22

164 11 0
                                    

"Hey, don't think about it, hey, just let it go, Cause her boyfriend is rock n roll"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hey, don't think about it, hey,
just let it go,
Cause her boyfriend is rock n roll"

___

"Hız yapmamdan korkar mısın?"

Taehyung, Jungkook sorduğu soru ile bir kaç saniye öylece kalmış sonra ise omuz silkerek "Nasıl istersen öyle yap" diyerek motorun arkasına binmişti.

Açıkçası korkardı fakat Jungkook seviyorsa problem değildi, ayrıca beline sarılmak içinde bir bahanesi olurdu.

Boks salonundan kendilerini temizleyip, üstlerini değiştirerek çıkmış, şimdi ise dağ evine doğru yola koyulmuşlardı.

İlişkileri iyi gidiyordu, neredeyse bir ayı geride bırakmışlardı.

Şimdi ise ilk tatilleri için yola çıkmışlardı.

Jungkook, cidden de sorduğu sorunun hakkını veriyor ve gidebildiği kadar hızlı gidiyordu.
Ama cidden çok profesyonel motor sürüyordu, kaza yapma ihtimali imkansız gibiydi.

İkisininde saçlarından esen rüzgar ile, sıkıca beline sarıldı Taehyung, sevgilisinin.

Bir kaç saatlik yolun ardından Taehyung'un tarif ettiği dağ evine gelmiş, motordan inmişlerdi.
Jungkook, kolunu Taehyung'un omzuna atarak onu kolunun arasına sıkıştırarak kendine çekmiş ve saçlarına uzun bir öpücük bırakmıştı.
"Cidden aşırı iyi bir yermiş."

Taehyung ise gülümseyerek kafa sallamış ve onunla beraber eve doğru yürümüştü.

İkisi de eve geçtikten sonra, Jungkook tam koltuğa kendini bırakmış, dinlenecekken, bir anda arkasından gelen sese dönmüş, gözleri irileşmişti.

Taehyung, eline bir mikrofon almış, öbür elinde bir şişe viski, hoparlörden yükselen şarkı ile dans ediyordu. Ayrıca ciddi anlamda mükemmel olan sesi işe şarkıya eşlik de ediyordu.

Alone at parties a deadly silhouette
She loves the cocaine, but cocaine don't love her back.
When she's upset, she talks to Maury and take deep breaths
She's a 90's supermodel

Jungkook, sırıtarak ayağa kalkmış ve Taehyung'un yanına giderek, kolunu beline sarmış, ona eşlik etmeye başlamıştı.

"Sarhoş olacaksın" diye bağırmıştı Jungkook, hoparlör sebebi ile sesini duyurmak için.
Taehyung ise başını olumsuz anlamda sallayarak "Ayık kafa ile fazla çekici oluyorsun!" demişti.

a good boy with bad choices | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin