Şeyy ilk 100 okuyucuya ulaştığında haber vermeyi unuttum şimdide 115iz dimi en azından baktığımda öyleydi neyse iyi okumalar...
Koşarken bi anda arkamdaki yer çatlamaya başladı ve demir borular bi köpek balığı misali yerin çatlatarak e yıkarak beni kovalıyordu. Ne hoşş (!!!). Şuan kalbimin sesini son ses duyuyordum çünkü bu koridor sonsuzdu sadece ikide bir minik kapılar gözküyordu ama ben görene kadar demir borular zaten orada oluyordu en sonunda herşeye hazır bi beklemeyle koşmaya başladım ve 50cm lik kapılardan birine vardığım gibi kapıya balıklama atladım ve kapıyı kırıp hemen ayağa kalktım ve küçük bir çocuğun karşımda dikildiğini fark ettim tek elinde bi oyuncsk bebek taşıyordu diğerinde ise 30a yakın şırıngananın bulunduğu bi kemer. Çocuğa yaklaşcağım sıradada olanlar garipleşti çünkü kız olduğunu anladım ve elindeki ayıcık kuklası büyüyüp canlandı ve şuanda onun altında kafamı ısırmasını engellemeye çalışıyordum. Ayı pençelerini çok baskıdan çöken betona sıkıştırmıştı fakat şu an boynumu ısırmaya çalışıyordu. Ben sağa o sağa ben sola o sola en sonunda durdum ve tam ısırcakken ağzını tuttum (dişlerimi elime batıp kanatırken) ve iyice açtım açtım ve çenesinin çıktığını belirten 'çıt sesi ile boynunu çevirip kırdım ve ayı düşmeden yuvarlanıp ayağa kalktım fakat minik çocuk anında şırıngaları fırlattı ve 3.sünde savuşturamadım ve boynuma biri saplandı herhalde kendi kendine içindeki zehri enjekte etti (tahminim zehirden yana o yüzden zehir diyorum) ve bi anda uyuya kaldım. Uyandığımda çocuk baltayla geldi bi şey fısıldadı "iyi gecelerrr" ve kafamı uçurdu.
Yine nefret ettiğim şu dönen şeyler hemen kaskı çıkardım ve kronos'a baktım oda bende titriyorduk
"Nooldu!.. kaç dakika!"
"36 dakika ama... o iyi geceler neydi?" Oww...kahretsin onu bide dışardan mı demiştim
"İzleyemedin mi"
"Denedim ama görünen tek şey parazitti ve sen uyanmadan 1 saniye önceki şu minik kız ve balta"
"O iyi geceleri o demişti...ow lanet olsun 12 yaşımda izlediğim bir korku filmini bile aktarmışlar"
"O o..muydu..."
"Ne o muydu"
"Hani bahsettiğin şu sülüğümsü"
"Hayır o 8 yaşımdayken mi ne"
"Ok" dedi marco ve benim zincirleri çözüp kaldırdı
"Cidden hiç alışamam ben buna aras söyliyim" bu naomi'miydi uff bu çocuk iyi biri ama bi ödlek
"Peki anladım"
"Gelin odalara geçicez"
"Tamam!" Dediler ve ayağa kalkıp gittik.**10 saat sonra**
"Nee!!! Şaka yapmıyor değilmi!"
"Lan eveet!!!" Nefesimi iyice tuttum ve verdim "cidden kuarpol'ün ingiltere karargahına saldırcaz micheal"
"Peki...başka hangi takımlar olcak" gülümsedim ve cevabı verdim
"1. Takım hariç hepsi" micheal de gülümsedi ve yatakta oturduğu yerden kalktı ve odasına geri gitti. "Diğerlerinede bildiriyim mi"
"Evet... çünkü bu savaşta 3. Timin kaptanı olan takımız"
"Silah mahzeni nolcak"
"Hepsi açık" gülümsedi
"Masudi bazen akıllı olabiliyormuş ya"
"Sus ve çabuk bildir konferans 1 saat sonra çünkü"
"Hayhay" dedi ve koşarak çıktı o sırada lyn ve rose geldi.
"Naber!"
"İyidir...o micheal'mıydı?"
"Hıhı"
"Anlattınmı ki?"
"Evet...ee siz ne yaptınız lyn'in robotlar ne alemde"
"Sanırım yeni bi ironman doğuyor"
Peki bakalım" dedim ve rose'la birlikte güldüm.
"Rose sen siniper aldın mı?"
"Evet... 12,5x yani tam bi şaheser"
"Harika o zaman onun içinde aldın mı"
"Evet"
"İyi yoksa o jason'ı gıcık edip dururdu sonuna kadar" güldüm
"Haklısın aras... ama bence jason onu rahatsız ederdi"
"Aynen bu daha doğru"
"İyi hadi önceden gidelim biz"
"Peki" ve çıkıp yürümeye başladık.** 1,5 saat sonra**
Konferans bitmişti ve masudi'ye hayrandım resmen bana bile bu kadar detaylı anlatmamıştı.
"Peki plan bu arkadaşlar herkes silahlarını alsın ve araçlara binsin!" Bu sözü söyledi ve herkes kalktı ve çodadan çıkmaya başladı takım sayısına göre. - zaten 20 takım gelmemişti ve deniz birliklerini saymıyorum-
"Bizdeki herkes hazır mı?"
"Evet" diye hepsi söyledi
"Pekala o zaman hadi bende silahlarımı alıp geliyorum"
"Tamam" dediler ve onlara micheal liderlik ederken bende 10. Takım ile yürümeye başladım ve mahzene indim hemen ve bi kaç parça alıp birleştirdim ve bunu mc V'ime taktım yandanda 2x bi dürbün aldım ve şarjör çantamla yanı daki blomberg'i alıp gittim.
Herkes bi konvoy tankının içindeydi (normal tank statülerine sahip fakat jip tekerlekleri var ve arkasında 30 kişilk bir bölme var.)
"Herkes hazır mı!!"
"Evet" dedi rose ve natasha'da başını salladı ve bende max'a baktım "bende varım!" Dedi hafiften kızarak ve tüfeğini aldı.**1 saat sonra**
Herkes şu an pusudaydı. Rose,max ve natasha bizim aracın üstünde nişan alıyorlardı bende son kez silahımı kontrol ettim ve suikastçi maskemi taktım ve bizim 3. Timin tüm keskin nişancılarından hazırız işareti geldi ve roketcilere işaret çaktım ve 30a yakın flaş bombası,gaz bombası ve mini roket fırlatıldı. O an için tek bi cümle vardı : cadılar bayramında havayi fişek gösterisi. Garip ama buna benziyordu sisin içinden ışık ve patlamalar çıkıyordu ve güzel gözüküyordu.
*3 dakika sonra**
Başka bi aracın arkasına geçtim ve taramaya başladım adamlar resmen 3-5 dakikada yanımıza gelmişlerdi. Adamın biri ateş edecekken elindeki bombayı vurdum ve yanındaki roketatarcı (şansa gel :) ) da yere düştü ve roketi yerde patladı ve bu sayede 10-11 adam öldü. Herkes emrimle daldı ve - keskin nişancılar kaldı- süratle içeri girdik tü odaları polisler gibi aramaya başladık ve gördüğümüz içerdeki tüm dosyaları (okunabilen) topladık ve çantalara tıktık.
**1 saat sonra**
"EVET MASUDİ 100 BELGE SADECE!!!"
"Lanet olsun aras bizim kaç takımı biliyorlar!!!"
"Şeyy... bilmediklerini saycam.
4
9
10
11
12
17
50
52
78
99 bilinmeyenler bi bunlar bide 52. Nin kaptanı biliniyor bir tek"
"Lanet!!! lanet!!! lanet!!!!" Dedi ve çatlama sesi duydum ardından arama bitti. Ve telefonu bıraktım ve micheal'ın omzuna kafamı koyup uykuya bıraktım kendimi en son duyduğum kulaklığımda duyduğum ' 6. Tim bitirdi... 891 dosya' sesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI VERSEDE
Açãoinsan değişebilirmi...bilmiyorum ama insanın herşeyini kaybedince ölümüde öldürmeyide kabul edeceğini biliyorum. İnsan kararsızdır,kararsızlık tehlikeye insan tehlikelidir,tehlike ölüme ölüm ise...İNSANDIR