KAVGAM/ PART 2

42 3 0
                                    

Multimedya -prowe gankuro-
Jashua nın evine -daha doğrusu kalesine... 5 katlı bi köşk olunca evden çıkıyor- gelmemiz 7 saat falan sürdü.evi eskidi gibi çok görkemliydi evinin yanında bi mercedes 3 tanede lamborgini vardı ayrıca köşkün yanındakı deponun üstünde bi.helikopter vardı.ağaçlarla dolu bahçesi ve kapıya kadar giden taş yol vardı ve yolun çevresi çiçek türleriyle bezenmişti ancak asıl sıkıntı 2 ağaçta -farklı 2 yerdeki ağaçlarda- ağaçtan evler ve içlerinde 2 kişi vardı ayrıca dışarda nöbet gezen 16 kişi vardı ve tahminen en az 2si minigun biri ise mC-lion -yarı otomatik bi keskin nişancı tüfeği ve dürbünü 12,5x ayrıca susturuculu- u vardı yani işimiz zor olacaktı. Rose,micheal,mitch ve grow u yanıma aldım ve konuşmaya başladım "ee planı olan" hetkes bana baktı ve rose konuşmaya başladı "sen ve micheal arkadan girceksiniz bizse kargaşa yaratıp oyalıycaz" utanırcasına bi başımı salladım ve "19 yaşında ve 2 hırsızlıkla 10 kişinin ölümünden suçlu olduğuna eminmisin" bana bi bakış attı ve "en kolay planlqr bazen en işe yarayanlarıdır" 'tmm' deecesine bi bakış attım ve micheal ı alıp arkaya yürüdüm.arkada topu topu 3 kişi vardı biri balkonda diğer ikisi yerdeydi ve hepsi AK-238 taşıyordu işleri kolay hallolcaktı. Telefon çaldı ve açtım
"İşaretini bekliyoruz bebeğim"
"Tamam tam 1:03 de başlayın bizde aynanda arkadakileri indircez"
"Hayhay"
Saat 1:02 ydi ve micheal pozisyonunu almıştı bende S-32 - ek tutacaklı 50li depolu 3,25x lazer kontak dürbünlü otomatik bi tüfek" mi yukardakini vurmak için ayarlamıştım tam 1:03de ateş açıldı daha yukardaki adam ne olduğunu anlamdan 3 mermi sıktım ve 3üde tam alnına isabet etti ve adam anında öldü aşağı baktığımdada duvarlarda kan ve mermi izleri vardı micheala baktığımda depo değiştiriyordu "anladım anladım (!) Cimrilik yapmalıyım" ona pislikçe gülümasedim ve koşmaya başladık ilk önce minik bi halatla 2.kattaki balkona çıktık ardından odanın içine saklandık
"Plan ne aras"
Ona pis bi sırıtma yaptım ve "katliam yaratmak" oda bana pisbi sırıttı ardından kapıyı kırıp gördüğümüz ilk kişilere ateş ettik daha ne olduğunu anlamadan 1 depo bitti ve 6 kişi ölmüştü son hızla ikinci depoyuda taktım ama bu sefer kontrollüce adamların hepsini kafalarından delik deşik ettim 1dk dolmadan 5 katın tüm merdivenlerindeki adamlar ölmüştü ama odadakiler hala akın ediyordu 10sn içinde önümüze -hepside bana nişan alarak- 10 kişi içlerinden biri bazukayla bizi hedef almıştı.o an tek bir şey yaptım hayatımı defalarca kurtaran şeyi fırlattım el bombası el bombası tam adam bazukanın roketini takarken onun altından içeri girdi ve bazukanın içine yerleşti ve bi kaç saniye sonra bazuka adamın kanıj bile dağılmasına izin vermiycek bi hızda patladı ve bizi zar zor yere atıp hayatta kaldık. Hem 4. Kata gittik ve tüm odaların kapısını kırıp durduk en sonunda 6 oda kalmıştı hemen birini vurdum boştu diğerine vurdum boştu son 4 kalmıştı bidaha vurdum ve bu sefer karşımda rahatça 5 kişinin sığabilceği bi yatak ve yatakta jashua ile birlikte yatan 2 rus kız vardı. Odaya silah doğrultarak girdiğimde kızlar bi çığlık attı ve çıplak olduklarına aldırmadan ayağa kalktılar ve onlara çıkın işareti yapınca ikiside üzerlerine yastık koyarak koşup uzaklaştılar odada yalnız ben micheal ve jashua kalmıştık adamın hala ağzı açıktı "aras no...noluyo bu itin burda işi nee!! Ayrıca niye burdasın ve silah doğrultuyorsun...hani biz müttefiktik hani!!!! Arkamdan bıçakladın lanet olası p*ç kurusu o***pu herif seni doğuran ebenin a*ına ko.." omzuna 2 el ateş ettim ve adam bi çığlık kopardı sanki işkence çekiyormuş gibi."sus sen yavşak herif. o imzayı sen micheal ın rallisini çaldığında bozmuştun ayrıca asıl konuya dönelim...ralli nerde"
Adam korku dolu gözlerle "sana nah söylerim o***pu her..." omzundaki yaraya kabzasını geçirdim ve bi çığlık kopardı
"Ya söyle yada öl" adamın kafasına silahı dayadım ve saymamaya başladım " 10....9....8....7....6....5....4.."
"Yandaki odada içeride bi tane el bombasına bağlı bi şekilde ona deydiğin an oda patlıycak ancak arkadaki ipi çekersen tuzak bozulur" sesi sırf umutsuzluktu ve adam ağlıyordu "lsnet olsun p*ç herif...bunu da yaptın ya" tekrardan kabzayı geçirdim fakat bu sefer yanağına geçirdim ve adam 1m uzağa düşüp bayıldı. Odaya gittik ciddende iplerle bağlıydı ve havaya asılı kalmıştı "micheal" çocuk bama baktı "ralliler patlamaya dayanıklıdır değilmi" başını 'evet' dercesine salladı ve bi ordan kullanılmayan ip aldım ve bombalarımdan birine bağlayıp kapıya sıkıştırdım ve yürümeye başladım ön kapıya geldiğimizde ortalık kan gölüydü her tarafta cesetler vardı kapıda ise cesetlere oturmuş gülen ve konuşan takım arkadaşlarım vardı yandada bi çocuğun kolu sarılıyordu onun dışında herkes iyiydi.yanlarına gittiğimde "ölülere biraz saygınız olsun onlarda alt tarafı para kazanan gece ülkesi adamlarıydı" herkes bana baktı ve ciddileşip kalktılar cesetleri bi kenara attılar ve yere oturdular "elindeki ne ayrıca ralli nerde" rose ralli derken tırnak işareti yapıyordu ona ilk önce ipi gösterdim "almak için binanın belli bi.kısmını havaya uçurcam o yüzden geri çelilin. Herkes 3dk içinde 100m ilerideydi ve ipin ucunu tutuyordum. "O zmn PATLA!!!" Ve ipi güçlüce çektim 2sn sonra bomba binanın 4 kısöının yarısını havaya uçurdu ve kısa süre sonra 5.katta yıkıldı. Şansımıza ralli tam molozlardan 3m uzağa düşmüştü micheal hemen dev kasap baltasına benzeyen sırf kırmızı rekli 1,60 uzunluğundaki kılıcını aldı ve sırtına taktı -kemerini hala sırtında taşıyordu- arkasından bi iki kez salladı ve kılıcına psikopatmış gibi sarıldı.arfından maskesini taktı ve lenslerini aktifleştirdi "tamam...artık hiç bişeye gerek yok" başımı salladım ve herkese bağırarak "sıradaki durağımız türkiye...berk denen şu seri katili almalıyız bana borcunu böyle kapar" herkes arabalrına bindi ve yola çıktılar aras en son arkasında bakarken jashua nın kafasıyla vücudu ayrı sırf kandan ibaret cesedini gördü...

ACI VERSEDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin