Selamlarr. İlk bölüm ile karşınızdayım.
Okumadan önce şarkıyı açmayı unutmayınn."FARK ETTİM GÜLEN YÜZÜNE FAZLASIYLA KAPILDIĞIMI."
-AGONİ🍄
"Yakaladım seni." Aniden kapımın açılması ile elimde ki telefon yere düşerken elimi korkuyla hızlanan kalbimin üstüne koydum.
"Abi ne yapıyorsun?" Yerde ki telefonu aldıktan sonra yatağımın üstünde ki yastığı alarak yüzüne fırlattım. "Çok korktum."
Yastığı havada yakalarken kahkaha atmaya başladı. "O halini görmen lazımdı." Kahkahası devam ederken sinirle ayağa kalktım.
"Gel buraya." Ona doğru koşmaya başlarken kendisi de odadan çıktı ve aşağıya doğru koşmaya başladı.
Merdivenler bittiğinde salona girdi ve koltukların arasında koşmaya başladı.
"Ne oluyor?" Babam elinde ki tableti bırakarak bize bakmaya başladı. "Bir şey yok babacım." Babama gülümseyerek baktıktan sonra abimi kovalamaya devam ettim.
"Baba kurtar beni." Babamın yanına oturdu ve kolunun altına saklandı. Ya da saklanmaya çalıştı.
"Durun bakalım." Babam beni kolumdan çekti ve diğer tarafına oturttu. "Önce ne olduğunu anlatın."
Tam ben konuşacakken abim söze atladı. "Annem Aden'i çağır dediği için odasına gittim." Kaşlarımı çatarak dinlemeye devam ettim.
"Kendisini rahatsız ettiğimi söyledi ve beni kovalamaya başladı." Babamın bakışları bana dönerken hafifçe gülümsediğini gördüm ama sinirli olduğum için hemen konuştum.
"Yalan söyleme." Yanımda ki yastığı yüzüne atacaktım ki babam kolumu tuttu. "Odama izinsizce girdi ve beni korkuttu. Ben de haklı olarak onu kovalamaya başladım."
Babam saçlarımı okşayarak bana baktı ve kafasını salladı. "Kime inandığım sanırım ortada." Ben gülerken abime bakarken abim sahte bir sinirle ayağa kalktı.
"Anne babam çocuk ayırıyor." Annem, abimin bu haline gülerken yanağından öptü. "Bu kadar oyun yeter." Ellerini birbirine vurdu.
"Misafirlerin gelmesine az kaldı o yüzden herkes hazırlanmaya başlasın."
Babamın yanağına öpücük bırakarak ayağa kalktım. Abime dilimi çıkardıktan sonra koşarak odama çıktım.
Annem ile babam şirket adına büyük bir davet veriyorlardı. Genelde böyle davetlere alışkındım ama bu sefer çok kalabalık olacaktık.
Şehir dışından hatta yurt dışından bile misafirler gelecekti. O yüzden annem ve babam her şeyin çok iyi olmasını istiyordu. Biz de elimizden geleni yapacaktık.
Önce hızlıca duş aldım ve saçlarımı kuruttum. Kumral saçlarımı dalgalı bir şekilde yaptıktan sonra açık bıraktım. Sonra ise kahverengi gözlerimi ön plana çıkaran bir makyaj yaptım.
İşim bittiğinde dün alışveriş yaparken aldığım hafif göğüs dekoltesi olan siyah elbiseyi giydim. Elbise askılıydı ve dizlerimin biraz üstünde bitiyordu.
Siyah bantlı topuklu ayakkabılarımı da giydikten sonra aynanın karşısına geçtim.
Gayet güzel olmuştum. Odamın kapısını bu kez çaldıktan sonra açan abim içeriye girdi.
Beni baştan aşağıya süzerken ıslık çalıyordu. Bu haline gülerken saçlarımı geriye savurdum. "Biliyorum çok güzel olmuşum." Abim kahkaha atarak yanıma geldi. Siyah bir takım elbise giymişti. Saçlarını ise özenle taramıştı. Oldukça yakışıklı görünüyordu ama tabiki de bunu ona söylemeyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
Teen FictionSıradan bir davet gecesinde gerçek aşkı bulacağımı kim bilebilirdi ki?