DONOVAN
🎵Damien Rice - The Blower's Daughter
Mindig is szerettem Emmát. Mégis eltűnt az életemből egyetlen csók után.
Pár hónappal később látta meg a napvilágot, mint én, emiatt volt egy kis hátránya, amit be kellett hoznia abban, hogy Ő is szeressen engem. A szüleink ezer éve barátok voltak, és bár tagadják, hogy anyukám azért szült egy fiút – engem, Donovant – és Emma édesanyja pedig őt, hogy belőlük hivatalosan is egy család legyen, én úgy gondolom, ez mégis csak a sors fintora volt számukra. Azaz inkább számunkra.
Ő és én midig fej-fej mellett haladtunk mindben, a barátságunk azonban több volt, mint a köztünk lévő rivalizálás, örökös csipkelődés. A legigazabb kapcsolat, amiben valaha részem volt. Ő az, aki miatt tudom, mit jelent ez a két szó egymás mellett: legjobb barát. És én lennék a legnagyobb hazug, ha azt állítanám, sose akartam, hogy még ennél is több legyen: szerelem.
De sosem léptem.
És hibáztam. 24 évesen elvettem egy másik nőt, aki nem Emma. No, mondjuk az is kamu lenne, ha azt merném állítani nektek, hogy Naomi nem hajaz nagyon sok mindenben Emmára. Persze, ennek részben lehet az az oka, hogy már gimnáziumban megakadt rajtam a szeme, amikor a legjobb barátom után epekedtem, ami egyébként mindenkinek feltűnt az említett legjobb baráton kívül.
És vajon ki után koslatott Naomi? Utánam.
Tehát kire akart hasonlítani? Emmára.
Sokáig táncoltunk egymástól méterekre Naomival, 3 év kellett ahhoz, hogy lemondva Emmáról, mellette kezdjem el keresni a boldogságot. 4 évvel később a kezét is megkértem.
Az esküvőm előtti este csúnyán összekaptunk Emmával, amire az ő reakciója az volt, hogy megcsókolt. Gyorsan, de annál több szeretettel. Szerelemmel. Úgy pislogtam rá, mint hal a szatyorban, a testem pedig úgy reagált az ajkaira, mintha ez lenne életem első csókja. Bizonyos szempontból ez is volt. Ez volt az első csók, ami igazán számított, hiszen velem szemben a számomra legfontosabb állt: Emma.
Kellemetlen csalódás volt, amikor az oltárnál nem állt mellettem, mint tanú. Még csak a ceremóniára se jött el. Se a lagzira. Se sehova.
Letiltotta a számom, az instagram profilom, felszívódott a városból és törölte magát az életemből és engem az övéből, mintha csak egy rosszul sikerült kép lennék a tengerről. Mintha ő csak egy hiba lenne a programomomban, amit pár gombnyomással ki lehetne javítani. Ennek már hat éve. Úgyhogy képzelhetitek, mennyire meg vagyok lepve, hogy Emma itt áll velem szemben az egyik legjobb barátom nyaralójában, az én kezemben a válási papírok, az övében pedig egy bögre kávé.
ESTÁS LEYENDO
Két bal lábbal melletted
RomanceDonovan mindig is szerette Emmát, ám egy váratlan csók után hirtelen eltűnt az életéből. A különös körülmények között újra találkoznak évekkel később, mikor Donovan élete éppen holt vágányra fut. Emma és Donovan sorsa fonódik össze, miközben múltjuk...