"I can't help but love you"
...
"Bekle!" diye bağırmıştı Taehyung.
Jungkook, parti alanından çıktığından beri onu takip ediyor, o koştukça ona yetişmeye çalışıyordu.
Fakat Jungkook hiç durmadan hızla koşmaya devam ederken en sonunda yurdun kapısını açmış ve içeri girerek asansöre binmişti.
Taehyung ise ona yetişemeyerek kızgın bir "Aşh!" sesi çıkarmış ve asansörün 4.kata gittiğini görerek merdivenlerden çıkmaya başlamıştı.
O sırada düşünmeden edemedi.
4. Katta, 2.sınıflar oturuyordu.
Yani Jungkook bu üniversiteyi ondan bir sene
önce kazanmıştı.Fakat neden bundan daha önce kimse bahsetmemişti?
Neden herkes susmuştu.Başından beri aynı yurtta kaldıklarını Jungkook biliyor muydu?
Neden saklanıyordu?İşte bu soruların tüm cevaplarını bir bir alacaktı ondan.
Bu yüzden hızla merdivenleri bitirerek koridora koşmuş ve Jungkook'un kapatmak üzere olduğu kapının arasına ayağını koyarak bunu engellemiş ve hızla kapıyı geri açmıştı.
Jungkook bir kaç adım geriye giderken, ikisi de nefes nefese birbirlerine bakıyorlardı.
Fakat Taehyung'un nefes nefese kalması yetmezmiş gibi bir de gözleri dolmuş, gerçek olup olmadığını sorguluyordu tüm bunların.
Kendisine söylenen onca yalan ve saklanan onca sır için miydi tüm bu terapiler, ilaçlar ve kaybettiği tonlarca duygu, öz benliği.
Her zaman Jungkook onu izliyor, hep onun yanda gibi hissediyordu, terapiye başlamasının en büyük sebebi de buydu zaten.
Fakat Jungkook cidden başından beri hep yanında mıydı?
Taehyung her geçen gün onun hasreti ile kavrulup tutuşurken, yüzünü görmeye hasretken, kokusunu dahi unutmaya başlamışken, Jungkook her gün onun yüzünü görüyor ve özlem'ini gideriyor muydu?
Daha fazla dayanamayarak diz üstü yere çöktü esmer beden, eli ile kalbini tutarak hızlı hızlı soluklanmaya başladı sanki nefes alamıyormuş gibi sessizce göz yaşlarını döktü.
"Bu haksızlık..." dedi soluklarını düzenlemeye çalışarak.
Hıçkırmamak için kendini tuttu, ses çıkarmadı ağlarken, güçsüz gözükürse Jungkook yine rahatsız olup birilerini çağırır mıydı, onu bırakır mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a good boy with bad choices | taekook
FanficOkulun serserisi Jeon Jungkook ve Okul birincisi Kim Taehyung bir partiye giderler...