rozdział 30.

111 3 0
                                    

Następnego dnia, spotkałam się z Olivią, żeby omówić nasze dalsze kroki. Spotkałyśmy się w kawiarni, która była naszym ulubionym miejscem na spokojne rozmowy.

― Vera, widzę, że masz coś na myśli. Co się dzieje? ― zapytała Olivia, siadając naprzeciwko mnie.

― Chcę, żebyśmy skupiły się na Michaela i jego związkach z Ethanem. Czuję, że coś nam umyka, coś ważnego ― odpowiedziałam, otwierając laptopa.

Olivia skinęła głową, przeglądając nasze notatki.

― Zgadzam się. Michael zawsze był tajemniczy. Może znajdziemy coś, co pomoże nam zrozumieć jego motywy. Ale lepiej by było, żebyśmy z tym wszystkim przeniosły się do mnie do biura w domu "Jebanych Alkoholików" ― zacytowała nazwę grupy na Messengerze.

― Tak zróbmy. Będzie bezpieczniej. ― zamknęłam laptopa, po czym ruszyłyśmy do samochodów.

꧁꧂

Minęło już kilka godzin. Trochę nam zajęło siedzenie nad tym wszystkim. Przyjrzeliśmy się wszystkiemu DOKŁADNIE. Nie wiem jak to się stało, ale znalazłyśmy dokładne informacje o powiązaniach Michaela z Ethanem.

Kiedy zobaczyłyśmy to, co udało nam się odkryć, poczułyśmy, że wreszcie jesteśmy na tropie czegoś naprawdę istotnego.Na ekranie laptopa widniały dokumenty, które wskazywały na to, że Michael był zaangażowany w działalność przestępczą na znacznie większą skalę, niż się spodziewałyśmy.

Jego wpływy sięgały daleko poza nielegalne wyścigi samochodowe - był powiązany z grupami przestępczymi zajmującymi się handlem narkotykami i praniem brudnych pieniędzy. W jednym z dokumentów znalazłyśmy nawet wzmiankę o tajemniczym „Projekt Omega," który zdawał się być kluczowym elementem jego operacji.

― No to nieźle ― Olivia podrapała się po szyi. Spojrzałam na nią. Dziewczyna wstała, po czym uchyliła drzwi i zawołała Theo oraz Lucasa. Chłopacy po chwili pojawili się w pokoju Olivii.

― Co tam? ― pierwszy odezwał się Lucas. 

― Przejrzycie to co znalazłyśmy ― podałam chłopakom swojego laptopa. Oboje spojrzeli na nas zdziwieni i zaczęli przeglądać. 

― O ja pierdole ― Theo złapał się za głowę, aby po chwili opuścić ręce― to jest pojebane. Kompletnie.

Lucas przeglądał dokumenty z kamienną twarzą, ale jego oczy zdradzały rosnące napięcie.

― To jest znacznie większe, niż myśleliśmy. Musimy działać teraz, zanim Michael dowie się, że mamy te informacje.

― Zgadzam się. Musimy to natychmiast przekazać Ethanowi. On musi wiedzieć, w co jest zamieszany i co nam grozi.

Wszyscy szybko zebraliśmy się i ruszyliśmy w stronę miejsca, gdzie przebywał Ethan. Było to stare magazynowe biuro, które Lucas przerobił na bezpieczne miejsce spotkań. Było już po południu, a słońce powoli zaczynało się chować za horyzontem, rzucając długie cienie na ulice.

W drodze do magazynu Theo złapał mnie za rękę i ścisnął mocno.

― Vera, cokolwiek się stanie, pamiętaj, że jesteśmy w tym razem. 

― Wiem, Theo. Ale to, co odkryliśmy, jest przerażające. Michael jest bardziej niebezpieczny, niż mogliśmy sobie wyobrazić. 

Theo spojrzał mi głęboko w oczy.

― Dlatego musimy być silni. Dla siebie nawzajem i dla Ethana.


꧁꧂

#1 Twist of fate - At the turn of loveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz