"We wanna talk about sex
but we're not allowed."___
Hepinize merhabalar,
maalesef ki açılan davalar,
şikayetler ve bir çok şeyden ötürü
hesabımızı kapatıyoruz.
Fazla açıklama yapamıyoruz bu nedenle
lütfen sorgulamayın.
İyi günler.
highschoolmagazin[bu gönderinin yorumları kapalıdır.]
___
Ayağını yere vurarak öne eğilmiş oturuyordu esmer beden, stresli miydi bilmiyordu, sinirli miydi bilmiyordu, Kim Taehyung artık ne hissettiğini hiç bilmiyordu.
Gözlüğünü çıkarıp masaya koyarak "Kendini hazır hissediyor musun?" diye sordu karşısında ki kadın.
Taehyung, yavaşça başını salladı.
"İlaçlarını düzenli kullanıyor musun?" diye sordu orta yaşlı kadın. Taehyung ise tekrar başını sallamıştı "Evet kullanıyorum fakat bir işe yaramıyorlar. Hiç bir şey değişmedi"
Kadın ise dudaklarını birbirine bastırarak "Değişmedi derken hala onu unutamadım mı demek istiyorsun?" demişti.
Esmer beden yumruklarını sıktı sıkıca. Terapilerden bu yüzden nefret ediyordu işte, kabullenmek istemediği her şey ile yüzleşmek zorunda kalıyordu.
"Ne kadar oldu Taehyung?"
"Altı ay, on üç gün" diye cevap verdi Taehyung. Kadın ise hafifçe başını salladı "Ona hala sinirli misin?"
Taehyung başını olumsuz anlamda salladı. "Neden olayım ki? Sonuna kadar haklıydı. Ona yük olmuştum. Aynı anneme olduğum gibi..." diye sitem etmeye başlarken sonda söylediği şey ile gittikçe sessizliğe bürünmüştü Taehyung.
Kadın ise derin bir nefes alarak "İşte şimdi nedeni belli oldu. Jungkook'a hayır demedin çünkü annen gibi gitmesinden korkuyordun, şimdi de gittiği için kendini yük olmuş gibi görüyorsun." demişti.
Esmer ise suyundan bir yudum alarak "Her neyse, o çok mutlu zaten." demişti.
"Bunu nereden biliyorsun?"
"Okulda her yerde gülüp eğleniyor" demişti Taehyung yere bakarak. Kadın ise "Fakat bunu gerçekten bilmiyorsun?" diye tekrar etmişti.
Taehyung ise yine sessiz kalmıştı.
Cidden terapiyi gittikçe zorlaştırıyor, asla bir bilgi vermiyor ve hep içine kapanıyordu.
Bu yüzden kadın parmaklarını iç içe geçirerek farklı bir konu açmıştı. "Dün üniversite vardı." diyerek Taehyung'a baktı.
Esmer beden ise omuz silkerek "Evet, ama sınava girmedim. Zaten hazır hissetmediğimi söylemiştim size, seneye tekrar hazırlanacağım." dediğinde kadın eline bir kalem alarak kağıda bir şeyler yazmaya başladı.
Geçen ki terapilerinden üniversite sınavına girmediğini biliyordu fakat yine de bir şansını denemek istemişti işte, sormuştu.
Bir kaç saat öylece geçip giderken terapi bitmiş ve Taehyung artık sarıya boyatmaktan yıpranmış saçlarının kıvırcık tutamlarını toplayarak şapkasını takmıştı.
Bu altı ay, on üç gün içerisinde değişmeyen bir şey varsa o da artık yıpranıp tel tel dökülmeye başlayan saçlarını her seferinde sarıya boyatmaya devam etmesi ve asla kıvırcık saçlarını düzleştirmemesiydi.
Kim bilir belki de böyle yaşıyordu kalbinden giden o parçanın anısını.
___
Eva'nın kaleminden.
Seviyorum sizi.
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a good boy with bad choices | taekook
FanficOkulun serserisi Jeon Jungkook ve Okul birincisi Kim Taehyung bir partiye giderler...