Jin beni dürtene kadar bu güzel manzaraya dalıp gitmiştim.-Hey Junkook seninleyim huhuu
-Ne noluyor ?
-Sence noluyor aptal ? 1 saattir bu taşın üstünde oturuyorsun. Acımıyor mu popon?
-Ne diyorsun hyung yaa .
Jin hyung gülmeye başlayınca şarkını durduğunu fark ettim ateşin yanında onu aradı gözlerim. Kesinlikle onunla tanışmalıydım kesinlikle. Nereye kayboldu benim çiçeğim ?Omzuma dokunan elle arkama baktım.Döndüğüm anda yeniden gözlerimiz çakıştı. Tanrım bu nasıl güzellik böyle. Nasıl tarif ede bilirim ki bunu. Kalemle özenle çekilmiş o gözler, sürekli ona bakmak istememi sağlıyor. Kendimden geçiyorum onun karşısında...
-Selam nasılsınız?
Kendimi toparlayıp gülümsedim ve sorusuna cevap verdim.
-Teşekkür ederim çok iyiyim. Siz nasılsınız?
- Bende iyiyim.
Bir süre sessizlik oluştu. Ben hareket edip onu davat etmeliydim. Hadii Jungkook zor iş değil davet et sadece.
-Acaba bir şeyler içermisiniz benimle?
- Ah olur aslında.
-İçkileri alıp hemen geliyorum. Lütfen siz oturun.O kadar heycanlıydım ki, ellerim içi terlemişdi.Acaba ne sorsam diye düşünüyorum. Burcunu mu sorsam?
Saçmalama Jungkook kendine gel burcunu napıcaksın. Fikirlerimi bir köşeye koyup içkileri aldım. Yaklaştığımda köşede kumun üzerinde oturduğunu gördüm. Bende dikkat ederek yanına oturdum.Kokusu öyle güzeldi ki , tüm ciğerlerime doldurmak istedim tüm bu kokunu.-Acaba siz fotoğrafçımısınız ?
-Ha?
-Fotoğrafçı diyorum
- Ah Evet bir an daldım da. Evet ben fotoğrafçıyım. Ve en güzel manzaraların fotoğrafların çekerim sadece.
- Demek öyle. Peki fotoğraflarımı göre bilirmiyim ?
- Tabiki buyurun. Kamerayı alıp ona fotoğraflarını gösterdim. Beğenmiş bir şekilde gülümsedi.
-Çok güzelmiş. Hiç ben değilim gibi. Bunları sonra sizden ala bilirmiyim ?
-TABİKİ NEDEN OLMASINN. BEN SİZE GETİRİRİM.
-Komik birine benziyorsun.Taehyung ben Kim Taehyung. Sokak dansçısıyım.
-Bende Jeon Jungkook. Fotoğrafçıyım.
-Memnun oldum Jungkook.
-Bende bende çok memnun oldum Taehyung.Saatlerce ateşin başında bazen konuştuk bazen sustuk. Ama susması bile güzeldi.
Evet arkadaşlarrrrr bu günde bitirdik. Sizin desteğiniz ve yorumlarınız bizim için çok önemli. Şimdiden Teşekkür ederimmmmm desteğiniz için
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arabian Nights
General FictionJungkook Korenin ünlü reklam şirketinde çalışan en iyi fotoğrafçılardan biri. Hayatını işine adamış Jungkook'un monoton hayatında sevdiği tek şey işiydi. İşini severek yapan Jungkook işiyle alakadar Arabistan sokaklarında küçük bir seyahata çıkar...