31

141 12 0
                                    

"'Cause he seems like he's good for youAnd he makes you feel like you shouldAnd all your friends say he's the oneHis love for you is true"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"'Cause he seems like he's good for you
And he makes you feel like you should
And all your friends say he's the one
His love for you is true"

...

"Nasıl gidiyor?" diye bağırmıştı Wooshik.

Evet, üniversitenin ilk haftasıydı fakat Taehyung yine de arkadaşlar edinmişti.

Wooshik ve Seojoon

İkisi de çok iyi arkadaşlardı, sınıfa girdiği anda derslerde Taehyun'a yardımcı olmuş ve yol göstermişlerdi sonra da bir kaç kafeye gitmiş ve iyice yakın olmuşlardı.

Şimdi ise okulun bahar şenliği partisine gelmiş, onlar takılırken Taehyung barda içkisini yudumluyordu.

Yüksek sesli müzik nedeni ile Wooshik'in söylediği zar zor duyan Taehyung "İyiyim." demiş ve içkisine geri dönmüştü. Wooshik ise gülümsemiş ve "Seojoon yine kayboldu, gideyim de onu bulayım sarhoş kafayla salak salak şeyler yapar şimdi" demiş, Taehyung'u yanlız bırakmıştı.

Aslında Taehyung'un kendisi de biraz çakırkeyifti fakat kesinlikle sarhoş değildi, neyin ne olduğunu kavrayacak kıvamdaydı.

Kavradığı şeylerden biri de beline sarılan bir el ve kulağına yaklaşan iki dudaktı.

"Sen yenilerdensin anlaşılan." diye fısıldadı o iki dudak, kulağına.

Esmer ise yavaşça geri çekilerek "Hmhm aynen." demiş ve oradan uzaklaşmak için yürüyecekken, kolu sertçe çekilerek durdurulmuştu.

"Hmm, sen baya çetin cevizlerdensin anlaşılan, ama bana sökmez bunlar, adam akıllı tanışalım işte, Juwon ben." diyerek esmeri kendine çekmişti.

Taehyung ise onu ittirerek "Bak siktir git bir kere daha uyarmayacağım." demişti. Karşısında ki adam ise kahkaha atarak onu kolundan çekiştirerek neresi olduğu belirsiz bir yere götürmeye çalışırken Taehyung debelenmeye devam etmişti.

"Kendinden yaşta büyük insanlara saygılı davran bence, ben bir sınıf üstünüm senin." diyerek esmer bedeni çekiştirmeye devam ederken Taehyung bir küfür savurmuş ve adamın kaval kemiğine bir tekme geçirmişti "Bir sınıf üstümsen zaten aynı yaştayız salak herif."

Adam bağırarak Taehyung'a dönmüş ve "Fazla oldun ama artık sen" diyerek sıktığı yumruğunu tam yüzüne indirecekken, bir gürültü kopmuştu.

O an Taehyung bile anlamamıştı ne olduğunu.

Resmen önünde ki adam, yandan kendisine atılan bir tekme ile masalara çarparak yere düşmüştü.

Taehyung, anın şoku ile öylece kalırken tekme atan kişi çoktan kendisini taciz eden adamın üstünde yerini almış ve sıra sıra yumruklarını geçirmeye başlamıştı.

Herkes çığlıklar içinde onu, çocuğun üstünden almaya çalışırken en sonunda Taehyung kendine gelmiş ve kanlar içinde yatan adama bakmıştı.

Ardından ise onu bu hale getiren kişiye.

İşte o an hiç bakmamayı dilemişti, anın şokundan hiç çıkmamayı, gözlerinin kapalı kalmasını iste işti. Fakat yapamamadı.

Belki aylar, belki yıllar sonra iki dudağı arasından onun adı çıkmıştı.

"Jungkook"

Karşısında yıllar sonra gördüğü genç, daha doğrusu adam, çok ama çok kısa bir süre ona bakmış ardından ise hızlıca parti alanından dışarı çıkmıştı.

___
Eva'nın kaleminden.
Seviyorum sizi.
Oy ve yorum vermeyi unutmayın.

a good boy with bad choices | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin