7.

209 6 1
                                    

Wanneer de film afgelopen is, drinken we nog iets en gaan we terug naar de andere. 'Hoe was jullie 'date'?' vraagt Lisa. 'Het was wel leuk.' Ze kijkt me raar aan en als antwoord knik ik en loop lachend weg. De show begint binnen een uur en de jongens zijn volop bezig met de soundcheck. Lotte en ik zitten wat de kletsen tot Mike -iemand van de security- ons naar onze plekken wijst. De show verloopt geweldig en de jongens stralen weer. Vooral Harry. 'Meid, Harry wenkt je.' verbreekt Lisa mijn gedachten. Als ik naar Harry kijk, zie ik hem inderdaad wenken. Ik volg hem en we komen uit bij de wc's. 'Wat doen we hier?' vraag ik. 'Elly, je bent de liefste, mooiste, prachtigste persoon op aarde.' 'Harry..?' Hij legt zijn vingers op mijn mond. 'We zijn nu al een jaar samen en ik weet zeker dat ik je nooit meer zal verlaten. Je bent het beste wat me is overkomen en daarom wil ik je een mopje vertellen.' Wat?
'Harry, nee.'
'Please, 1 mopje.'
'Ok' stem ik toe.
'Klop klop.'
Uit alle moppen kiest hij een klop klopmop. Serieus?
'Wie is daar?'
'Trouw'
'Trouw wie?'
Hij gaat op zijn knieën zitten en haalt een doosje uit zijn broekzak.
'Trouw met mij?'
Hij opent het doosje en er zit een prachtige ring in. Ik sta aan de grond genageld en sla mijn handen voor mijn mond. 'Elly, wil je met me trouwen?' Ik krijg tranen in mijn ogen. 'Jaa' Hij springt recht en trekt me in een knuffel. 'Je maakt me zo gelukkig.' fluistert hij in mijn oor.

Na nog een 5-tal minuutjes geknuffeld en gekust te hebben, gaan we weer naar het stadion. Harry springt nog maar het podium op en er klinkt een luid applaus. 'Proficiat!' roept Lisa wanneer ik me terug bij haar voeg. 'Waar heb je het over?' vraag ik verward. 'Meid, het was op het grote scherm.' Nog steeds kan ik haar niet volgen. 'En?'
'Jullie zijn verloofd!' roept ze over de muziek heen. 'Was dat serieus op het grote scherm?' Ze begint hevig te knikken. Wat? Nee? 'Dus iedereen hier in het stadion weet dat we verloofd zijn?' Weer begint ze te knikken.
'Dat was Louis' idee by the way.' Ik probeer alles even te laten bezinken tot ik mijn favo nummer hoor: 18. Na dit liedje, neemt Niall het woord: 'Beste mensen, jullie waren daarnet getuige van een prachtig gebeuren. Die twee zijn gewoon het prachtigste koppel dat ik ken. Dit is geen geslijm om getuige te zijn mocht je dat denken, maar denk er maar eens over na Harold. Nu serieus. Sinds Harry Elly heeft leren kennen, is hij niet meer dezelfde. Hij is positiever geworden, hij is gelukkiger dan ooit en ik hun jullie dit echt. En daarom Elly, speciaal voor jou, zingen we dit nummer.' De 4 jongens kijken in mijn richting en de band begint te spelen. Ik herken mijn favoriete liedje uit mijn favoriete film: You're the one that I want
Ik begin luidkeels mee te zingen en wanneer Harry alleen zingt, krijg ik tranen in mijn ogen.

You're the one that I want
ooh ooh ooh, honey
The one that I want
ooh ooh ooh, honey
The one that I want
ooh ooh ooh, honey
The one I need
oh yes indeed

Als het concert afgelopen is, duurt het nog even vooraleer de jongens backstage komen. Lisa en ik kletsen een beetje bij wanneer ik gebeld word.
'Proficiat!' hoor ik als ik opneem.
'Hoe weten jullie het?' Ik kijk naar Lisa die haar hoofd schud.
'Het staat op Youtube.'
'WAT?'
'Ja, we kregen een Google Alert erover.'
'Stuur de link eens door, ik moet gaan.'

Net wanneer ik afleg, komen de jongens binnen. 'Het is wereldwijd bekend.' zeg ik tegen Harry. Hij kijkt me met een raar gezicht aan en ik toon hem het filmpje. 'Vind je het erg dat iedereen het weet?' vraagt hij onzeker. 'Nee, ze weten het nu, ze kunnen er niets meer over zeggen of aan veranderen.' We voegen ons bij de rest en praten over het concert en natuurlijk de verloving.

Love Hasn't LimitsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu