz dedikten sonra Ali'ye takılmaya başlamıştı komiktiler.Barının kahverengi saçları dağılmıştı ela gözleri vardı.

Yılmaz gilin oturduğu koltuğun yanındaki 3'lü koltukta sırasıyla Ferhat Erkan ve Görkem üçlüsü oturuyordu Ferhat yerinden kalktı ve çay doldurmak için çayın bulunduğu yere gitti timinde bakışları bana dönmüştü.Ferhat dönüp çayları dağıttı ben istememiştim.Herkese hitaben konuştum.Şimdi beni tanımak istiyorsunuz dur istiyorsanız siz sorun ben cevaplıyım.

Ali başladı Kaç kardeşsiniz komutanım?
4 iki abim bir kız kardeşim var.

Adları ne komutanım bu soruyu Görkem sormuştu.En büyüğümüz Karan abim 32 yaşında polis Ankara'da çalışıyor.Ondan sonraki abim Demir 28 yaşında burda Mardin'de çalışıyor.Kız kardeşim Ela Veteriner olmak istiyor.

Ne güzel komutanım dedi Barın peki neden asker oldunuz?

Babam askerdi dedim acının tatlı tebessümüyle Binbaşıydı görevde şehit düştü bende babamın intikamı ve vatanımı korumak it sürülerinden temizlemek için oldum.Ortam sessizleşmişti neyse dedim kötü havayı dağıtmak için sorun değil beni üzmediniz.

Başın sağolsun dedi Yılmaz.Vatan sağolsun dedik timin geri kalanıyla.Ayla albayla konuştum 1 hafta izinliymişsin albay çıkabileceğini söyledi.Ayağa kalktım yavaşça bacağım sızlayınca istemsizce inlemiştim hemen toparlanıp memnun oldum görüşürüz komutanım dedim.Yılmaz görüşürüz dedi dikkat et Ayla biran önce hastaneye git.Emredersiniz komutanım diyip asker selamı vererek odadan çıktım.Odama girip üzerime beyaz geniş bir tişört altımada kargo siyah pantalonumu giydim ayakkabı olarakta beyaz sporlarımı giydikten sonra hazırdım.Beremi ve üniformamı güzelce dolabıma yerleştirdim.Asker kimliğimi pantalonumun cebine yerleştirdim silahımı da belimdeki aparatına sabitledim.Ailemi yoğunluktan arayacak vakit bulamamıştım abimgil dahil bizim evde olmalılardı bu zamanlar hep izin alır annem ve bizimle zaman geçirirler di.Süpriz yapmak istediğimden telefonumu açmadım cebime atıp odamın da kapısını kapatıp kitledikten sonra askeriyeden çıktım.Motorum hala aynı yerde duruyordu arada arkadaşım Uyaz kullanıyordu kardeşim gibiydi oda askerdi ama mavi bereliydi üsteğmendi.Uyazı telefonumdan arayacaktım ama şimdi olmazdı motorun gittiğini görünce anlardı zaten.

Motorum siyah bir Yamaha R1'di.Motorumla uyumlu kaskımı takıp yaramdan dolayı zorlansamda motoruma bindim.Askeriyeden çıkarak evimize doğru sürmeye başladım.Evin önüne gelince motoru park ettim ve kaskımı çıkararak yerine koydum binaya girip evimizin olduğu kata çıktım.Kapıya yavaş adımlarla geldim heyecanlıydım.Kapıya üç kez vurdum ve içeriden annemin çok özlediğim sesi geldi.Demir olum kapıyı açsana elim hamurlu benim diyordu annem abim her zaman yaptığı gibi oflaya oflaya kapıya gelmişti tahminimce.Kapıyı açtı abim önce dondu sonra Balın diyerek bana sarıldı ailem bana balın derdi.Annem koşarak hamurlu ellerine dikkat ederek bana sarıldı Balınım annecim birtanem diyerek ağlamaya başladı.Ayakta çok durduğumdan bacağım sızlıyordu artık içeri geçeyim mi annecim diyerek sarıldım anneme annemde geç canım kızım elimi yıkayıp geliyorum diyerek içeri gitti.Ayakkabımı zorlanarakta olsa çıkarıp içeri girdim.Hemen gidip ikili koltuğa oturarak bacağımı masaya uzattım annemde o sırada gelmişti.

Normalde yapmazdım Karan abim de anlamış olacakki önce yanıma geldi sarıldı ve saçıma minik bir buse bıraktı.Ela okulda olmalıydı.Demirde koşarak geldi ve bana tekrar sarıldı güzelim dedi çok özlemişim bende diyerek ona sarıldım.Karan abim yanımdaki koltuğa oturarak bacağıma bakmaya başladı neresi diye sordu.Ofladım cevap vermesemde inadını bildiğim için uzattığım bacağımı işaret ettim.Kurşun biraz derine gelmiş merak etme ama çıkardılar birazdan hastaneyede giderim tamam mı?Annem üzülmüş ve yine gözleri dolmuştu annemi zorda olsa teselli etmeyi ve önemli bir şey de olmadığına inandırmayı başarmıştım.

Abim zor olsada çok bişey dememişti akşama doğru hastaneye gitmiştik ve işimi halletmiştim bir süre üzerine çok basamayacaktım.Eve döndükten bir süre geçmiş sonrasında Ela gelmişti ailemle biraz vakit geçirmiş ve yaşadıklarımı anlatabileceğim kadarıyla anlatmıştım sonrada yatağıma uzanarak uzun zamandır tadamadığım rahat uykumu tadarak günü bitirmiştim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim sorunlar varsa bana diyin düzelteyim lütfen umarım bölümü beğenmişsinizdir keyifli okumalar dilerimmm umarım bu kurgumu beğenerek okuyorsunuz dur sizin için elimden geleni yaparak güzel bir kurgu çıkarmaya çalışıyorum aynadanda 4 kitabımı idare etmeye çalıştığım için bazenleri benim için yorucu oluyor ama yazarken keyif aldığım için ve sizin destekleriniz sayesinde yazma isteğim artıyor tekrar ve tekrar her kitabıma olan desteğiniz için teşekkürler fazla konuştum diğer bölümde görüşelimmm...(merak edenler için annesinin adı Mercan)

(1006) kelime...

Göklerin Kızıl Süsü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin