TAKIM 38 BULUŞMASI / PART 1

64 3 0
                                    

Sevgili okurlar lütfen oylarınızı ve mesajlarınızı esirgemeyin duygulqrınız benim için önemli
Multimedya -aras whitefac-
Jiple köyün dışındaki 4 arkadaşın evine gidiyorduk 1 kız 3 erkekten oluşan bu grubu çok seviyordum çünkü hayatımı 2 kez kurtarmışlardı -ben onlarınkini 3 kez amaaa... kim sayıyor ki-özellikle prowe u görmeyi bekliyordum çocuk en iyi silahları yapıyordu ve araba kokeksyonu vardı.ancak 30dk sonra varabildik-şansımıza trafik yoktu-ev 6 katlı bi apartmandı ama çok lükstü ancak tek sıkıntısı hurdalığın yanındaydı ve çöplük gibi kokuyordu. Binaya girdiğimizde zaten jawule nin bubi tuzaklarına yakalanacağımızı biliyordum fakat yeni tuzaklar eklediğini bilmiyordum ilk başta yerdeki bıçaklar çıktı ve ardından ise yandaki 6-8 kutunun içinden sabitleyici kollar ve kollara bağlı bi kaç makinalı tüfek. Ancak hiçbiri ateş etmedi tam "noluyo" diyecekken yandan bi ses geldi "Araaaas hoşgeldin...affedersin tuzakları az kalsın kullanıyorduk. Bide tahminen şu birliği duymuşsundur zaten bana verilen listede 38.takım kaptanı olduğun yazıyor... aaa bide ben prowe" yandan ayak sesleri arkasındanda prowe un iri ve uzun bedeni ve parlayan kel kafası geldi-kulaklarında ve kaşındaki zincirler hala duruyordu- "merhaba eski dostum nasılsın" ona pis bi bakış attım "gerçek yüzün nerde" bana özür diledi-o arada tuzallar kapanıyordu-bi gülümseme takındı ve ciddiye bağladı ve tekrardan "naber aras bizim kalemize hoşgeldin" pis bi sırıtma yaptı ve bende gülümsedim "işte benim tanıdığım koca çocuk bu" ve ona sarıldım "boy atmışsın ve nerdeyse benim kadar iri olmuşsun acaba senle 20 yaşında napacaz" ona gülümsedim ve "tamam babalık versiyonuna dönme" kafasını salladı ve normalce 1dk kıpırdamadan durdu sonra eve yürüdü -bi andada tuzaklar geri gelip kapandı- ve bizde yürüyüp içeri girdik. içerde alex,jawuli ve max oturmuş tv izliyorlardı prowe gelince bi öksürdü ve herkes ona baktı ardındanda bana sonra bi anda kafalarına dank etti ve hemen ayağa kalktılar. Hemen bana baktılar ve "özür dileriz aras" dediler alex ve max e kolumu koydum ve "rahatlayın komutan yok burda arkadaşınız var liderinizken bile arkadaşınız olcam" dedim ve jawuli ye baktım yanına gittim kulağının dibine geçip fısıldadım "ölecejsin,her gün her saniye her salise seni yok etcem küllerinden doğamıyacaksın öldürcem ama ölmiyceksin çünkü her şey bi kabus olacak herşey herşey ama uyanamıycaksın" sözleri bitirdiğimde çocuk soğuk soğuk terliyordu yutkundu ve gülmeye başladım "şaka şaka... hadi ben morse değilim yani o günler geçti...hem morse da öldü. KORKU İYİDİR CANLI TUTAR" bana baktı ve anlamışcazına kafa salladı bi kez daha yutkumdu ve cırtlak sesiyle "yinde yapma o günlerde sende yanımdaydın ve neler çektiğimi biliyorsun" başımı salladım "özür dilerim" dedim bana baktı ve sonra "özlemişim seni" dedi ve yanıma gelip sarıldı bende sarıldım. "Peki madem hızlıca eşyalarınızı toplayın tüm takımı toplama zamanı" herkes yanını gösterdi 6 valiz vardı orda hepside pis pis sırıttı "ii gidelim o zaman" geriye döndüm ve yürümeye başladım herkes arkamdan geliyordu "tanker-127 i al şıan lazım olabilir hem yakıt masrafı az" arkadan bi iiki gülme geldi ve "cimri seni" dedi alex güldüm ama arkam dönük olduğu için görmediler."hala bi işimiz daha var... micheal a ralli fenix alcaz" bi anda arkadaki herkes durdu "ciddimisin" başımı salladım arkamı dönüp "malesef ki zoeundayız micheal sız olmaz iyi bi makina kullanıcısı lazım bize" baaşlarını 'tamam' dercesine salladılar. "Gelin bi mafya çetesini bascaz ama ilk önce glowları alalım"

**5saat sonra**

Glowun bulunduğu kısma gelmiştik dev bi parti salonuydu ve içerden dev gibi müzik sesi geliyordu. İçeri girerken gözüme bişey takıldı birlik komuta listesi yazıyordu ve tüm birliklerin kaptan adları ve yaşları vardı ben ortayla üst arasındaki 38deydim ve yanımda siyah ve mavi iki çizgi vardı- çoğu kişinin yanında farklı renkte çizgiler vardı- yandaki başka bi kağıda baktığımda kağıtta
Glow=siyah
Rafiel=sarı
Fales=mor
Nick=mavi
Carpu=yeşil
Minnie=kırmızı
SuGar=gri
Liderlerin yanındaki çizgiler grup kabulu demektir yani hangi renk çizgi varsa o rengin grubu o kaptanın birliğine girecektir.
O zaman işimin daha kolay olcağını anlamıştım çünkü ben zaten glow için gelmiştim ve gerisi önemli değildi içeri girmrk için kapıya geldim ve güvenliğe baktım "kaç yaşındasın" diye sordu "17" dedim bana tip tip baktı "giremezsiniz"
"Niyeymiş"
"Yaşınız tutmuya ayrıca davetiyenizide göremiyorum" sinirlenmeye başlamıştım
" adım aras whitefac ve adımı araştırırsan içeri alman gerektiğini anlarsın" adam önce düşünürcesine bi baktı sonra yanına pis sakallı uzun ince sarışın bi adam geldi elinde m60 vardı "özür dileriz bay aras arkadaş normal güvenliktirde gece ülkesinden değil" başımı salladım ve içeri girdim girerken son gördüğüm şey arkamdaki sarışın adamın güvenliği azarladığıydı.içeri girdiğimde görebildiğim şeyler sadece 4 taneydi ; erkekler,müzik setleri,yarı çıplak denecek kızlar,ve kocaman barlar.glow ve ekibini bulmamız 10dk aldı o kadar insanın arasından geçmek çok zordu ancak 10dk sonunda arkada bi masa ve ettafındaki bi kaç adamla şu yarı çıplak kızlar masının üstünde glowun sembolü boynuzları varmış gibi gözüken ve sivri uçları olan bi ters G ydi. Masanın yanına gittiğimde 8 kişi birlikte bana dik dik baktılar ardından en fazla 20 yaşında olabilcek bi çocuk önüme geçip "neye balmıştın" dedi
"Glow a bakmıştım" bi anda herkes güldü
"Glow o kadar kolay göremezsin ne diyceksen bana de" derin bi nefes çektim ve elime arkamda duran bıçağı aldım ve dişlerimle bıçağı ısırıp dövüş pozisyonuna geçtim adam bi güldü sonra bi palayı masadan kapıp bana gelişi hüzel salladı "becerikliymişsin" dedi "ama yinede doğrıycam seni ki aklın başına gelsin" gekrar bu sefer akıllıca palayı savurdu ve kaçtım yine bu sefer ben tam geçmişken saldırdım hızlıca karnına bi yumruk atıp eydim yandan kolunu kavrayıp paakayı boynuna dayadım ve bıçağıda alıp enseseine sivri kısmı gelicek şekilde yerleştirdim "glow nerde şimdi" adam şaşırmıştı bi kqç saniyede çocuğun teki onu tuş etmişti "sen kimsin!!!" Diye bağırdı arkadan glow geldi bana baktı ve cevabını verdi "aras whitefac yani yeni takım patronun" adamın gözleri yuvasından çıkcak kadar büyümüştü "y...ya...yani o şu en genç lider olan aras mı"
"Evet o benim" adamı serbest bıraktım ve bıçağı kınına soktum glow a baktım "tamam... gelin gidiyoruz jashi ve mia siz andrewla birlikte klup evinde kalın diğer herkes benle gelsin" 8 kişide geldi -kızlarda birlikte- "peki aracınız varmı" glow başını salladı "var... 2 jip bi rawelin 2000imiz var" başımı salladım "bi jip kalsın jawelin-jawelin son model bi kamyonet ve çok lüksdür-ini ve diğeri jipi alın" birlikte dışarı çıktık 2dk ya herkes arabasına bindi ve "gidelim sıradaki durak jashua nın evi" herkes bi çığlık kopardı ve hızla irlandaya yola çıktık...

ACI VERSEDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin