POV Harry
Ze is zo mooi als ze slaapt. Ik heb zoveel geluk met haar. 'Harry, stop met staren.' Ik schrik wakker uit mijn gedachten. 'Sorry,' Ze neemt mijn hand vast en geeft er een kus op. Ik ga naar beneden terwijl Elly nog even naar Lisa gaat. 'Hazza!' roept Liam wanneer ik beneden kom. 'Hey lads.'
'Wat gaat er om in dat koppie van je?' vraagt Niall. 'Morgen zijn we een een jaar samen en ik heb geen idee wat ik kan geven.' Ik wil iets speciaals geven, iets dat alleen wij twee delen. 'Een ketting?' roept Louis uit. 'Is dat niet wat normaal?'
'Je kunt er iets in graveren,' merkt Louis op 'Haly bijvoorbeeld.' 'Haly?' vragen Niall en ik in koor. 'Ha van Harry en ly van Elly. Haly' Ik knik. 'Dat is wel een goed idee, bedankt jongens!' Ik ga naar de receptie en vraag of er iemand iets kan regelen.POV Elly
'Heey meid!' zegt Lisa als ze de deur opentrekt. 'Hey,' Ik stap binnen en ga op het bed zitten. 'Dus, morgen 1 jaar samen. Wat geef je?'
'Ik heb wel al een ideetje.' Ik leg haar het idee uit en we lopen samen naar beneden.'Wanneer ga je terug naar huis?' vraagt Harry als ik op zijn schoot ga zitten. 'Mijn moeder neemt overmorgen het vliegtuig en we blijven hier nog een weekje.' Hij neemt me steviger vast en geeft me een kus in mijn nek. 'Ok tortelduifjes. Ik ga me omkleden.' meld Louis ons. We besluiten ons ook klaar te maken en vertrekken richting het stadion.
'Dus, vandaag de grote dag,' begint Lisa als ik de deur opentrek. 'Shht, Harry ligt nog te slapen.' Ik neem een vlugge douche en kleed me aan. 'Is je cado af?'
'De man aan de receptie ging ervoor zorgen.' We lopen naar de receptie en halen het cado voor Harry af. Net wanneer we aan het ontbijt willen beginnen, komen de andere jongens binnen. 'Lads, laten we de tortelduifjes even alleen laten.' zegt Liam en ze lopen weg. 'Gelukkig 1-jaar-samenzijn.' zegt Harry verlegen. Ik moet lachen en geef hem een kus vol op de mond. 'Hier.' Ik geef hem mijn cado. Hij kijkt me raar aan en opent het cado. 'Zijn dit-?'
'Mijn stomme verhalen die je zo graag wou lezen.' maak ik zijn vraag af. Een glimlach verschijnt op zijn gezicht. 'Dankje.' Hij trekt me in een knuffel. 'Doe je ogen dicht.' Ik gehoorzaam en sluit mijn ogen. Ik voel een koude keting rond mijn nek. 'Open.' Ik open mijn ogen en zie een prachtige ketting rond mijn nek. Het is in de vorm van een hartje. Ik zie dat er iets in gegraveerd staat. 'Haly?'
'Was Louis' idee. Een mix van onze namen.'
'Het is prachtig.' Ik pak hem vast en kus hem.
De andere jongens zijn er ondertussen ook al bij komen zitten.
'Ik ga even naar de wc.' meldt Harry.
Ik ga van zijn schoot af en begin te ontbijten. Net als Harry terug komt en mij terug op zijn schoot neemt, krijg ik een melding. Een Twittermelding. Ik open het en krijg tranen in mijn ogen.
Ietsje meer dan 1 jaar geleden leerde ik een wondermooie dame kennen. Ik was op slag verliefd. Vandaag zijn we precies 1 jaar samen. Ze is de liefde van mijn leven, ik zou niet weten wat te doen zonder haar. El ik hou van je. You're the one that I want. ❤ H.
Ik kijk in Harry's ogen en geef hem een kus. 'Je bent de beste. You're the one that I want.' Hij krijgt ook tranen in zijn ogen. 'Zo, eten we ons ontbijt of genieten we verder van deze waterval?' vraagt Louis lachend. We vegen onze tranen weg en beginnen te eten. 'We hebben vanmiddag vrij,' merkt Liam op 'Wat gaan jullie doen?'
'Niall en ik gaan wat voetballen.' zegt Louis. Niall kijkt hem wat vreemd aan maar stemt dan in. 'Lisa, Liam, doen jullie mee?' Ik zie Liam naar ons wenken en natuurlijk stemt Lisa in. Ze laten ons alleen en vertrekken richting het voetbalveld. 'Subtiel zijn ze wel.' zegt Harry sarcastisch. Ik lach. 'Wat gaan we doen?' vraag ik nieuwsgierig. 'Ik neem je ergens naartoe.' zegt hij mysterieus. Terwijl we naar de auto wandelen, denk ik aan wat en waar we iets zullen doen. 'Waar denk je aan?' onderbreekt Harry mijn overdenkingen. 'Niets, ik droomde gewoon.' loog ik. Hij concentreert zich terug op de weg en na een kwartiertje stopt hij de auto. 'Zijn we er?' vraag ik zuchtend. 'Ja, zo te zien werd het tijd?' vraagt hij lachend. 'Sorry, ik kan gewoon niet lang stil zitten.' zeg ik lachend. Hij trekt me mee naar een huis en neemt me mee naar binnen. 'Waar zijn we?'
'Dit is mijn huis.' antwoord hij wanneer hij mijn betoverende blik ziet. Hij neemt me mee naar een klein, donker kamertje. Wanneer ik mijn mond open doe, sust hij me met een kus. 'Zitten en zwijgen.' Ik knik en ga zitten. Hij komt naast me zitten en drukt op een knopje. Uit het niets begint er een scherm op te lichten en begint Grease te spelen.nWysCNq04J�s��˵
JE LEEST
Love Hasn't Limits
RandomWat als dat ene concert, die ene kruising tussen zijn ogen en de jouwe je hele leven verandert? Wanneer Elly naar haar allereerste concert van haar favoriete band One Direction gaat, verandert haar hele leven. Ze is niet meer het verlegen meisje die...