Boboiboy : jage-jage semue. Kuase elemental....
Boboiboy : BOBOIBOY TAUFAN!!!
Author : AAAAAA ADE BOBOIBOY TAUFAN!!!
boboiboy Taufan : ahahaha, dasar author
Name : 😒😒
*boboiboy Taufan pun menoleh ke arah name, boboiboy Taufan tau kalau name tengah cemburu. Lalu, boboiboy Taufan pun mendekati name dan tiba-tiba mencium pipi name. Name pun terkejut dan wajahnya memerah padam. Sedang kan boboiboy Taufan hanya terkekeh dengan wajah girlfriend nya yang sudah memerah padam*.
*oke kembali ke cerita*.
*yaya menoleh ke belakang dan terkesima dengan boboiboy yang sudah berubah menjadi boboiboy Taufan*.
Yaya : wahhh, pedang boboiboy pun tukar jadi kuase elemental....
Author : ini, kalau name ada di samping boboiboy mesti cemburu
Name : ape -ape mane ade aku cemburu 😒😒
Author : itu muka name dah nampak cemburu ye😏😏
Name : 😒😒
Author : boboiboy girlfriend kau nih dah cemburu nih hah.
*boboiboy pun datang menghampiri name dan author*.
Boboiboy : ade ape nih manggil-manggil nama aku??
Author : itu tengok girlfriend kau nih dah cemburu, karena yaya muji kau tuh
Boboiboy : name cemburu ye??
Name : tak name tak cemburu😒😒
*boboiboy pun mengelus kepala name dengan lembut sambil tersenyum manis, name pun terkejut dengan tindakan boboiboy seketika wajah name memerah padam*.
Boboiboy : dah dah name jangan cemburu ye
Name : 😳😳
Boboiboy : name name kenape diam je, name oke kan?
*Tiba-tiba name pingsan dan dengan cepat boboiboy menangkap tubuh name*.
Boboiboy : NAME!!!! BANGUN LAH!!!
author : 😑😑, dasar due bucin nihhhh
*oke kembali ke cerita*.
Boboiboy Taufan : yaya, ying jadi sebelah sini. Fang, gopal korang jage sebelah sane
*pegawal peronde karkatua pun jatuh dari langit-langit istana ku puri dan mulai mendekat*.
*sayap kumbang di belakang baju perisai yaya pun berubah menjadi perisai tangan*.
Yaya : perisai graviti!!! Hiyahhhh, Terima nih!!!
*perisai graviti yaya pun muncul dan menempelkan sebagai pegawal peronde karkatua*.
KAMU SEDANG MEMBACA
BOBOIBOY GALAXY WINDARA × TUAN PUTRI BINTANG/NAME
FantasyTENTANG PETUALANGAN BOBOIBOY DI PLANET WINDARA