Umut

6 2 0
                                    

Jungkookdan

Taehyung ara sıra gidiyor sırasını başka tur rehberine veriyordu. Kameramla etrafın fotoğraflarını çekiyordum. Jinle beraber ara sıra fotoğrafları kontrol ediyor en iyilerini seçiyorduk.

Otele dönmek için otobüse bindik. Gerekli tüm fotoğrafları çekmiştim taslakları hazırlayıp Namjoon'a atacaktım sadece.

Tüm yol boyu aklımda olan sadece Taehyungun yanında gördüğüm şu adamın kim olduğuydu. En kötü senaryo sevgilisi ola bilirdi dimi?

Hayatın yoğun akışına kapılmış, para için ora-bura koşuşturan insanlara bakıyordum. Bende olardan birine dönüşmüştüm değil mi ?  Para için mi yaşıyordum yoksa yaşamak için mi para kazanıyordum?Artık bunu anlamaycak bir duruma gelmiştim.

Onu görene kadar...
Kimseyi umursamadan öyle özgür süzülüyordu ki, kumların üstünde . Hayranlıkla izledim sadece bu güzel varlığı. O zaman farkına vardım köle olduğumuz bu hayatın daha güzel yüzü var.

Sadece başımızı kaldırıp yıldızlarla dolup taşmış bu gökyüzünü seyretmeliydik.
Bunu yapacak zamanım bile yoksa neden çabalıyordum bu hayatta ? Bu mükemmel varlık bana hayatı sorgulamama sebep oldu. Ve şimdi ona bağlandım.

Hayallerimde olsa bile içimdeki bu umudu asla söndüremiyordum bu güzel eşsiz çiçeğe karşı.

Jungkook fikirlere dalmış bir şekilde camdan dışarıyı izliyordu. Aslında güzel çiçeğinin onu izlediğinden habersizdi.

Bu güzel çiçeğin nasıl acı dolu dikenlerinin olduğundan bu dikenlerin onun da canını yaktığında habersizdi.

Taehyung korkuyordu bu yüzden de kendi yuvasına çekiliyordu. Kalbinin derinliklerindeki o ışığı açmaya korkuyordu.

Hayattan ikinci darbeyi almaya hazır değildi. Yaşa dığı onca acıyı , pişmanlığı daha atlatamamıştı ki. Asla diye düşündü Taehyung kendini asla bir daha kaptırmayacaksın .
Yakışıklı çocuk her kesin otobüsden inmesini bekledi çünkü güzel çiçeğine son bir kez daha teklif etmek istiyordu. Onunla konuşmak istiyordu.

Kalbinde ki son umut parçacıklarının yıpranmasını ve kurumasını istemiyordu.
Elinde tuttuğu fotoğraf ve kağıdı sıkıca tutdu ve elini kalbinin üzerine koydu. İnamla güzel çiçeğine yaklaştı.

Dili damağı kurumuştu. Bir şey söylemeden kağıdı ve fotoğrafları şaşkın yüzün ellerine bıraktı. Ve oradan hızlıca uzaklaştı....
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Evet arkadaşlarrr bir bölümün daha sonuna geldikkk. Umarım severek okursunuz. Hepinize teşekkürler ve iyi günler dilerim. Mutluluk ve huzurla kalın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arabian Nights Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin