Tüm gece aklımdan çıkmayan mükemmel varlık, şu an karşımdaydı.
Bakışlarımız çakıştığı anda içimde tuhaf bir heyecan oluştu. Anın verdiği heyecanla güzel bir gülümseme sundum, ama... karşılık alamadım. Bir kaç dakika duraksadıktan sonra yüzünü diğer tarafa çevirerek göz temasımızı kesti. Bu beni biraz üzse de, moralimi bozmadım. Üstündeki beyaz yakalı gömleğin üzerinde asılı olan karta dikkatle baktım. Tur rehberimiz dün gece hayalimi süsleyen o kişiydi.
Çaktırmadan ön kameradan kendime baktım. Hala yakışıklıydım. Saçımı ellerimle tarar gibi yaptım ve kabarık duran yerleri düzeltdim. Tam da yerimden kalkıp, ona yaklaşacaktım ki, pürüzsüz sesi otobüste yankılandı:
Lütfen, her kes yerlerine otursun, otobüs harekete geçiyor...
Sessice yerime geçtim. Tüm yol boyu asla ben tarafa bakmamıştı, kendi işleriyle ilgilendi.
Otobüs durduktan sonra herkesin çıkmasını bekledim. Çünküüü bulduğum fırsatta onunla konuşmak istiyordum.
- Selam, Taehyung bey. Nasılsınız?
- Teşekkür ederim?
- Beni hatırlamadınız galiba. Daha önce tanışma fırsatım olmuştu, hatta fotoğraflarınızı bile çekmiştim.
- Öyle mi? Özür dilerim sizi hatırlayamadım.
- Sorun yok Taehyung bey. Fotoğraflarınızı vermek için yazmıştım size amma mesajlarıma dönmediniz.
- Dönmediysem, istemedim demekdir bay Jungkook
- Beni hatırlamadığınızı söylediniz ama, ismim hala aklınızda.
Bir an duraksayıb güzel gözleriyle bana baktı. Otobüsten bir şey demeden indi. Neden böyle yaptığını anlamamıştım. Çünkü ilk görüşümüzde gayet iyiydik.
- Neden yapıyorsun benim çiçeğim?
Taehyung bize gördüğümüz her şeyin tarihini anlatırken ben sadece onun mükemmel vücudunu, zarif ellerini, ince, şekilli küçük burnunu, dolgun dudaklarını izliyor, ara sıra fotoğraflarını çekiyordum. Sanki bir ressam tarafından özenle yaratılmıştı. Bir insan ancak bu kadar mükemmel ola bilirdi. Kusursuzmuydu?
Hayır, kusurlarını bile kapatan bir güzellik vardı karşımda.Onun güzelliğine kapılmıştım, ta ki, bu güzelliği bozan bir el beline sarılana kadar.
- Hayatım?
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Umarım bölümü severek okursunuz canlarımm teşekkür ederim hepinize destükleriniz için. Bay bayyyyy ♡♡♡♡♡Bölümü yazdı: @lika_digart
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arabian Nights
General FictionJungkook Korenin ünlü reklam şirketinde çalışan en iyi fotoğrafçılardan biri. Hayatını işine adamış Jungkook'un monoton hayatında sevdiği tek şey işiydi. İşini severek yapan Jungkook işiyle alakadar Arabistan sokaklarında küçük bir seyahata çıkar...