"We'll be a fine line.
We'll be alright"___
[1.5 sene sonra]"Seni iyi gördüğüme çok sevindim Taehyung." diyerek gülümsedi orta yaşlı kadın.
Normalde bir elinde defteri, masanın karşısında otururken. Şimdi eli boş bir şekilde Taehyung'un karşısında oturuyordu.
"Anlaşılan bu son terapimiz." diye gülümsedi Taehyung. Kadın ise sıcak gülümsemesine karşılık verdi.
Karşısında kendi rengi olan koyu kahve ve kıvırcık saçları ile oturan, üniversite sınavını kazanıp istediği üniversiteye yerleşen ve yarın üniversitesinin yurduna yerleşecek bir yetişkin vardı.
"Yirmi olmana ne kadar kaldı?" diye sordu kadın gülümseyerek Taehyung ise "Bir kaç ay" demişti.
"Vay be cidden bir yetişkinsin. Baban ile aran nasıl?"
"Yani gerçekten çok büyük bir kavga ettik ve aylarca konuşmadık ama sonra onu anladım ve affettim. Çünkü kendisi de gençken aynı onun gibiydi, annem hamile kaldı, hatalar yaptı ve babam hep kendini suçladı onun hayatını mahvettiği için. O da bana aynı şeyi yapar diye korktu ve onu tehdit etti. Empati kurduktan sonra affettim."
Kadın gülümseyerek arkasına yaslanmıştı.
"Peki onun hakkında ne düşünürsün artık?" diye sordu bu seferde.
Taehyung buruk bir gülümseme ile "Hiçbir şey." dedi ardından ise bir nefes alarak cümlesinin devamını getirdi. "Yani bu tehdit olayını öğrendikten sonra ona ulaşmaya çalıştım fakat beni her yerden engellemişti, o geçen sene sınava girip bir üniversiteye yerleşmiş, sonra öğrendim bunu, her neyse işte sonra anladım ki o hayatına devam edebiliyorsa bende edebilirim. Tabi hala içimde kırgınlıklar var ama bunlar da zamanla geçer."
Kim Taehyung kendini tam anlamıyla kabul etmişti.
Hem eskisi kadar kendini kapatmıyor hem de onunla olduğu zaman dönüştüğü kişiye benzemiyordu.
Kim Taehyung, Kim Taehyung olmuştu.
Kimsenin sevdiği şeylere uyum sağlamadan, kendini suçlayıp içine kapanmadan Kim Taehyung olmuştu. Kendi sevdiklerini bulup kendi ideallerine göre bir adam olmuştu.
Kadın başını sallayarak "Buna sevindim" demişti.
Bir kaç dakikanın ardından ise ikisi de ayağı kalkarak el sıkışmış ve vedalaşmıştı.
"Yolun açık olsun, kendine iyi bak Taehyung.."
"Her şey için teşekkür ederim." diyerek cevap vermişti Taehyung ardından ise kapıdan çıkmadan önce son kez psikoloğuna dönmüştü.
"İyi olacağım."
___
Eva'nın kaleminden.
Seviyorum sizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a good boy with bad choices | taekook
ФанфикOkulun serserisi Jeon Jungkook ve Okul birincisi Kim Taehyung bir partiye giderler...