Sırr

7 2 0
                                    

Taehyung eskiden doğduğu yeri düşündü. O kadar çok seviyordu ki ormanlarını. Her bir çiçeğini, otunu , taşını her şeyini seviyordu ormanının. Tabiki de sevecekti çünkü o bir periydi.

Taehyung güzel kanatlı minik bir peri olarak dünyaya gözlerini açmıştı. Ailesi o kadar güzeldi ki, asla onların sözünden çıkmazdı. Babasının hep minik prensesiydi. Yani eskiden öyleydi....

Babası Ormanın kralıydı. Onların köyü saklı bir köydü. Anesiyse , o kadar güzel bir kraliçeydi ki, tüm orman onu anne gibi seviyordu. Ormanın tüm sorunlarını çözer, halkına hep iyi amaçlar, hedefler koymayı öğretirdi.

Annesi Taehyunga her zaman perilerin en üstün saf ve temiz varlıklar olduğunu öğretmişti. Kinden, kavgadan, kötülükten, sahtekarlıktan uzak büyümüştü Taehyung.

Ancak insanların içinde her zaman kötülük ve kin olduğunu söylerdi babası. Annesi her zaman babasını sakinleştirirdi. Annesinin tüm ormana mutluluk verdiğini düşünürdü.

Ama bu mutluluk uzun sürmemişti.
İnsanlar perileri avlamaya başlamıştı. Babası bu haberi duyduğunda, önlemler almaya çalışmıştı ama ne ormanı nede kendi eşini koruyamamıştı. İnsanlar  annesini öldürülmüş hatta cesedini bile kendileriyle götürmüştüler.

Aklına dolan kötü hatıralarla Taehyung yanağına düşen damlayı fark etmeden ninesine sıkıca sarıldı.

İnsanlara nsfret etmeli olduğunu biliyordu. Ama annesi ona affetmeyi, sevmeyi, saf ve masumluğu öğretmişti.

Bir kaç insan için tüm insanlığı kurban vermeye değer miydi peki?

Kesinlikle deymezdi. Ama onun babası asla böyle düşünmemişti. Eşini kaybeden adam sanki ışığını ve kalbini de kaybetmişti.

Tüm hayattan insanlıktan nefret ediyordu. Artık içini kin, nefret ve intikam bürümüştü. Taehyung onu asla tanıyamamıştı.

Çünkü babası değişmişti ve Taehyungu eskisinden daha fazla sıkmış ve ormana dahi bırakmamıştı.

Daha fazla düşünmeyi bırakmış , ninesine geleceğine söz vermişti ve onu uğurlamıştı.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Arkadaşlar buda günün ikinci bölümü eğer hatalarlm varsa şimdiden özür dilerim. Hepinize güzel okumalar ve günler dilerimmmm♡♡♡

Arabian Nights Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin