Multimedya -rose melani-
Yatakta uzanırken bile korkuyordum. Ya yine beni bulurlarsa ya yine katil olursam...daha 17 yaşındaydım ama evden kaçmış ve 35 kişinin katili olarak aranıyordum. HAYATIMI HAPİSTE GEÇİREMEZDİM!!!
Yanımda köşeye sokuşmuş rose vardı kızı her gördüğümde gözlerim kamaşıyordu. Siyah ve kıvırcık kısa saçları vardı gözleri elaydı ve tam burnunun yanında bi beni vardı-ama kimse göremezdi çünkü minicikti-. Kız ince ve uzundu tipi ise çok güzeldi.saat herhalde 3 gibiydi anca o sıralar uykum gelmişti gözlerim kararmaya başlamıştı tam gözümü kaparken rose un bana sarıldığını hissettim sıcaktı ve tatlı bi sıcaktı bu sonundada gözlerim kapandı...uyandığımda 12 gibiydi rose üstünde bi tek kolyesiyle çıplak bi şekilde durup kahvaltı hazırlıyordu -kızın çıplak olmayı sevmek gibi bi huyu varfı ve kıyafetli uyuyamazdı-uyandığımı anlaması için kalktım ve ellerimi karnında buluşturup sarılırken etinin bana temas etmesine izin verdim.kız kahvaltı için minik bi sofra hazırlamıştı bile bi kaç sosis biraz kızartılmış patates,bal,tereyağı,salatalık ve domates. Kahvaltı çok lezzetliydi -daha doğrusu öğle yemeğide- 3dk içinde bitirmiştim "doydun mu ?" Sorusuna karşılık 'evet' diye başımı salladım.uzun zamandır vu huzura çabalıuorduk rose la çünkü peşimizde 2 mafya çetesi ve polisler vardı aaa! Bide en önemlisi FBI vardı. Hala kaçmak yorucuydu 2 aydır ingilterede yaşıyorlardı ve mutlulardı kimse minik villalarından ses gelmiyince şikayet etmiyordu -yanımızda hep yaşlılar vardı- ve çoğunlukla onlarla birlikte taşıma, hasat, sulama gibi işlere yardım ediyorduk ve karşılığında en fazla bi kaç pound alıyorduk.tam huzura kavuştuk diyorduk ve bunun kesilmemesi için elimizden geleni yapmalıydık.bi anda kapı çalındı ama çok hızlı ve güçlüydü hemen rose bana bi tabanca getirdi ve kendiside yandan izlemeye başladı. En sonunda kapıyı hızlıca açtım ve silahı doğrulttum ama gelen kişi mitch di adamın iri göbeği kısa asker tıraşı sarı saçları ve mor -tam mordu- gözleriyle onun anlaşılmaması imkansızdı adam 20li yaşlarındaydı ama yinede minik bi koşuda soluk soluğa kalıyordu şuanki gibi. Adam nefes alışını yavaşlattı ve doğruldu ve konuşmaya başladı "mosadi birlik adlı bi grup kurmuş dünyadaki gizli örgütleri yenmek için ve bu birliklerden 100 tane olcakmış ama en önemlisi şu... seni 38. Birliğin kaptanı yapmak istiyor ve yanına en fazla 20 adam alabilirmişsin ama birliler 30 kişiden oluşuyur yani kendi adamlarındanda koycakmış" derin bi nefes aldı ve son sözünü söyledi "tüm silah ve maddi kaynakları hazırmış ve senle grubu bekliyorlarmış" tamam der bi şekilde başımı salladım ve arkadaki rose a seslendim "eşyaları topla ben silahları alcam duyduğuna görede diğerlerini arayacağımızı anlamışsındır. Hadi mich,rose ikiniz ilk üylersiniz geriye 26 kişi kalıyor" mich 'tamam' der bi bakış attı ve yukardan "seninle heryere gelcceğimi bi biliyorsun bebeğim...hem hala 18 değilsin yani olana kaadarda benden ayrılamssın" güldü. 5dk boyunca michle beraber silahları alıyorduk bi yandanda gülüyorduk "haklısın bebeğim senin 19 yaşında olduğunu unutmuşum ama bişey daha diycem niye sürekli bana bakmayı planlıyorsunki ben asıl sana bakıyorum" kız 2 valiz 1 çantayla indi ve yanıma geldi dudaklarımızın arasına 1cm lik bi aralık koydu ama kıyafetlerimiz birbirimizinkine yapışmıştı resmen ve bi anda benim kafamı çekti ve öpmeye başladı arkasındanda dilimi ısırdı ve acımadan bıraktı "bunjn için" dedi ve jipe valizleri yerleştirip jipin içine oturdu arka koltuğa oturmuştu "mitch" çocuk adını seslendiğimde bana baktı "arabayı sen sür olurmu" 'tamam' dercesine başını salladı.**3saat sonra** saat 3 olmuştu ve londra ya varmıştık bizim için en önemli 5 kişi burda yaşıyordu ve onları bullmalıudık.insanlı yolda jip fazla dikkat çeker die yürümeye karar verdik. Bi kaç dakkaya varmıştık ama köpürmeye başlamıştım -yolda bir sürü insan bana tip tip bakıyordu ve bazı liseli kızlar bana bakıp gülüyor hatta biri yanımdan geçerken g*tüme şaplak bile atmıştı ve bu beni kudurtmuştu- hemen eski ama içinde lcd tv bile olan modern eve geldik kapıyı tıklattık ama açılmadı sadece içerden çok kısıkta olsa anlaşılabilen "uyuyorum dostsanız içeri girmek için kapı açık buyrun ama aynasız veya mafyaysanız kafanızı delik deşik ederim heaaa!!!" Uykulu bi sesle çok komik oluyodu. Evin kapısını araladım ve açtım ardından kilitledim arkasundan odaya geldim kapı açıktı ve micheal kafası yastıkla birlikte yatakta bacakları ve göğsü ise örtüyle mumyalanmışcasına yerdeydi ve adamın beyazımsı sarı düz kısa saçları dağılmıştı.sessizce yanına geldim kafasından kulağına kadar derin bi nefes aldım ve bi anda "masubi!!" diye fısıldadım kulağına çocuk kelimeyi duyar duymaz ayağa kalktı hemen üstüne bi siyah kot ve bi kahve-siyah deri ceketle beyaz t-shirt bide siyah converse giydi.hemen yatağın altındaki döşemeden bi otomatik calibrate 12 çıkarttı ve döşemeyi tekrar yerine koydu hemen yanıma geldş ve "noldu" dedi yürümeye başladım arkadanda mitch olanları anlatıyordu micheal herşeyi dinleyince "sevindim aras demek benden 2 yaş küçük olmana rağmen bu görevi aldın tebrikler!... ama bişey daha var senin adamın olurum ancak bi şartım var" "neymiş o!!" Bana baktı ve cevap verdi "RALLİ-fenix" dilim tutulmuştu çünkü micheal benden dünyada sadece 12 tane bulunan ralli serisin fenix model kılıcını istemişti "bulursam zaten dünyayı fedederiz" bana bqktı ve "hatırlatsan jashua çalmadan önce fenix benim ortağımdı" hak verdim ve kabul edercesine bi bqkış attım "peki" dedi ve kapişonun arkasındaki beyaz gerçek kurt dişleri olan kurt maskesini taktı ve çıkarttı "özlemişim" defi ve arabaya bindik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI VERSEDE
Actioninsan değişebilirmi...bilmiyorum ama insanın herşeyini kaybedince ölümüde öldürmeyide kabul edeceğini biliyorum. İnsan kararsızdır,kararsızlık tehlikeye insan tehlikelidir,tehlike ölüme ölüm ise...İNSANDIR