Yolumuz 2 gün sürdü türkiyeye vardığımızda herkes yürümekte zorlanıyordu resmen tahminen şu an istanbul da minik bi kafsdeydiler ve bi kapişonlu genç trafik lambasına yaslanmış duruyordu yanına gittim daha 16 yaşındaydı tipi ruslarınki gibiydi ve sarı saçları vardı. Gözleri maviydi aynanda bakışları öldürücüydü kimse ona yaklaşmaya çalışsa biçmek istiyormuş gibiydi. İyice yaklaştım ve yanına gitttim artık kulaklarımız yanyanaydı "berk benim aras" çocuk hemen kapişonunu indirdi ve gülerek bana baktı ardından cebindeki silahı gösterdi. başımı salladı anlaşılan takıma girmeye dünden razıydı. "Ee napıcaz akıllı çocuk" berk sürekli soru soruyordu ve ara sıra bilmediğim dillerde konuşuyordu arkasındanda kıkırdıyordu.onunda carcarlığı bittiğinde k kişi olduğumuza baktım 16 kişiydik geriye 4 kişi kalmıştık " grow keşke o 3 kişiyide alsaydın" bana baktı "burda bildiğim 2-3 adam satan yer var istersen güvenilir adamları ordan alabilirsin ona tamam dercesine başımı salladım ve arabaya bindim.
**1saat sonra**
İstanbul trafiği berbattı zar zor varmışlardı klube. İçerden yüksek oranda müzik sesi geliyordu ve aradan bi kaç adam ve kadın dans ederken gözüküyordu.içeri girebilmemiz için aşmamız gereken bi güvenlik vardı nazikçe adamın yanına gittim ve ona baktım "içeri girebilirmiyiz" bana biraz baktı ve bi kağıt çıkardı ardından "girin aras bey" dedi. Herkes birlikte içeti girdik tam içeri girer girmez insanlar üstüme uşuştu resmen bi kaç el ayıp olup olmayan yerlerime deydi ayrıca benimkide değiyordu artık direnemedim ve rose yanıma gelene kadar bekledim geldiğinde t-shirtinin boydan boya çekildiğini ve göbeğinde ruj izleri olduğunu gördü. "Buradaki insanlar çok tuhaf" başını salladı harbuki o kadar normal bi sesle konuşmuştum ki sesimi kendim bile duyamamıştım. 5dk sonra bi kaç insanı toplanıp birşey izlerken gördüm ortada dev bi boşluk vardı ve ortada sadece pantalonları olan ağızlar kanlı dövüşen insanlar vardı. O an içimde garip bi his oluştu hemen hissimin ' yandaki kızıl saçlı kıza bak" sözünü dinledim ve baktım kızıl tutamlar karışmıl siyah uzu saçlı bi kız vardı boyu ortalamaydı kız gözlük takıyordu ve en önemlisi bişey fark etmiştim kızın bacağında tabancası ve kınlı kemeri vardı ayrıca o kadar uzun bi bluz giyiyorduki altına bişey giymemişti bile.hemen kızın yanına gittim "adın ne" diye bağırdım kız bana baktı ve "sev***ek mi istiyorsun" tam bluzu hafiften aralıycakken durdurdum bana boş boş baktı " o zmn ne istiyorsun"
"Silah becerin iyimi" dedim
" profosyenel keskin nişancıyım ve bi tane mummy-1200üm var. Ona baktım
"O zaman benim takımıma katılmak istermisin...birlikleri duymuşsundur" başını 'evet' dercesine sallad ve tekrardan bana baktı " peki başka birini atayacakmısın"
"Bi kişi daha alcaz diğer kişi ise zaten uçağa atlamış geliyordur" bana baktı ve başını salladı sonra birden kızın üstüne bi adam düştü -dövüşenlerdendi- ve birden kıza baktı bi anda gözleri pörtledi kıza baktı ve bi anda elini bluzun altına soktu bi anda kız bağırdı ve minik bi çığlık kopardı ardından herkes tezeğuratlara başlamıştı. Herkes onlara bakarken kendime engel olmadım ve adamın kulağına sert ve kırıcı bi tekme attım bi anda adam 10m yuvarlandı ve durup ayağa kalktı. Kızı hemen ayağa kaldırdım -yandan yuhlamalar geliyordu- ve onu omzundan tuttum " s**tir git burdan kız artık benim adamım ona zarar veremessin" bi anda adam yanağıma bi yumruk attı hemen onun elini yakaladım ve ilk önce kıvırdım ardından yukarı doğru ani bi baskı uyguladım bi anda bi 'çıt' sesi çıktı ardından adam feryat etti . Herkes geri çekildi çünkü yumruk yemesine rağmen en iyi dövüşçülerden birini 10sn yede yere devirmişti.
"Gidelim" dedim bana baktı ve kabul etti ardından dışarı çıktık tam arabaya bincekken yuvarlak gözlüklü sarışın uzun saçlı, çilli ve ela gözlü orta boylu güzel bi kızdı yanındada bi postacı çantası vardı "dediğinizi duymuştum sakınca olmassa bende adamınız olabilirmiuim uoksa şeyy... nick'in takımına hediyesi olarak verilcem ve napaccaklarını biliom" yüzünde umutsuzluk vardı
"Gel ama ilk önce yeteneğini söyle"
"Hacker im ayrıca gece ülkesindenim" başımı salladım ve arkadaki jipi gösterdim oraya yürüdü ve bindi.**3 saat sonra**
yunanistan sınırlarındaydık ve 1 saate yakındır baler'i bekliyorduk en sonunda o cılız yakışıklı çocuk geldi. Hemen koşarak bana ardımdan mitch e sonrada rose a sarıldı. Arkasında 1 valiz vardı ve en iyisi valizin içinde onun namı diğer oyuncakları vardı ve hepsininde korkunç olduğunu biliyordu.hemen onu da jipe bindirdik ardından gidecekken bi ses oldu bi patlama havalimanı bi anda çöküyordu ve en kötüsü havalimanından çıkmalarına 100m vardı. Saatte 300km/h hızla kaçıyorduk arkamızdaki sırf camdan hava limanı yıkılıyordu artık ve en kötüsü bu değildi hava limanını patlatanlar FBI ydı. 2 jip ve bi savaş araçları vardı ve arkadan bizi takip edip ateş açıyorlardı. Arkama döndüm ve micheal a seslendim "telsizle yay...kör pozisyon geçip araçlara saldırsınlar!!!" Hemen telsiizi aldı ve dediklerimi aynen iletti bi Dk sonra bizdende ateş ediliyordu ve bi kaç dakika sonra bi bazuka sesi duydum arkaya bakyığımda bazuka mermisi jipi ve aracı tam ortadan vurmuş ikisinide yakmıştı 1dk sonra 2 patlama sesi duydum son baktığımda kanlar ve araba molozları vardı.hemen arabanın sürücü koltuğuna el koydum ve dirsksiyonu kırdım gemen arkasından "micheal!!! Ralli ni ver!!!" Hemen sırtındaki uzun metsli çıkarttı ve verdi hemen üst kapağı açtı ve kılıcı tam sürücü kltuğuna fırlattı cam kırıldı ve ardından cam kanla doldu ardından araba tam çarpcakken kılıç yere eğimlenip düştü ve sürücünün kafasını camı kırarak dışarı attı. En son arabanın tekerlekleri kanlıydı son bi kez dirift yaptık ve bi anda micheal kapıyı açtı ve rallisini kapıp kapıyı kapattı - polisin kafası kapıya çekerken takılıp düşmüştü- ardından son hız arabayı mitch'in sürmesine izin verdim."sıradaki durak rusya" içimden fısıldamıştım ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI VERSEDE
Actioninsan değişebilirmi...bilmiyorum ama insanın herşeyini kaybedince ölümüde öldürmeyide kabul edeceğini biliyorum. İnsan kararsızdır,kararsızlık tehlikeye insan tehlikelidir,tehlike ölüme ölüm ise...İNSANDIR