'Elly! Er is post voor je!' Ik zit wat te lezen als mijn moeder me van beneden roept. 'Post voor mij?' Ik krijg normaal nooit post. Ik ga naar beneden en krijg een brief in mijn handen gedrukt. Ik kijk mijn moeder aan en ze zit er met een grijns van oor tot oor bij. 'Wat grijns je?' Ze schudt haar hoofd en loopt lachend terug naar de keuken. Ik open de brief en er komt gelijk een lach op mijn gezicht. Er zitten 2 tickets voor het volgend concert van 1D, 2 vliegtickets en een briefje in.
Elly,
Ik mis je en ik wil je zo graag terugzien! Daarom heb ik ervoor gezorgd dat je deze backstagepassen kreeg voor ons volgend concert in Amerika. Je moeder weet ervan en is ermee akkoord. Jij en Lisa vertrekken morgen hierheen. Ik verheug me om je terug te zien.
Liefs H.
'Mama? Wist jij hiervan?'
'Hij belde me vorige week om te vragen of het goed is. Lisa weet er ook van en zou hier binnen een uurtje moeten zijn.' Ik lees de brief opnieuw en opnieuw. 'Ga pakken!' zegt mijn moeder met een knipoog. Ik ren naar mijn kamer, trek mijn koffer van onder mijn bed en begin te pakken. Na een uurtje ben ik klaar. Ik neem mijn gsm en zend een sms naar Harry.
Hey!
Kreeg net je brief, zo lief! Je bent echt een schat. Ik kan niet wachten tot ik je kan vastpakken. Tot morgen! X El.
Ik breng mijn koffer naar beneden en ga slapen. Alleen komt er van slapen niet veel in huis, ik ben op van de zenuwen en kan de slaap maar niet vatten.Eindelijk roept mijn moeder me wakker en ik sprint naar beneden. We ontbijten vlug en vertrekken naar het vliegveld. We nemen afscheid van onze ouders en vertrekken richting Amerika.
'Heb je stress?' vraagt Lisa als we de landing inzetten. Ik knik. 'Hoe zou jij zijn als je je beroemde vriendje na een maand terug ziet?'
'Ik zou op dit moment waarschijnlijk liggen slapen.' We moeten allebei lachen. Als we uitstappen zie ik een man met een bordje staan: Elly en Lisa. We volgen de man naar een auto en stappen in. Ik zit nog geen 5 seconden of ik voel 2 armen rond mijn middel. Ik draai me om en zie Harry zitten. 'Harry!' roep ik bijna uit 'Ik heb je zo gemist!' Ik vlieg hem in de armen en hij pakt me stevig vast. 'Ik ben zo blij dat ik je terug kan vastpakken,' fluister hij in mijn oor. De hele rit lang zitten we knuffelend naast elkaar. Wanneer we uitstappen word ik geknuffeld door de 3 andere jongens. Ze brengen ons naar het hotel waar zij ook verblijven en we lossen onze koffers af. Als onze koffers op onze kamers staan, gaan we naar het stadion. We chillen een beetje backstage totdat de jongens op moeten. 'Veel plezier!' roep ik de jongens achterna. Een man van de security begeleidt ons naar onze plek. Het is net als mijn eerste concert, alleen zal ik het hele concert nu wel meemaken. Lisa tikt me aan. 'Wat?' roep ik door de muziek heen. 'Het is 18, je favoriete liedje?' Ik draai me om en zing luidkeels mee. Bij het refrein is het weer aan Harry en ik voel vlinders in mijn buik.
I have loved you since 13 june...
Lisa en ik kijken elkaar aan. 'Zong hij nu echt-'
'13 june.' maakte Lisa mijn zin af. Ik kijk richting Harry en hij knipoogt. Ik kan een glimlach niet onderdrukken. Na het concert gaan we weer backstage. Als Harry door de deur wandelt, loop ik op hem af en geef hem een knuffel. 'Dat was zo lief wat je zong.' Hij lacht. Ik kijk naar zijn mooie lippen en geef hem een kus. Hij kust terug en als we terugtrekken, kijken we elkaar in de ogen. 'You're the one that I want.' zegt Harry. 'You're the one that I want.' antwoord ik terug. We voegen ons bij de rest en praten over het concert. Iedereen is vrolijk mee in het gesprek, behalve Harry. Het huilen staat hem nader dan het lachen. 'Wat bekijk je?' vraag ik terwijl ik naar zijn gsm wijs. Hij geeft hem en ik begin te lezen. Ik voel de tranen in mijn ogen branden. Het zijn allemaal haatberichten, gericht naar mij. Ik barst in tranen uit en Harry neemt me vast. 'Wat scheelt er?' vraagt Louis bezorgd. 'Hetzelfde als altijd.' antwoord Harry. 'Haat.'
'Wacht,' zegt Niall. Hij neemt zijn telefoon en begint te typen, de andere doen ook mee. Als ze klaar zijn, zegt Liam: 'Kijk op Twitter.' Ik doe wat hij zegt en open mijn twitter. De eerste tweet die ik zie, is van Louis.
Nog nooit 2 mensen zo gelukkig gezien als jullie. Mensen die geen gevoelens hebben, hou jullie haat voor jezelf.
Ik lach en lees de volgende. Die is van Liam.
Liefde is iets mooi. Stop met al die haat en laat hen gerust. Ze zijn gelukkig samen.
Dan volgt Niall.
Ben blij dat je eindelijk iemand gevonden hebt! Stop de haat, ga voor liefde!
Ik krijg tranen in mijn ogen en knuffel iedereen. 'Dank jullie wel' zeg ik met tranen in mijn ogen. 'Elly, luister schat. Niemand komt ongestraft aan mijn meisje. Ik hou zoveel van je. Ik wil je niet kwijt door al die haat. Je bent van mij en niemand anders.' Hij lacht en geeft me een kus. 'Ik hou ook van jou.' Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Na nog een uurtje gekletst te hebben, gaan we naar het hotel. 'Slaap je bij me?' vraagt Harry lief. Ik kijk naar Lisa die hevig knikt. 'Graag,' We ploffen neer op het bed. 'Gaat het?' vraagt Harry ongerust. 'Ja, ik weet dat ik 5 vrienden heb die me steunen.' Hij neemt me vast en trekt me tegen hem aan. 'Wees maar gerust.'Ud5hx+F+EA8
JE LEEST
Love Hasn't Limits
RandomWat als dat ene concert, die ene kruising tussen zijn ogen en de jouwe je hele leven verandert? Wanneer Elly naar haar allereerste concert van haar favoriete band One Direction gaat, verandert haar hele leven. Ze is niet meer het verlegen meisje die...