"Baby we could take it to the bathroom,
She moves with my palm,
She always gives it to me,
I'm fallin' in love"...
[cinsel içerik]"Bence yeterince iyiydin, biraz dinlen kroşe, aparkatı da öğretirim" demişti yerde yatan bedene bakarak Jungkook, yüzünde keyifli bir gülümseme vardı.
Neredeyse gece yarısı olmuştu, salonda iki genç dışında ise kimse yoktu. Bir kaç saat önce salon müdürü Jungkook'un yanına gelerek ona anahtarı bırakmış ve çıkarken kapıları kilitlemesini söyleyerek gitmişti.
Jungkook yerde yatan bedene uzanmış ve onu belinden tutarak kaldırmıştı. Esmerin terden alnına yapışmış saçlarını arkaya itmiş ve dudaklarına kısa bir öpücük kondurmuştu. "Soyunma odalarının içinde duşa kabinler var."
Esmer, Jungkook'un teklifini anlayarak gülmüş ve "Fazla fesatsın." demişti. Jungkook ise gülümseyerek "Sen de fazla güzelsin." dediğinde, esmer onun dudaklarına daha uzun bir öpücük bırakmış, tabi devamını ise Jungkook getirmişti.
Aslında Taehyung şunun farkındaydı ki cidden geldiğinden beri kendini tutuyordu.Eğer Jeon Jungkook, antrenman için üstüne bir compression tişört ve altına ise siyah bol bir eşofman giyip karşısınıza çıkınca etkilenmemeniz cidden olağan değildi zaten.
Jungkook, öpüşmelerini daha da derinleştirirken, Taehyung'un alt dudağını ısırarak, emmişti.
Taehyung ise inleyerek tırnaklarını onun omzuna batırmış, Jungkook bir saniye bile beklemeden onu hızlıca kucağına almış ve gideceği yolu ezberlemiş gibi soyunma salonlarının içindeki duşa kabine götürmüştü.
Taehyung ise bir kemer gibi bacakları ile Jungkook'un beline sarılmıştı.Sonrası ise bir film şeridi gibi geçip gitmişti.
Jungkook, hızlıca hem kendi hemde Taehyung'un üstünü çıkarmış, sıcak suyu ayarlamış, esmeri duşa kabinin camına dayamıştı yüz üstü, sıcak su üstlerine dökülürken hatta her yer yavaş yavaş buhar olurken, arkasında ki yerini almıştı.
Jungkook, Taehyung'un boynundan başlayarak kasıklarına kadar boy boyunca yalamış, ardından ise kalça çizgisinden geçerek, hissettiği aralığa dilini sürtüp geçmişti.
Taehyung, ise dudakları cama dayalı, elleri cama tutunduğu ve kaydığı için çıkan sesler ile haz dolu inlemeleri birbirine karışmıştı.
Cidden Jungkook'un yanında kendi gibi hissediyordu, olmak istediği kişi gibi. Her zaman başarmak için çabaladığı o hayatı bir kenara atıp onunla olduğu gibi olmayı seviyordu.
Aynı bu zamanlarda ki aklının uçup gitmesini seviyordu.
Jungkook, daha fazla beklemeden, Taehyung'un deliğinden içeri itmişti dilini kıvırarak.
Taehyung ise çığlık atarcasına inlemişti, eğer Jungkook onu bir koluyla tutmasaydı kesinlikle yere yığlırdı.
Jungkook, profesyonelce her bir noktasını diliyle ezerken, Taehyung nefesi kesilircesine inliyor, daha fazlası için kalçasını ağzına doğru itiyordu.
Fakat Jungkook bunun yeterli olacağını anlamış olacakki ayağa kalkarak kendini tamamen Taehyung'a dayamış, onu camla kendi bedeni arasına yapıştırmıştı. Ardından ise kulak memesini baştan aşağı emmiş ve hiç olmadığı kadar tahrik olmuş o sesiyle fısıldarken, üç parmağını birden esmerin deliğine itmiş, ona daha da güçlü bir çığlık attırmıştı.
"Bana kafa tutan sevgilime ne oldu?"
"Kes sesini- ah!"
Jungkook, parmaklarını açıp kapatarak hem Taehyung'u genişletiyor, hemde içinde hiç düşünmediği noktalara dokunarak sanki aklını başından alıyordu.
Jungkook, dudaklarını sevgilisinin kulağına dayayarak fısıldadı "Düşman olduğumuz zamanları analım demiştin hatırlıyor musun?"
Taehyung tek bir cevap vermezken, Jungkook, parmaklarını deliğinin içinde döndürmüştü, esmer ise derin bir inleyişle bir elini arkaya atarak Jungkook'un ensesine tutunmuş, belini kırmış ve kendini daha da itmişti sevgilisinin parmaklarına. "Sikeyim hızlan artı- ahh!"
Jungkook, hızlıca parmaklarını çıkartarak, penisini genişlettiği deliğe konumlamış ve tümüyle içine itmişti kendini. Taehyung ise ayakları titreyerek kendini bırakmış fakat Jungkook hızlı bir refleks ile onu belinden tutarak, içinde sertçe gidip gelmeye devam etmişti.
"Eski anıları anmak için, seni düşmanımmış gibi sikmem gerekiyor anlaşılan." diyerek fısıldamıştı Jungkook, Taehyung'un kulağına.
Taehyung ise tırnaklarını cama batırmış ve tiz bir sesin çıkmasına sebep olmuştu. "Hızlan artık!"
Jungkook ise "Eski Jungkook kesinlikle yalvarmanı isterdi." cevap verdiğinde, Taehyung sinirlendiğini belli edercesine inlemiş ve tırnaklarını Jungkook'un ensesine batırmıştı. "Orospu çocuğu..."
Jungkook ise kahkaha atarak kendini geriye çekmiş ve Taehyung'u döndürerek kucağına almıştı. Taehyung ise hızlıca bacaklarını Jungkook'un beline sarmış, sevgilisi ise dövmeli eli ile onun bir bacağını belinde tutmuş, öbür eli ise iki bileğini de birbirine kenetleyerek başının üzerinde tutmuştu.
Ardından ise tümüyle tekrar içine girmiş ve Taehyung'un başını arkaya doğru atmasına sebep olmuştu, sonrasında ise esmer boynuna dişleri ile izlerini bırakmış, emmiş, imzasını bırakmıştı.
Jungkook, kendinden gram ödün vermeden yavaş bir tempoda giderken, yeniden Taehyung'un içinden tamamen çıkmış ve sonuna kadsr kendini itmişti.
Fakat Taehyung'un belki de attığı en yüksek çığlığı duyduktan sonra o noktayı bulduğunu anlayarak gülümsemişti.
Taehyung ise daha fazla bekleyemeyerek, başının üstüne sabitlenmiş bileklerini çekiştirmiş fakat bir işe yaramamıştı, bu yüzden tek şansını kullanmak zorunda kalmıştı.
"Yalvarırım..." diye fısıldamıştı Jungkook'un dudaklarına, dudaklarını sürterek. Jungkook ise sırıtarak "Anlamadım?" demiş, tekrardan o noktaya vurup Taehyung'a çığlık attırmıştı.
"Ahh! Yalvarırım, yalvarırım Jungkook, lütfen hızlan, sana yalvarıyorum!"
Jungkook, belki de yüzünde ki en serseri gülüşü ile Taehyung'un bileklerinde ki elini çekmiş ve onu serbest bırakmıştı. Ardından ise boşta kalan eliyle de diğer bacağını tutarak, onu kendine sabitlemiş ve o noktayı ezebildiği en sert, en hızlı şekilde ezerek dağıtmıştı karşısında ki esmeri.
Taehyung, inlemeleri eşliğinde Jungkook'un karnına gelirken, Jungkook ise bir kaç saniyenin ardından sevgilisinin içine bırakmıştı kendini.
"Ahh, Esmer güzeli..." diye inleyerek
___
Eva'nın kaleminden.
Seviyorum sizi.
Oy ve yorumlarını bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a good boy with bad choices | taekook
Hayran KurguOkulun serserisi Jeon Jungkook ve Okul birincisi Kim Taehyung bir partiye giderler...