SELAM ASKLARIM
kitabın bir anda okuyucusu artınca hemen bölüm atmak istedim😉Kizlar anlaşalım
Ne kadar oy ne kadar yorum o kadar bölümŞimdiden yıldıza basmayı unutmayınnn
Ben Leylayı yazarken sanırım tamamen kendimi görüyorum. Bu yüzden ona ilk bölümden fazlasıyla bağlandım.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Bölüm sonunda görüşelim tekrar💕
İlk Aşkın Günahı
2.bölüm: yalancının yalanı.Sabahları erken kalkabilen bir insan değildim, ama Merih antrenman için erken kalkıyor olmalıydı ve ona yetişebilmek için on dokuz yıllık hayatım boyunca ilk defa erken kalktım. Onun için kalkmıştım fakat tabii sonradan okula gidip Tez'imi teslim etmem gerektiğini de fark ettim.
Kahvaltı yapmaktan da nefret ederdim o yüzden kalkar kalkmaz ilk işim kendime bir türk kahvesi yapmak oldu. Yemek yemeyi sevmezdim hatta bazen tüm günü üç öğün kahve ile geçiştirdiğim de olurdu. Bu sağlıksız beslenmelerime rağmen iyi hayatta kalıyordum doğrusu.
Kahvemi alıp bilgisayarımla beraber masaya oturdum ve bilgisayarı ınstagram'a bağlayıp kahvemden bir yudum aldım. Ne yazacaksın?
İşte bir de bunun telaşesi vardı. "GÜNAYDIN" Yazsam fazla mı samimi olurdu? Ya da "YAZ BANA DEMİŞTİN?" Falan? O ne öyle Leyla. Daha saçması olarak bence "NABER GÜZELLİK GÖRÜŞEMEDİK?" Falan yaz.
Leyla- selam
aynen kızım
Mükemmel bir giriş oldu.
Devam.Dakikalar geçmesine rağmen cevap vermediği için antrenmanda olduğunu düşündüm ve ınstagram sayfasından çıkıp dosyalardan Tezime göz gezdirdim. Ardından günlük haberlere baktım. Merih ve dün gece ki maç ile ilgili tonlarca haber gelmişti yine. Onun fotoğraflarını ve haberlerini incelerken resmen saat'in kaç olduğunu fark etmemiştim. Okula yetişmem gerekiyordu, çok kısa bir zamanım kalmıştı. Hızlıca telefonumdan yolu kontrol ettim. O an benim yıkıldığım andı sanırım. Normalde okulum ve evim arasında çok bir mesafe yok, fakat olduğum yerde bir kaza olduğu için trafik resmen akmıyordu ve benim okula ulaşmam en az bir buçuk saatti.
Hiç yerimden kalkmadan Tez'imi hocanın mail'ine gönderdim ve kişisel numarasına "Hocam maalesef bu gün gelip elden tezimi teslim edemeyeceğim. Ayağımı kırıp alçıya aldırdığım için bir süre evden çıkamayacağım." Yazıp gönderdim.
Yalan söylemek hiç işime gelmiyor Leyla.
Yine de küçük toz pembe bir yalan kimsenin hayatını etkilemezdi.
Duran- kanki akşam Zelaller mekana gidelim diyor
Duran- ne dersin?
Duran- ve neden okulda değilsinLeyla- çok uzun mesele orası
Leyla- ama mekan işi olur
Leyla- kaç gibi?Duran- Orkun alır seni
Duran- en geç sekiz de sen ona
Duran- yani yedide hazır olmuş olLeyla- Zelal, sen ve Orkun dışında kim gelecek?
Duran- muhtemelen bir de Dilan gelir
Leyla- tamam haberleşiriz.
Son mesajım ona bu olmuştu, hala büyük bir stresle hem hocamdan hem de Merih'den mesaj bekliyordum. Kahvemi bitirdikten sonra evin gündelik işlerini hallettim. Yemek yapma faslına da geçiyordum ki gelen bildirim sesi ile hızlıca bilgisayarıma yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşkın Günahı
Novela JuvenilLeyla- Ben senin sen olduğun için yanındayım. Seninle gülebilmek için yanındayım, seninle olabilmek için senin için. Leyla- Ama bizim dünyalarımız sanırım çok farklıymış Merih Leyla- senin çevrende benim yerim yok Merih Leyla- bunu bu gün bir kez d...