"I'm findin' ways to articulate the feeling I'm goin' through
I just can't say I don't love you
'Cause I love you, yeah"...
"Demek biz ayrıldıktan sonra adımı inleyerek kendini parmaklıyorsun?" diyerek içeri girmişti Jungkook.
Taehyung ise dolayarak yatağa oturmuş ve "Susar mısın, zaten utanç verici." demişti.
Fakat Jungkook karşısında ki koltuğa oturarak bir 'tch' sesi çıkarmış ve "Açıkçası çok gurur verici, buraya da görmek için geldim zaten." demişti.
Taehyung ona sanki şok olmuş gibi dönüp kalırken "Ne?" diyerek ona bakmıştı dik dik.
Fakat Jungkook çok soğuk kanlı gözüküyordu, dominant ve baskın tarafı bazen Taehyung'u nefessiz bırakıyordu. Aynı şu an olduğu gibi.
Eski zamanlarda ki gibi.
"Pantolonunu çıkar." demişti Jungkook, kalın bir tonla. Taehyung ise öylece ona bakmış fakat içinden bir ses 'yap şunu' diye bağırıyordu ona, o yüzden dediğini yaptı, pantolonunu çıkararak bir kenara attı. Jungkook ise yüzüne eklenen sırıtış ile "Tişörtlerim cidden sana büyük geliyor." demişti.
Cidden öyleydi, şu anda da Taehyung'un üzerinde Jungkook'un tişörtlerinden biri vardı ve kalçasının biraz altına kadar kapatıyordu neredeyse.
Jungkook kollarını koltuğun yanlarına atmış ve bacaklarını açarak "İç çamaşırını da çıkar." demişti.
Esmer, alt dudağını ısırarak "Jung-" diyecekken sözü kesilmişti. "Dediğimi yap."
Taehyung ise başını aşağı eğerek iç çamaşırını da çıkarıp bir kenara atmıştı. Ardından ise tekrar Jungkook'a bakmıştı.
Jungkook ise ona bakıp sırıtmış ve "Ne yapacağını biliyorsun." demişti.
"Kaşımda sen varken bunu yapamam."
"Sen kendine dokunmadan sana asla dokunmayacağım."
Taehyung aldığı cevap ile derin bir nefes alırken sırt üstü yatağa uzanmış ve bacaklarını ikiye aralamıştı tam karşısında oturan bedene.
Kulağına gelen Jungkook'un sert nefeslerinden cesaret alarak tişörtü biraz yukarı kaldırmış ve yavaşça okşamaya başlamıştı kendini "Siktir..."
Karşısında oturan beden yavaşça kıpırdar gibi olmuş fakat sonra durmuştu, nefes sesleri git gide fazlalaşırken bir parmağını dar delikten içeri yollamıştı Taehyung.
Şimdi hızlanan nefes seslerinin yanına kısık işlemeler de eklenmişti.
Taehyung git gide hızlanan git gellerine devam ederken Jungkook'da pantolonu üstünden kendini okşamaya başlamıştı "Sen bana kafayı yedirteceksin." diyerek.
Kendi kısık inlemelerinin yanına Jungkook'un boğuk inlemeleri de eklenirken daha fazla dayanamış ve bir parmağını daha göndermişti delikten içeriye.
"Ahh! Jungkook, siktir..."
"Söyle bebeğim, bana istediğini söyle."
Taehyung'un parmakları içinde git gide hızlanırken "Yetmiyor! Ben bulamıyorum, sikeyim aşkım lütfen..." diye inlediğinde Jungkook daha fazla dayanamış ve pantolonuyla beraber iç çamaşırını da çıkararak Taehyung'un
üstünde ki yerini almıştı.Taehyung "İçime gir." diyerek kollarını Jungkook'un boynuna sarmıştı.
Jungkook ise dediğini yaparak içine girmiş ve "Sikeyim! Nasıl bu kadar dar olabilirsin." diyerek inlemişti.
Taehyung ise çok uzun süredir hissetmediği o doluluk hissi ile yeniden tanışmış gibi gözleri kaymış başını arkaya atarak inlemişti.
İkisi de eğer daha fazla ses çıkarsa yurt müdürlerinin birazdan buraya toplanacağını bildikleri için hazdan ötürü çıkardıkları bütün o sesleri birbirlerinin dudaklarına hapsetmişlerdi.
Jungkook, Taehyung içinde git gide hızlanırken bir süre sonra ikisi de boşalmıştı.
Fakat özlemlerine tek sefer yetmemiş olacakki ertesi sabah tüm gün okula gidemeyecek hale gelmişlerdi.
___
Eva'nın kaleminden.
Seviyorum sizi.
Oy ve yorum atmayı unutmayın.bu aralar smut yazmakta zorlanıyorum
neden oluyo bu ya :<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a good boy with bad choices | taekook
FanfictionOkulun serserisi Jeon Jungkook ve Okul birincisi Kim Taehyung bir partiye giderler...