Ik wacht 2 minuten maar Harry komt niet af. 'Elly, waarom ben je zo stom? Tuurlijk was dat niet voor jou bedoeld.' roep ik gefrustreerd. Ik draai me om om terug te lopen tot ik iets hoor. 'Wacht!' Ik draai me terug om en zie Harry op me af lopen. 'Hey.. sorry.. dat..je .. het ..concert..moet..missen.' zegt hij buiten adem met zijn handen op zijn knieën. 'Is niets.' kan ik nog net uitbrengen. 'Hoe heet je?' 'E-Elly.' 'Hallo Elly,ik ben Harry.' Hij steekt zijn hand uit. Ik schud hem en antwoord 'Weet ik.'
'Kunnen we ergens praten?' Ik knik en laat me naar een andere plaats leiden. 'Nogmaals sorry dat je het concert moet missen.'
'Geeft niet' Hij lacht. 'Je kuiltjes zijn nog schattiger in het echt.' 'Wat?' Hij kijkt me aan met een vragend gezicht.
'Ik kan niet geloven dat ik dat gezegd heb.' zeg ik lachend. 'Jij hebt ook kuiltjes!' roept Harry uit. Ik leg mijn handen op mijn wangen. 'Nee, ze zijn schattig!' Hij neemt mijn handen en legt ze op mijn schoot. Ik kijk blozend naar onze handen. 'Je hoeft niet zo verlegen te zijn. Je kan gerust met me praten.' Ik lach. Ons gesprek loopt van zijn x-factor auditie tot mijn lievelingsfilm. 'Ik kan niet geloven dat je lievelingsfilm Grease is.'
'Geloof het maar.'
'Wat is je favoriete deel?'
'Het laatste.' We lachen.
Ik voel getril en kijk op mijn gsm. 'We zitten hier al een uur. Ik moet gaan.' 'Ik ook, de jongens zullen vast ongerust zijn.' Hij neemt mijn hand, geeft er een kus op en loopt weg. Ik wil hem terugroepen tot ik besef dat hij een briefje in mijn hand geeft gestoken. Er staat een gsm nummer op met daaronder een H. Ik voel een tik op mijn schouder en draai me om in de hoop dat het Harry is. 'Oh hey.' zeg ik als ik Lisa zie staan. 'Hey Elly! Ik ben ok blij om jou terug te zien!' zegt ze sarcastisch. 'Sorry, ik dacht dat-'
'Je dacht dat ik Harry was?' onderbreekt ze me. Ik knik. 'Wat heb je in je hand?' Ik toon haar het briefje. 'DE HARRY FREAKING STYLES HEEFT JE ZIJN NUMMER GEGEVEN!'
'Shht, niet zo hard.' We rijden naar huis en praten verder over wat ik gemist heb van het concert. 'Je hebt het waarschijnlijk veel leuker gehad? Elly?' Lisa zwaait en knipt met haar handen voor mijn ogen. 'ELLY?!'
'Wat?' Ik schrik wakker uit mijn gedachten. 'Je was aan het denken aan hem he?'
'Aan wie?'
'Harry Edward Styles.'
'Misschien.'
'Wat scheelt er meid?'
'Zou ik hem bellen of een sms sturen?'
'Hij gaf je niet voor niets zijn nummer.'POV Harry
Ik kan de slaap maar niet vatten. Ik kruip uit mijn bed en ga aan tafel zitten. Om de minuut check ik mijn berichten. Harry, waarom gaf je jouw nummer? Waarom vroeg je de hare niet? Domkop. 'Hey bro, wat doe jij nog zo laat?' 'Oh ,hey Niall. Ik kan niet slapen.'
'Je zit te denken aan dat meisje he?'
'Welk meisje?' Hoe weet hij iets over Elly? Ik heb hem er niets over verteld. Toch?
'Harold, ik ben niet blind. Ik zag je kijken naar haar op het podium en je bleef wel heel lang weg om je kleine boodschap te doen.' Ik kijk nog maar eens naar mijn gsm. 'Verwacht je iets?'
'Ja, nee, Ik weet niet. Ik gaf haar mijn nummer, maar had beter de hare gevraagd. Ik voel me zo dom.'
'Ze was misschien te moe en ligt al te slapen. Of misschien had ze haar telefoon niet bij en is ze nog niet thuis.'
'Dankje Niall, maar ik moet niet teveel hopen.' Ik sta op om terug naar bed te gaan tot Niall roept: 'Hazza, je hebt een sms.' Ik neem mijn gsm en laat hem bijna vallen. Ik open het bericht:
Hey Harry! Ik wist niet echt wat ik moest doen, dus sorry voor dit late bericht. Ik weet dat je niet lang meer in België bent, maar zou je eens willen afspreken? Ik snap het als je dat niet zou willen. Wel, tot ziens? Groetjes Elly :)'En?'
'Wie zegt dat het Elly is?'
'Oh, dus ze heet Elly? En je glimlacht ietsje te breed om je zus of moeder te zijn.' Ik glimlach inderdaad wel breed. Snel typ ik een antwoord:
Hey Elly, geeft niet, eerlijk gezegd zou ik dat ook niet weten. ;) Ik zou heel graag eens iets doen met je! Zeg me een plaats en tijdstip en ik kom af! H. xPOV Elly
'Hij antwoordde!' roep ik naar Lisa. Ze komt de kamer binnengelopen. 'Lees voor!' Ik lees het bericht voor. 'Wat moet ik antwoorden?'
'Vraag of hij hier naar Antwerpen kan komen.'
'Is dat niet wat ver?'
'Als hij je echt wil zien, doet hij dat wel.'
'Ok, dus: Kan je rond 14 uur in het station van Antwerpen staan? Elly x' 'Perfect.' Nog geen minuut later krijg ik antwoord. 'Oke, tot morgen!' Ik steek mijn gsm in de lader en ga slapen.
JE LEEST
Love Hasn't Limits
RandomWat als dat ene concert, die ene kruising tussen zijn ogen en de jouwe je hele leven verandert? Wanneer Elly naar haar allereerste concert van haar favoriete band One Direction gaat, verandert haar hele leven. Ze is niet meer het verlegen meisje die...