Güneşi dışardan izlemek benim için bir mutlulukmuydu bilmiyorum ama kamera arkasından dünyayı izlemek benim için kesinlikle bir mutlulukdu. Benim dünyam küçük bir kameraya bağlıydı. Ve bu benim dünyamı güzelleştiren tek şeydi. Erkenden kalkıp koşuya çıktıktan sonra duşumu alıp işe yola çıktım. İşim hayatımın en mühüm parçasıydı. Bu yüzden severek yapıyordum. Şirkete giriş etmeden önce sütlü kahvemi almak için yolumu değiştirdim. Mutlaka her sabah sütlü kahve vazgeçilmezimdir. Şirkete adım attığım anda personellere selam verip direk odama çıktım. Odam hafif gri tonlarındaydı. Gri ve beyaz tonların karışımı genellikle tercih ettiğim renk uyumudur. 2 dakika sonra kapım çalındı.-Buyurun
-Efendim Namjoon bey sizi odasında bekliyor. Size bildirmemi istedi.
-Teşekkürler AlisOdamdan çıkıp patronumun odasına yöneldim. Namjoonla ben üniversiteden en yakın arkadaştık. Ve bu hayattaki en iyi arkadaşım olduğunu söyleye bilirim. Bir çok şeyi beraber atladık. Hayatımızın pek çok anında bir birimizi dinledik ve problemlerimizi beraber çözdük. Yani o benim için bir patrondan çok bir arkadaş hatta bir baba gibi de diyebilirim.Odaya girmeden önce kapıyı iki kez tıklatıp kapıyı “gel” komutuyla açtım.
-Günaydın Kook. Nasılsın.
- İyidir patron senden.
- Aslında iyiydim ama Jinle kavga edene kadar.Yeni ortak şirket için bir kaç reklam fotoları lazım biliyorsun. Bizde kendi imkanlarımızda hall edip attık ama şirket yönetmeni geri çevirdi. Daha doğal istiyormuş. Toprağının gerçek güzelliğini görmek istiyormuş. Mecburen bende Arabistana bir kaç işçimizi gitmesi için seçdim. Lakin Jin diretiyor illa ben de gidicem diye. Bende bu durumdan rahatsızım tabikide ve işleri de bırakıp onunla gidemiyorum. Biliyorsun yeni projelerimiz var ve bu projeleri ay sonuna kadar yetiştirmem lazım.
- Seni anlıyorum patron gergin olma bu kadar hepsini hall ederiz. Ben hangi konuda yardımcı olucam onu söyle yeter.
- Jinle beraber Arabistana gitmeni ve en iyi fotoğrafları bana getirmeni istiyorum Jungkook. Hem Jin ve sen eğlen hemde ticaretimizi yapalım.
-Ahh süperr haber buu. Bunu büyük memnuniyyetle kabul ederim hyung . Buraya çağırıp destan konuşmana gerek yoktu Patron.
- Hiç değişmiyorsun seni aptal çocuk.Eve git istersen yarın için hazırlan erkenden uçağınız kalkacak.
-Anlaşıldı Patronn.Odadan çıkıp odamda bir kaç işimi hall ettim. Eve dönüp yarın için hazırlanmaya koyuldum.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Evettt arkadaşlarrr dün bölüm atamadığımız için çokk üzgünümm. Bu gün iki bölüm atıcam bu birincisiiiii. Bakalım Jungkook'u neler bekliyor Arabistandaaa. Sizin yorum ve desteğiniz bizim için çok önemli. Lütfen fikirlerinizi bizimle paylaşın.TAEKOOK'la kalınnnn. Hepinizi Seviyoruuuuuzzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arabian Nights
General FictionJungkook Korenin ünlü reklam şirketinde çalışan en iyi fotoğrafçılardan biri. Hayatını işine adamış Jungkook'un monoton hayatında sevdiği tek şey işiydi. İşini severek yapan Jungkook işiyle alakadar Arabistan sokaklarında küçük bir seyahata çıkar...