7- davetsiz haber

1.2K 143 73
                                    

Bir nefes kadar uzağında kaldığım güzel yarınlara ithafen.

Bu bölümü öylesine bir şeye ithaf edesim geldi.

Çok uzatmayacağım,
Ne kadar oy
Ne kadar yorum
O kadar bölüm.

İlk Aşkın Günahı
7.Bölüm: davetsiz haber

Seni unutamadığım geçmişime rağmen
Senden gidememe
Sana gelememe niyazen.

Sen yokken kendimi sevmediğim anlara ithafen.

Beni sevmem için çırpındığım,
Beni görmek için yalvardığım
Yine de beni sevmediğin anlara niyazen.

"Senin gerçeğin benim. Etin kemiğinden sıyrılıp kor ateşlerde yansan da benim."

Göz yaşlarım altımsa beni yakan ateş'i harlıyordu. Ağladığım her an daha fazla yanıyordum.

"Bana döneceksin. Eninde sonunda, gerçeğine döneceksin. Geçmişine sırtını dönemezsin."

Bir damla daha düştüğünde gözlerimden, ateş daha da harlandı. Anladım ki her düştüğümde kalkmam daha zor olacaktı.

Gözlerimi dünyaya açtım.
Artık ağlamayacaktım.

Nefes nefese kalmıştım. Gözlerimden süzülen yaşlar gördüğüm rüyanın kanıtıydı. "bu kadar gerçekçi bir rüya hiç görmemiştim." Göğüs kafesim kesik aldığım nefesler eşliğinde hızlı hızlı inip kalkıyordu. Bir elim gerdanıma giderken diğeri ise terden sırılsıklam olmuş saçlarımın arasına kaydı. Karşımda ki aynada mavi gözlerim ile göz göze geldim. O telefonu açmamalıydık.

Yorganı üzerimden attığım gibi ayağı kalktım. Hızlıca üzerimdekilerden kurtuldum ve soğuk bir duş aldım. Hava da fazlasıyla soğuktu fakat girdiğim sıcak duş toparlanmamı fazlasıyla geciktireceği için en makul olan çözümü uyguladım.

Bu gün yapmam gereken şeyler vardı, en başta Zelal'in restoran açılışına gidecektim, ve ona açılıştan önce yardım edecektim. Bu yüzden orda giyeceğim kıyafetleri yanıma aldım ve üzerime eşofman tişört geçirip evden çıktım.

Önce bir markete uğrayıp bize sıcak çikolata aldım, ardından restoran giriş yaptım. Zelal çok büyük bir telaşla çalışıyordu. Zelal sosyal medya fenomeni olduğu için Akşam cemiyette ki ünlülerin çoğu burada olacaktı, bunun için her şeyin mükemmel olması gerekiyordu.

Beni gördüğünde elinde ki tepsiyi garsonlardan birine verdi ve koşarak yanıma geldi. "Leyla, ben çok korkuyorum, ya kimse gelemezse? Peki, peki ya her şey istediğim gibi olmazsa? Leyla... heyecandan sıyırmak üzereyim bana iyi bir şeyler söyle!" Gözlerimi kapattım, derin bir nefes alıp gözlerimi açtım ve Zelal'i omuzlarından tuttum. "Zelal, bu gece için çok çalıştın. Elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştın ki yaptın da. Sakin ol, derin bir nefes al ve işinin başına dön. Bana da yapmamı istediğin bir şeyler söyle."

O da benim gibi gözlerini kapattı, derin bir nefes aldı ve "O zaman menü de ki içeceklerle ilgilenir misin? Senin yaptığın MinChblUe'yi de menüde servis etmek istiyorum fakat aynı tadı yakalayamadım."dedi. Başımı salladım ve "tamamdır, ben diğer kokteyllerimin de tarifini veririm, örnek de yapar sana denetirim koyarız menüye." Dedim.

Zelal gülümsedi, ardından arkasını dönüp ellerini çırptı ve "Arkadaşlar, biliyorum çok gerginim, siz de benim yüzümden çok geriliyorsunuz, özür dilerim fakat beni anladığınızı bu yüzden yanımda bana yardım ettiğinizi biliyorum. Bu günü atlatalım, herkese kendimizi gösterelim" diyerek motivasyon konuşması yaptı.

İlk Aşkın GünahıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin