Alarmın sesiyle günün başladığını anladım.
Saat 09:15.
Kalktığım gibi duşumu almış güne güzel bir şekilde başlamak istemiştim. Dün olanlardan sonra hayat bana farklı mı geliyordu?
Ne kadar ironik tüm hayatım boş geçmişte şimdi anlam kazanmış gibi.Dün partiden sonra Taehyung gitmeli olduğunu söyledi bu yüzden bende ona uyum sağlayıp vedalaştım. Veee numarasını kaptım sonuçta fotoğrafları vermek için canım. Düşencelerimden sıyrılıp kahvaltı için aşağı indim.
Hayatın akışını izlemekle hayatın akışına kapılmak farklıdır. Tecrübe edinmezsen, hayatı boşuna yaşamış olursun derlerdi. Gerçekten öyleymiş diye düşündüm. Şu yaşıma kadar bir çok kişilere ilişkileri için yardım ettim ve izledim. Ama sonuç olarak hiç ilişki yaşamadım, aslında istemedim. Galiba ilişkiler beni korkuttu. Hep birileri bana açıldığında ilişki kurmaktan korktum. Bağlar hassas noktadır. Eğer en başından ipleri düzgün bir şekilde tutmazsan zamanla ipler düğümlenir.
İpleri düğümsüz korumak zordur. Tıpkı bir ilişkide böyle .
Eğer ilişkiye doğru yön verirsen hayat sana en güzel sonucu verir.
Peki ya yapamazsam?
Hayal kırıklığı?
Ya birinin hayal kırıklığı olursam?
Beni affeder mi karşımdaki kişi ?
En önemlisi ben kendimi affedebilirmiyim?Bu sorularla boğuşurken arkamdan Jinin sarılması bir olmuştu.
-Tehyunggggg nasılsın ballı çöreğimmm
-Sana da günaydın Hyung.
- Günooo canımm. Durgun gibisin hayırdır ? Yoksaaaaa
Öyle bir sırıtarak kaş göz yaparak bakıyordu ki, ciddiyetimi bırakıp buna gülesim geldi.
-Yoksaaa dünkü çocuk seni kendine aşık mı ettiiii ? Ve hala onu deli gibi düşünüyorsunnnn ?
Bu söyledikleri histerik bir şekilde gülmemi sağladı.
- Aşk ? Var mı böyle bir şey ?
-Taehyung çok kabasın ve aptal. Ruhunun içinde bir sanatçı var ama gözleri yok. Sen bir kör sanatçısın.
Kaşlarımı çatarak yerimde dikleştim.
- Hyung Sen ciddi misin ? Anlat bana Aşk nasıl var olabilir ki ? . Nefret, Cesaret, Mutluluk bunlar gerçek duygular . Ama Aşk gerçek bir duygu mu sence ?
- Taehyung Aslında tüm duygular Aşkı yaratır tatlım. Aşk her bir duygudan doğan mükemmel bir duygudur. Küçük kız çocuğunun Arkadaşına olan nefretinden de doğar aşk yada Annenin kız çocuğuna verdiği mutluluktanda doğa bilir. Yada hiç sevgi görmemiş umutsuz bir çocuğa umut vererekte aşkı yarata bilirsin.
- Hyung o zaman Cesaretsiz olmak, yada Umutsuz olmak Aşkı öldüren şeylerdir ?
- Aslında bazen evet bazen hayır Taehyung. Mesele şu ki Aşk en büyük, en güzel, en mükemmel bir duygu , kusursuz değil, ama kusurlarıyla bile insana eşsiz bir değer yaratan duygu. Aşk böyle bir şey işte.
- Anladım Hyung.
Jin Hyungla kahvaltıdan sonra işe koyulmuştuk. Patronun verdiği zaman kısaydı ve iyi iş çıkarmamız şarttı. Bu yüzden şehri gezmemiz gerekliydi.
Otelden dışarıda tur bizi bekliyordu. Turla önceden anlaşmış ve Fotoğraf için iyi yerler ayarlamıştık. Otobüse binip eşyalarımızı yerleştirdik. Bu şehirde beni daha ne sürprizler bekler diye düşünürken, tur rehberi dahil oldu. Dikkatimi pencereden rehbere verdim. Ve gördüğüm yüz bana bir daha iyi ki bu yola çıkmışım dedirtdi.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♥︎♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Arkadaşlar uzun süredir bölüm atmıyordum. Hepinizden Özür dilerim. Hatalarım olduysa affedin. Kusuruma bakmayın güzel okumalar umarım keyif alarak okursunuz. ( Ve lütfen kitaptaki yazım hatalarımı görmezden gelin. Çünkü Azerbaycanlı olduğum için yazı hatalarım ola bilir. Kendimi bu konuda geliştirmeye çalışıyorum gerçekten.♡)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arabian Nights
General FictionJungkook Korenin ünlü reklam şirketinde çalışan en iyi fotoğrafçılardan biri. Hayatını işine adamış Jungkook'un monoton hayatında sevdiği tek şey işiydi. İşini severek yapan Jungkook işiyle alakadar Arabistan sokaklarında küçük bir seyahata çıkar...