12.

114 1 0
                                    

POV Harry

Ik heb zolang van dit moment gedroomd en hier lig ik dan, in mijn bed te dromen over straks. Het wordt gewoon geweldig. Elly in een prachtige jurk, haar haren opgestoken ...
Mijn moeder logeert in een B&B even verderop met mijn familie. Ze komen allemaal uit Engeland en ik kon geen logement vinden en toen stelde Elly haar moeder voor om eens te kijken in een B&B van een oude leerkracht van haar. De lads logeren bij Lisa en ik lig in de kamer van de broer van Elly. Ze is een uur geleden vertrokken naar de kapster en over een 5-tal minuten komt Lisa me halen want we willen elkaar niet zien voor de bruiloft vandaag.

'Ben je er klaar voor?' vraagt Lisa dolenthousiast als ik in de auto stap.
'Helemaal' beantwoord ik haar vraag en we vertrekken richting haar huis. Als we aankomen zie ik dat de lads allemaal in hun pyjama zitten te ontbijten, best een grappig zicht eigenlijk. Als ze me opmerken stormen ze op me af en sleuren ze me mee naar de badkamer. Ik trek mijn pak aan en de lads fatsoeneren mijn haar een beetje. Nadat ze mij geholpen hebben, help ik hen om hun pak aan te doen en hun haar in orde te brengen. Het is ondertussen al half 10 en de bruiloft begint om 10 uur dus we vertrekken al richting de kerk.

Ik sta voor het altaar vol van de zenuwen. Binnen een paar seconden zal mijn meisje door die deur recht tegenover me stappen en dan komt mijn grootste wens uit. De bruidsmars begint te spelen en de zenuwen beginnen meer en meer te komen. Mijn meisje komt binnengewandeld aan de arm van haar vader. Ze draagt een prachtig wit kleed en haar haar is opgestoken met 2 loshangende plukjes van voor, net zoals het zat op onze eerste date. Haar vader laat haar los en ze komt naast me staan. Nu ik haar naast me zie in die bruidsjurk begin ik tranen in mijn ogen te krijgen. Ze neemt mijn hand en knijpt er even in.
De priester kucht even en neemt het woord:
'Beste mensen, we zijn hier vandaag getuige van een prachtige gebeurtenis. Ik zal hier niet te veel zeveren en jullie laten horen waar iedereen op wacht. Elly Veronica Wolfs. Neem jij Harry Edward Styles tot je wettige echtgenoot?' Ze kijkt even in mijn ogen en zegt dan met een lach ja. 'Harry Edward Styles,' gaat de priester verder, 'neem jij Elly Veronica Wolfs tot je wettige echtgenoot?' En daarop antwoord ik trots ja. De priester wendt zich tot mij en zegt dan tenslotte: 'U mag de bruid kussen.' Ik neem haar beide handen in de mijne en kus haar. Iedereen in de kerk zit te lachen en als ik omkijk meen ik zelf te zien dat de lads alle 3 aan het huilen zijn. Dan geef ik Elly nog een kus om dit prachtige leven in te zetten met haar en alleen haar.


Love Hasn't LimitsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu