Pişmanlık

7 2 0
                                    

Taeyyung kaşını kaldırmış adamı sorguluyordu.Ben de  sinir ve biraz da kıskançlıktan çatlıyordum.Oysa Taehyung bana hiçbir zaman umut vermemişti.Belki de bu kendi kendime gelin güvey olmamdan ileri geliyordu.

Taehyung bizden özür dileyip adamı kenara çekiştirdi.

Taehyung'dan

Taehyung yanındaki adamın verdiği rahatsızlıkla resmen kavruluyordu.

-Senin burada ne işin var ?

-Senin için geldim hayatım

- Bana ulu orta yerde öyle seslenmelann

- Tamam ya bu ne kızgınlık ?

- Sence ? Ben işime odaklanmışken, yersiz bir adamın  belime sarılması beni mutlumu etmeliydi ?

-Yersiz adam dediğin senin kocan bebeğimm

- Kes be kes !! Kes sesini. Kocammış
Çık git burdan. İşimin başına dönücem bende. Yanıma yaklaşmayı düşünme bile. Yeminim olsun bir daha o çükünü bana dokundurursan , kopartır sana yedirtirim!

Yaehyung korku dolu bakışlar atan adamı geride bırakmış, işine geri dönmüştü.

Yakışıklı adamın bakışları altında konuşuyor bazen insanları yönlendiriyor, bazense yakışıklısıyla bakışları kesişiyordu.

Taehyung Jungkook'u unutmamış, hatta son bir kaç gündür aklını çelen bu adamla aşk yaşıyordu. Ama Tehyung asla bir insanla bir daha ilişki yaşamak istemiyordu.Bunu kendisine hatırlatıyor ve onu unutmaya çalışıyordu .

Bir an mahv olmuş hayatını düşündü. Geride bıraktığı insanları ve babasını...

Hayallere dalmış genç adam yanına yaklaşan yaşlı kadını fark etmemişti bile.

-Taehyung nasılsın çocuğum?

Taehyung önce kadına bakmış ve yüzündeki endişeli ifade kendini mutluluğa bırakmıştı

- Ninecimmm seni çok özlemişimmm.

- Bende seni özledimm canım torunumm. Neden hiç ormana gelmiyorsun? Seni çok özledik.

-Biliyorsun Ninecim babam beni görmek istemiyor. Bende kimsenin huzurunu kaçırmak istemiyorum.

- Baban istemiyorsa kendisi bilir. O inatçı yüzünden bizi üzme Taehyung. Lütfen ormana dön. Çocuklarda bende seni çok özledik.
Dinle güzel torunum , hatan yüzünden pişmansın biliyorum ama sevmek suç değil tatlım. Yanlış seçimler bu hayatda ayakta kalmayı bize öğretiyor. Kendini bu kadar suçlama

Taehyung gözleri dolmuş şekilde ninesine sıkıca sarıldı.

Babası onu ormandan kovduktan sonra hiç ormana dönmemişti. Babasının yüzüne asla bakamamıştı.  Hataları yüzünden Taehyung'un her kesten sakladığı sırrı az kalsın açığa  çıkıyordu....

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Arkadaşlarr bir bölümün daha sonuna geldikkk. Umarım bölümü seversinizz. Hepinize güzel günler dilerimmm♡

Arabian Nights Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin